Hírek, információk
Elérhetőségeink

Tompa Város Önkormányzata,
Tompai Polgármesteri Hivatal

6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Tel.: +36-77/551-500
Fax: +36-77/551-510
E-mail: tompaonk@tompa.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 8:00-12:00-ig,
12:50-17:00-ig
Kedd: 8:00-12:00-ig
Szerda: 8:00-12:00-ig,
12:30-16:00-ig
Csütörtök: 8:00-12:00-ig
Péntek: 8:00-12:00-ig
Hivatkozások

elugy logo

 

bunmegelozesi projekt 2013
A Polgárőr Egyesület Tompa vissza nem térítendő támogatást nyert el a Helyi Vidékfejlesztési Stratégiák LEADER fejezetének végrehajtásához 2013-ban nyújtandó jogcím keretében.

 

napenergia
Az iskolai étteremkonyhánál
felszerelt naperőmű
teljesítmény-adatai
ide kattintva megtekinthetők

 

360halasikisterseg
Virtuális séta Tompán

 

polgaror tompa

 

 Együttműködő médiapartnerünk:
logo halasihir

 

elbir logo

 

nemzeti jogszabalytar resize

 

mak logo

  • A városháza
  • Szabó Dénes Általános Iskola
  • Kapisztrán Szent János templom
  • Játszótér a központi parkban
  • Művelődési Ház és Könyvtár
  • Naperőmű az iskolai étteremkonyha tetején
  • Piaccsarnok
  • Redl-kastély
  • Sétány a központi parkban
  • Szent Anna templom
  • Szökőkút a város főutcáján
  • A Kapisztrán Szent János templom kertje
  • Gyűjtemények Háza (helyi múzeum)

Egyenlő Bánásmód Hatóság ügyfélfogadási időpontjai

ebh logo

Forduljon az ügyfélszolgálatához, ha neme, faji hovatartozása, bőrszíne, nemzetisége, nemzetiséghez  való tartozása, fogyatékossága, életkora, egészségi állapota, vallási- vagy világnézeti meggyőződése, politikai vagy más véleménye, anyanyelve, családi állapota, anyasága vagy apasága, szexuális irányultsága, nemi identitása, vagyoni helyzete vagy egyéb tulajdonsága miatt  hátrányos megkülönböztetés éri!

Az Egyenlő Bánásmód Hatóság feladata a hátrányos megkülönböztetéssel okozott jogsértések kivizsgálása és megszüntetése.

Keresse fel Dr. Tóth Edina Bács-Kiskun megyei egyenlőbánásmód-referens ügyfélfogadását:

06 70/517-9251, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

SINOSZ Bács-Kiskun Megyei Tagszervezete
6000 Kecskemét, Táncsics M. u. 19. tel: 06 76/417-865
2019.04.03., 05.15. 09.:00-13:00

Bács-Kiskun Megyei Család, Esélyteremtési és Önkéntes Ház
6000 Kecskemét, Reile Géza utca 22. tel: 06 20/332-8711
2019. 04.10., 04.24., 05.22, 05.29. 13:00–15:00

Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Igazságügyi Szolgálata
6000 Kecskemét, Irinyi út 17. tel: 06 76/501-749
2019.04.16., 05.08. 09:00–13:00

Szabadszállás PM Hivatal
2019. 04.29. 09:00-13:00

Kiskőrösi Mozgáskorlátozottak Egyesülete
2019.05.30. 09:00-13:00

Egyenlő bánásmód - mindenkit megillet!

Állatorvosi hatósági feladatok ellátása

Tisztelt Lakosok!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy dr. Márton Ferenc hatósági állatorvos ügyfélfogadási ideje megváltozott.

Hatósági ügyekben az új ügyfélfogadási időpont:
MInden csütörtökön 9:00-10:00 óráig a Tompai Polgármesteri Hivatalban.

Elérhetőség:
Dr. Márton Ferenc
Tel.: 06-30/956-3579 vagy 06-70/436-1360

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző

Autóbusz-menetrendi változások április 7-től

Tisztelt Lakosokt!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Dél-alföldi régió országos és regionális autóbusz-közlekedését érintően – minisztériumi jóváhagyás alapján – társaságunk 2019. április 7-től (vasárnaptól) a mellékelt menetrendi értesítés szerinti menetrend módosításokat vezeti be.

 A menetrend módosítási információk honlapunkon (www.dakk.hu), valamint papír alapú menetrendi értesítés formájában autóbusz-állomásainkon meghirdetésre kerültek.

A fentiek alapján kérjük tájékoztatásunk szíves elfogadását.

DAKK Zrt.


A menetrend-módosítások letölthetők a honlap Dokumentumtárából

Tájékoztató az Európai Parlament tagjainak 2019. évi választásáról

A Magyar Köztársaság Elnöke a 93/2019. (III. 1.) KE határozatával az Európai Parlament tagjainak 2019. évi választása időpontját 2019. május 26. napjára (vasárnapra) tűzte ki.

A választási eljárásról szóló 2013. évi XXXVI. törvény 75. § (1) bekezdés b) pontjában foglaltak alapján a Helyi Választási Iroda Választási Információs Szolgálatot működtet. Az Európai Parlament tagjainak 2019. évi választásán a választási irodák hatáskörébe tartozó feladatok végrehajtásának részletes szabályairól, a választási eredmény országosan összesített adatai körének megállapításáról, valamint a választási eljárásban használandó nyomtatványokról, valamint egyes választási tárgyú rendeletek módosításáról szóló 3/2019. (II.27.) IM rendelet 9. § 1) bekezdés szerint a HVI vezetőjének nevét, a választási iroda helyiségének címét, telefonszámát, e-mail címét és fax számát a helyben szokásos módon nyilvánosságra kell hozni.

A Helyi Választási Iroda vezetője: Jezsekné Kovács Szilvia jegyző
A Helyi Választási Iroda vezetőjének helyettese: Leány Györgyi aljegyző
A Helyi Választási Iroda címe: 6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Telefon: +36 77/551-500
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Fax.: +36 77/551-510
A Választási Információs Szolgálat elérhetőségei:
6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Tel.: 77/551-500

Az információs szolgálat hétfőtől-csütörtökig 8:00 órától 16:00 óráig, pénteken 8:00 órától 12:30 óráig áll a választópolgárok rendelkezésére, illetve a választás napján 6:00 órától 19:00 óráig hívható a megadott telefonszámokon.

Jezsekné Kovács Szilvia
HVI vezető

DAKK menetrend változás tervezet

Tisztelt Lakosok!

A DAKK 2019. április 7-től az alábbi menetrendi változást tervezi. Amennyiben a menetrenddel kapcsolatosan bármiféle észrevételük van, kérem írásban jelezzék a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre, hogy továbbíthassuk az észrevételeket, kéréseket az illetékes DAKK-nak.

A menetrend-tervezet letölthető honlapunk Dokumentumtárából.

Tájékoztató a talajterhelési díjjal kapcsolatban

Tájékoztatom azon kibocsátókat (vízfogyasztókat) akik a műszakilag rendelkezésre álló közcsatornára még nem kötöttek rá, hogy Tompa Város Önkormányzata Képviselő-testületének a talajterhelési díjról szóló 2019.01.01. napjától hatályos 9/2016. (IV.29.) önkormányzati rendeletéből kikerült, a 60. életév alapján adott, talajterhelési díj megfizetése alóli mentesség, tehát amennyiben az idén nem köt rá a közcsatornára a 60. életévét betöltött vízfogyasztó, jövőre ki kell fizetnie a 2019. évben elhasznált vízmennyiség utáni talajterhelési díjat.

Tájékoztatom továbbá, hogy az önkormányzati rendelet alapján a következő kibocsátók továbbra is mentesülnek a talajterhelési díj megfizetése alól:

  • akinek csak az udvarán van vízvételi lehetőség, azaz nincs vezetékes vízhálózat kiépítve az ingatlanán lévő épületben,
  • akinek az ingatlana kivett beépítetlen területként van bejegyezve az ingatlan-nyilvántartásban
  • a rákötés évének első napjától az a kibocsátó, aki a műszakilag rendelkezésre álló közcsatornára ráköt.

Tompa Város Polgármesteri Hivatala

Hirdetmény a 2019. évi óvodai felvételről

Tisztelt Szülők!

A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény (a továbbiakban: Nkt.) 8. § (1) bekezdése szerint az óvoda a gyermek három éves korától a tankötelezettség kezdetéig nevelő intézmény.

A nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. (VIII.31.) EMMI rendelet (a továbbiakban: Rendelet) 12. § alapján az óvodai nevelés a gyermek neveléséhez szükséges, a teljes óvodai életet magában foglaló foglalkozások keretében folyik.

Az Nkt. rendelkezése szerint a gyermeknek abban az évben, amelynek augusztus 31. napjáig a harmadik életévét betölti, a nevelési év kezdő napjától legalább napi négy órában óvodai foglalkozáson vesz részt. [Nkt. 8. § (2) bekezdés]

Ez a kötelezettség azon gyermekekre vonatkozik, akik 2016.szeptember 1. előtt születtek, és még nem járnak óvodába.

Bővebben ...

KSH lakossági adatfelvétel 2019

A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) Tompa településen a hivatal elnöke által 2019-re engedélyezett, önkéntes adatszolgáltatáson alapuló lakossági adatfelvételeket hajt végre, a korábbi évek gyakorlata szerint.

A felvételek Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) szerinti nyilvántartási számai és megnevezései a következők:
1539 Munkaerő-felmérés és kiegészítő felvételei
2153 Háztartási költségvetési és életkörülmény adatfelvétel, naplóvezetés
2154 Háztartási költségvetési és életkörülmény adatfelvétel, éves kikérdezés

Bővebben ...