Hírek, infók
Elérhetőségeink

Tompa Város Önkormányzata,
Tompai Polgármesteri Hivatal

6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Tel.: +36-77/551-500
Fax: +36-77/551-510
E-mail: tompaonk@tompa.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 8:00-12:00-ig,
12:50-18:00-ig
Kedd: 8:00-12:00-ig
Szerda: 8:00-12:00-ig,
12:30-16:00-ig
Csütörtök: 8:00-12:00-ig
Péntek: 8:00-12:00-ig
Hivatkozások

elugy logo

 

mentoauto
Orvosi ügyelet

 

onkormanyzati tv

 

napenergia
Az iskolai étteremkonyhánál
felszerelt naperőmű
teljesítmény-adatai
ide kattintva megtekinthetők

 

360halasikisterseg
Virtuális séta Tompán

 

polgaror tompa

 

 Együttműködő médiapartnerünk:
logo halasihir

 

elbir logo

 

nemzeti jogszabalytar resize

 

mak logo

 

elelmiszerbank logo resize
Tompát a Magyar Élelmiszerbank Egyesület támogatja

  • A városháza
  • Szabó Dénes Általános Iskola
  • Kapisztrán Szent János templom
  • Játszótér a központi parkban
  • Művelődési Ház és Könyvtár
  • Naperőmű az iskolai étteremkonyha tetején
  • Piaccsarnok
  • Redl-kastély
  • Sétány a központi parkban
  • Szent Anna templom
  • Szökőkút a város főutcáján
  • A Kapisztrán Szent János templom kertje
  • Gyűjtemények Háza (helyi múzeum)

Ebösszeírás kezdődik

Tisztelt Ebtartó, Ebtulajdonos!

Az állatok védelméről és kíméletéről szóló 1998. évi XXVIII. törvény (Ávt.) 42/B. § (1} bekezdése alapján Tompa Város Önkormányzata ebrendészeti feladatainak teljesítése érdekében, illetve a veszettség elleni oltás járványvédelmi vonatkozásaira való tekintettel, 2018. szeptember 3-tól 2018. december 31-ig terjedő időszakban ebösszeírást végez.

Az ebösszeírás során az ebtartóknak ebenként egy, a hivatkozott jogszabályban meghatározott adattartalmú „Ebösszeíró adatlap”-ot kell kitölteni és azt az Önkormányzathoz visszajuttatni. Az adatlap beszerezhető a Tompai Polgármesteri Hivatal (Tompa, Szabadság tér 3.) ügyfélszolgálatán, vagy letölthető honlapunk Dokumentumtárából. Az ebösszeírás önbevallás alapján történik, a formanyomtatvány beszerzése az ebtulajdonos/ebtartó kötelezettsége. Az ebtulajdonos és az ebtartó az összeírásban köteles együttműködni.

Az ebösszeíró adatlapot ebenként kitöltve az alábbi módon lehet az Önkormányzathoz benyújtani:

  • személyesen a Hivatal ügyfélszolgálatán elhelyezett „EBÖSSZEÍRÁS” feliratú dobozba bedobva
  • postai úton a Tompai Polgármesteri Hivatal, 6422 Tompa, Szabadság tér 3. címre
  • elektronikusan a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre, kizárólag a tulajdonos/ebtartó által aláírt, beszkennelt dokumentum formájában, tárgymezőbe: "EBNY" feltüntetésével.

Az ebösszeíró adatlapok leadásának határideje: 2018. december 31.

Bővebben...:

Trivium Oktatási és Kereskedelmi Kft. álláshirdetése

A tompai határátkelőre "spediciós munkakörbe" vámügyintéző-asszisztenst felveszünk.

Jelentkezés a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen.

Kártyás étkező rendszer bevezetése

Kedves Vendégeink!

Ezúton tájékoztatjuk önöket, hogy szeptembertől új, kártyás étkező rendszer üzemel a konyhánkon. A rendszer tökéletes működéséhez elengedhetetlen, hogy előre tudjuk rögzíteni az étkezési igényeiket. Az új rendszerben a szeptemberi térítési díjakat előre, az augusztusi hónapban rendezni szükséges . Az előre választás és fizetés érdekében egész havi étlapot dolgoztunk ki önöknek. Rendelésüket akár egész hónapra is leadhatják, számlájukat pedig a Városfejlesztési Kft. irodájában tudják rendezni. Természetesen a rendelés lemondására van lehetőség, ennek az összegét a következő befizetéskor tudjuk jóváírni. Lemondásra a tárgy napot megelőző napon 14 óráig van lehetőség.

Megértésüket és segítségüket előre is köszönjük!

Tisztelettel:
Kollár Tímea
Élelmezésvezető
Tel: 77/551-564

Igénybejelentő téli rezsicsökkentéshez

Lakossági tájékoztató!

Tompa Város Önkormányzata tájékoztatja a Tisztelt Tompai Lakosságot, hogy Magyarország Kormánya az 1364/2018. (VII. 27.) Kormányhatározatában döntött arról, hogy a téli rezsicsökkentésben korábban nem részesült háztartások is egyszeri természetbeni támogatásban részesüljenek.

A támogatás igényléséhez igénybejelentő adatlapot kell kitölteni, mely elérhető a www.tompa.hu honlap dokumentumtárából, vagy a Tompai Polgármesteri Hivatal 6. számú irodájában.
Az igénybejelentő lapokat személyesen ügyfélfogadási időben, vagy postai úton a Tompai Polgármesteri Hivatal címére szíveskedjenek eljuttatni (6422 Tompa Szabadság tér 3.), legkésőbb 2018. október 15. napjáig, amely határidő elmulasztása jogvesztő.

Az igénybejelentés feltétele és annak tudomásul vétele a bejelentő részéről, hogy az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság ellenőrzi, hogy a bejelentő háztartása korábban téli rezsicsökkentésben nem részesült. A természetbeni támogatás a fűtőanyagra vonatkozik, a támogatás nem fedezi az egyéb, például a szállítási, darabolási költségeket.
Felhívjuk a figyelmet, hogy háztartásonként kizárólag egy igény érkezhet, ellenkező esetben az önkormányzat az ugyanazon háztartásra benyújtani kívánt további igénybejelentést nem fogadja be, illetve az igénylő személynek az adott háztartás a bejelentett lakhelye, vagy a bejelentett tartózkodási helyének kell lennie.
A benyújtott igényekről az önkormányzatnak tájékoztatást kell adnia Belügyminisztérium részére, további intézkedés céljából.

Tompa, 2018. augusztus 27.

Véh László
polgármester

A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadás rendje:

Hétfő: 8:00-12:00 óráig 12:50-18:00 óráig
Kedd: 8:00-12:00 óráig
Szerda: 8:00-12:00 óráig 12:30-16:00 óráig
Csütörtök: 8:00-12:00 óráig
Péntek: 8:00-12:00 óráig

Munkalehetőség Dunántúlon

JÓ FIZETÉS! INGYEN SZÁLLÁS! JELENTKEZZEN MOST!

Dunántúli megyékbe keresünk folyamatosan hosszútávra női és férfi munkaerőt különböző gyárakba 3 műszakos, 8 órás munkarendbe gyári betanított munkára, valamint szakmunkákra.
Műanyag ipari gyárunkba NYUGDÍJASOK ÉS MEGVÁLTOZOTT MUNKAKÉPESSÉGŰEK IS JELENTKEZHETNEK!

KIEMELKEDŐ FIZETÉS /bőséges túlórával akár havi nettó (kézbe)/ 250.000.-Ft + JUTTATÁSOK:
- cafeteria
- jelenléti bónusz
- teljesítmény bónusz
- családi adókedvezmény, pótszabadság
- ingyen szállás
- munkaruha
- útiköltség térítés /munkába állás után/
- albérlet támogatás
- minden héten előleg kérhető! /munkába állás után/

A szállást a megérkezés napjától minden esetben ingyen biztosítjuk! A szállásokon tv, wifi, főzőkonyha és mosókonyha rendelkezésre áll!
Érdeklődni: 06-20-216-30-67 vagy 06-30-738-85-22-es számon, sms-ben, viberen, vagy elég ha küld egy visszahívót!
Hagyhat üzenetet is! facebook: Munka Nekem
Honlapunkon minden információ megtalálható a munkákkal kapcsolatban: www.munka-nekem.hupont.hu

Flórián Györgyné
06-20-216-30-67
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Humán-Társ Személyzeti Kft
8800 Nagykanizsa, Király u. 31/B.

Tájékoztató méhészeknek

A megyei kormányhivatal köteles tájékoztatni a területileg illetékes jegyzőt abból a célból, hogy a területre kitelepülni szándékozó méhészeket értesítse a neonokotinoid hatóanyagú növényvédő szerrel csávázott kukorica és napraforgó vetésekkel kapcsolatos NÉBIH állásfoglalásról.

A fenti feladat ellátásának jogszabályi előírásai:

Az élelmiszerláncról és hatósági felügyeletéről szóló 2008. évi XLVI. törvény
18. § (6) A méhész köteles a méhállományok tartásának helyét, vándoroltatását nyilvántartásba vétel céljából az e törvény végrehajtására kiadott jogszabályban meghatározottak szerint bejelenteni a letelepedés helye szerint illetékes élelmiszerlánc-felügyeleti szervnél.

A helyi önkormányzatok és szerveik, a köztársasági megbízottak, valamint egyes centrális alárendeltségű szervek feladat- és hatáskörének megállapításával kapcsolatos földművelésügyi ágazati jogszabályok módosításáról 19/1992. (I. 28.) Korm. rendelet
1. § (1) A jegyző látja el:
d) a Kormány által kijelölt élelmiszerlánc-felügyeleti szervként az élelmiszerláncról és hatósági felügyeletéről szóló 2008. évi XLVI. törvény (a továbbiakban: Éltv.) 18. § (6) bekezdésében leírt, a méhállományok tartási helyének, illetve vándoroltatásának nyilvántartásba vételével kapcsolatos — külön jogszabályban meghatározott — feladatokat.

 

A megyei kormányhivatal az alábbiakban teszi közzé a NÉBIH által kiadott tájékoztatót:

Bővebben...:

MÁV hirdetmény

A MÁV-START Zrt. tájékoztatta a Személyszállítási Közszolgáltatási Igazgatóságot, hogy 2018. május 26-tól 2018. május 27-ig Soroksár – Kunszentmiklós-Tass állomások között végzett pályakarbantartási munkák miatt a csatolt melléklet szerint a vonatok módosított menetrend szerint közlekednek. A vágányzár időtartama alatt Soroksár – Kunszentmiklós-Tass állomások között vonatpótló autóbuszok szállítják az utasokat.

A vágányzár időtartama alatt a 342/343 IVO ANDRIC, az EC 344/345 AVALA és a 340/341 sz. BEOGRAD vonatok nemzetközi kocsijai Cegléden és Kiskunfélegyházán át, kerülőútirányon közlekednek, valamint Budapest-Keleti pályaudvarról a közforgalmú menetrendben meghirdetetthez képest korábban indulnak.

A menetrend letölthető honlapunk Dokumentumtárából.

Gyommentesítés a déli határszakasz mentén

Tisztelt Lakosok!

A Nagyfa - Alföld Kft. gyommentesítő permetezést végez Magyarország déli határszakasza mentén.

A munkálatok pontos ütemezését, a tervezett és tényleges haladási adatokat a www.nagyfaalfold.hu honlapon a cég heti rendszerességgel közzéteszi.

Polgármesteri köszöntő
Közelgő események
Időjárás

Felhőkép
Felhőkép

Hőtérkép
Hőtérkép

Széltérkép
Széltérkép

www.idokep.hu

Látogatóink
Ma:Ma:54
Tegnap:Tegnap:310
Összesen:Összesen:559114
Statistik created: 2018-11-18T05:48:48+01:00