Kiskunhalasi Járási Hivatal ügyfélfogadási idő változás

SAJTÓKÖZLEMÉNY

A Kiskunhalasi Járási Hivatal Hatósági és Gyámügyi Osztályán, valamint a Foglalkoztatási Osztályán az ügyfélfogadási idő 2017. március 16-ától a következőképpen alakul:

Hatósági és Gyámügyi Osztály ügyfélfogadási rendje
hétfő 8.00-12.00
kedd nincs ügyfélfogadás
szerda 8.00-12.00; 13.00-16.30
csütörtök 13.00-16.30
péntek nincs ügyfélfogadás

Foglalkoztatási Osztály ügyfélfogadási rendje
hétfő 8.00-16.30
kedd 8.00-12.00
szerda 8.00-16.30
csütörtök 8.00-15.00
péntek nincs ügyfélfogadás

Áldozatsegítési ügyekben a Hatósági és Gyámügyi Osztály munkatársai teljes munkaidőben, azaz hétfőtől csütörtökig 8 órától 16.30 óráig, illetve pénteken 8 órától 14 óráig állnak az érintettek rendelkezésére a Kiskunhalas, Köztársaság u. 1. szám alatti Járási Hivatal emeleti részén.

(Bács- Kiskun Megyei Kormányhivatal Kiskunhalasi Járási Hivatala)

Tájékoztató az általános iskolai körzetek, valamint a pedagógiai szakszolgálatot ellátó intézmények működési körzeteinek meghatározásáról

Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal kecskeméti járási hivatala
Tájékoztató az általános iskolai körzetek, valamint a pedagógiai szakszolgálatot ellátó intézmények működési körzeteinek meghatározásáról

A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC törvény (a továbbiakban: Nkt.) 50. § (8) bekezdése szerint a köznevelési feladatokat ellátó hatóság feladata az általános iskolák felvételi körzetének, valamint a pedagógiai szakszolgálatot ellátó intézmények működési körzetének meghatározása és közzététele.

A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Kecskeméti Járási Hivatala, mint köznevelési feladatokat ellátó hatóság az Nkt. 33. § (1)-(2) bekezdésében és a nevelési oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. (VIII.31.) EMMI rendelet 24. § (1)-(4) bekezdéseiben előírtaknak megfelelően a felvételi körzeteket felülvizsgálta.

A hivatkozott jogszabályok alapján a 2017/2018. tanévre Bács-Kiskun megye teljes közigazgatási területén a kötelező felvételt biztosító általános iskolák felvételi körzethatárait, illetve a pedagógiai szakszolgálatot ellátó intézmények működési körzeteit jelen tájékoztató mellékleteiben meghatározottak szerint állapítom meg.

1. sz. melléklet: Bács-Kiskun megye általános iskolai felvételi körzetei 2017

2. sz. melléklet: Bács-Kiskun Megyei Pedagógiai Szakszolgálat működési körzete 2017

Madárinfluenza védőkörzet feloldása

A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal első fokú élelmiszerlánc-felügyeleti hatósági jogkörében eljárva meghozta az alábbi

HATÁROZATOT

Az alább felsorolt kitörési pontok koordinátáival meghatározott állattartó telepek körül 3 km-es körzetben magas patogenitású madárinfluenza megbetegedések miatt korábbi határozataimmal

elrendelt védőkörzetet feloldom és megfigyelési körzetté nyilvánítom 2017. február 20. naptól.

A fenti határozat letölthető honlapunk Dokumentumtárából.

Határozat madárinfluenza megfigyelési körzet módosításáról

Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal
Megyei Főálatorvos határozata
(részlet)

A 2016.12.16. napon kelt BKI/001/157-373/2016. számú határozatomat módosítom, a határozatban elrendelt megfigyelési körzet határát 2017.02.20. nappal módosítom és a kijelölt területet csökkentem az alábbiak szerint:

Kecskeméttől kiindulva, nyugat felé az 52-es út mentén az 5301-es út kereszteződéséig, majd az 5301-es út menté délre Izsák-, Páhi-, Tabdit érintve-, Kiskőrös-, Kecel-, Imrehegy-, Kiskunhalas, az 53-as főút vonalán dél felé az országhatárig, megyehatár mentén észak felé a 44-es számú főútig, majd a 44-es főút és az 54-es főút mentén az M5-ös autópálya kereszteződéséig, az M5-ös autópálya mentén észak felé a az 52-es főút kereszteződésével bezárólag.

A fenti települések által határolt, nem védőkörzetté nyilvánított területen a megfigyelési körzet elrendelését továbbra is fenntartom.

A térkép nagyítható verziója elérhető az alábbi linken:
http://airterkep.nebih.gov.hu/aaijo/bjk/bjk.htm

A 2016.12.16. napon kelt BKI/001/157-373/2016. számú határozatomban elrendelt egyéb rendelkezéseket változatlanul hagyom.


 A fenti határozat teljes terjedelmében letölthető honlapunk Dokumentumtárából.

Fogorvos rendelési idejének változása

Tisztelt Lakosság!

Településünkön a fogorvosi rendelési idő az alábbiak szerint változott:

Rendelési időpontok:
Kedd: 8-15 óráig
Csütörtök: 14-17 óráig
Péntek: 8-12:30 óráig

Pályázat fogorvos munkakör betöltésére

Tompa Város Önkormányzat az egészségről szóló 1997. évi CLIV törvény 152. § alapján pályázatot hirdet fogorvos munkakör betöltésére.

Ellátandó feladat:
Tompa Város Önkormányzata Képviselő-testületének a háziorvosi, házi gyermekorvosi, fogorvosi, területi védőnői és iskola-egészségügyi körzeteiről szóló 15/2016.(VII.11.) önkormányzati rendeletben meghatározott fogorvosi körzet a város teljes közigazgatási területi ellátási kötelezettséggel, az önkormányzattal kötött feladat – ellátási szerződés szerinti működtetése

Működtetés formája: egyéni egészségügyi vállalkozás vagy társas vállalkozás tagjaként

A fogászati körzet lakosságszáma: 4896 fő (2017. január 2-i állapot szerint)

Bővebben...

Tompa Város Önkormányzat Képviselő-testületének 2017. évi munkaterve

JANUÁR 26.
1. Tájékoztató a közmeghallgatáson felmerült kérdésekről
2. Tanyagondnoki beszámoló
3. Nemzetiségi önkormányzattal kötött megállapodás felülvizsgálata
4. Tompa Város Önkormányzat 2017. évi költségvetéséről szóló rendelet elfogadása

FEBRUÁR 23.
1. Tompa Város Önkormányzat saját bevételeinek valamint adósságot keletkeztető ügyleteiből eredő fizetési kötelezettségeinek költségvetési évet követő három évre várható összegének meghatározása
2. Polgármester szabadságolási terve
3. Bokréta Önkormányzati Óvodában felvételre jelentkező gyerekek beíratási időpontjainak valamint a nyitvatartási idő meghatározása

MÁRCIUS 30.
1. Tompa Város Önkormányzat 2016.évi egyszerűsített éves beszámolójának elfogadása
2. Tompa Város Önkormányzat 2017. évi összesített közbeszerzési tervének elfogadása
3. Beszámoló a közrend, közbiztonság helyzetéről
4. Beszámoló a téli munkálatokról
5. Beszámoló a Tompai Városfejlesztési Kft. első negyedévben végzett munkájáról
6. Személyes gondoskodást nyújtó ellátásokról szóló rendelet módosítása
7. A gyermekvédelem helyi rendszeréről szóló rendelet módosítása

ÁPRILIS 27.
1. 2016. évi költségvetés végrehajtásáról szóló rendelet elfogadása
2. Az önkormányzat 2017. évi pénzmaradványának jóváhagyása
3. Beszámoló a 2017. évi pénzügyi-gazdasági ellenőrzések tapasztalatairól
4. Beszámoló Tompa Város Önkormányzatának a 2017.évi adóztatásáról

MÁJUS 25.
1. Beszámoló az önkormányzati társulások tevékenységéről.
2. Beszámoló a gyermekvédelem helyi rendszeréről 2017. év
3. "Tiszta udvar rendes ház" 5 tagú bizottságának kijelölése

JÚNIUS 29.
1. Beszámoló a Bokréta Önkormányzati Óvodában folyó nevelésről
2. Tompa Városért Díj, Emlékérem valamint a Szakmai Díjjak adományozására javaslattétel
3. A Bács-Kiskun Megyei Közgyűlés kitüntető díjaira javaslattétel
4. Beszámoló a bizottságok (Pénzügyi Bizottság, Ügyrendi Bizottság, Szociális Egészségügyi és Vallásügyi Bizottság) 2017. I. félévben végzett munkájáról és átruházott hatáskörben hozott döntéseiről
5. Beszámoló a jegyző átruházott hatáskörben hozott döntéseiről
6. Tompa Város Tompa Város Önkormányzat 2017. évi költségvetéséről szóló rendeletének módosítása
7. Beszámoló a Tompai Városfejlesztési Kft. második negyedévben végzett munkájáról

JÚLIUS–AUGUSZTUS
A Képviselő-testület nyári szünetet tart.

SZEPTEMBER 28.
1. Az önkormányzat tulajdonában lévő lakások és helyiségek bérletére vonatkozó egyes szabályokról szóló rendelet módosítása.
2. Tájékoztató az önkormányzat 2017. évi költségvetésének I. féléves gazdálkodásáról
3. Csatlakozás a Bursa Hungarica Felsőoktatási Ösztöndíjpályázathoz
4. Tompa Város Tompa Város Önkormányzat 2017. évi költségvetéséről szóló rendeletének módosítása
5. Beszámoló a Tompai Városfejlesztési Kft. harmadik negyedévben végzett munkájáról

OKTÓBER 26.
1. Tájékoztató a téli felkészülésről
2. Közmeghallgatás elrendelése

NOVEMBER 30.
1. Tájékoztató az önkormányzat 2017. évi költségvetésének háromnegyed évi teljesítéséről
2. Beszámoló a kéményseprési közszolgáltatásokról
3. Belső ellenőr kiválasztása

DECEMBER 14.
1. Képviselő-testület 2018. évi munkatervének elfogadása
2. 2017. évi költségvetési rendelet módosítása
3. Beszámoló a Művelődési Ház munkájáról
4. Művelődési Ház 2018. évi munkatervének elfogadása
5. Beszámoló a laktanya hasznosításáról
6. Beszámoló a köztemető üzemeltető munkájáról
7. 2018. évi belső ellenőrzési terv jóváhagyása
8. Beszámoló a bizottságok (Pénzügyi Bizottság, Ügyrendi Bizottság, Szociális és Egészségügyi Bizottság) 2017. II. félévben végzett munkájáról és átruházott hatáskörben hozott döntéseiről
9. Beszámoló a jegyző 2017. II. félévben átruházott hatáskörben hozott döntéseiről
10. Beszámoló a Tompai Városfejlesztési Kft. negyedik negyedévben végzett munkájáról.

Átalakulás a Kormányhivatalnál

2017. január 1-jével a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal kétirányú átalakulást valósított meg, melynek célja az ellátott közfeladatok hatékonyabb ellátásának biztosítása.

A közigazgatás korszerűsítése és továbbfejlesztése az egyes kormányok számára állandó feladat. Január 1-jével a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatalnál két körben történt átszervezés. Az egyik irány az eddigi főosztályi (megyei) szinten gyakorolt hatáskörök nagy számban járási szintre történő átvitele és a megmaradt főosztályok összevonása. Vannak olyan hatáskörök, melyek teljes egészében, az azokat ellátó főosztállyal közösen kerültek át a járási hivatalba, valamint amelyek csak részlegesen. A megyei szintről teljes egészében átkerülő főosztályok a Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, és a Földművelésügyi és Erdőgazdálkodási Főosztály. Továbbá részlegesen kerültek átvitelre hatáskörök a Gyámügyi és Igazságügyi Főosztálytól, az Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Főosztálytól, a Családtámogatási és Társadalombiztosítási Főosztálytól, a Foglalkoztatási Főosztálytól és az Építésügyi, Hatósági, Oktatási és Törvényességi Felügyeleti Főosztálytól. A második irány pedig új hatáskörök beemelése a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal beolvasztásával, valamint a környezetvédelmi feladatkörök régiós szintről, megyei szintre átvételével.

A környezetvédelmi feladatokat január 1. után minden Bács-kiskun megyei illetőségű, környezet- és természetvédelmi ügyben a Kecskeméti Járási Hivatal szervezetébe beépülve a Környezetvédelmi és Természetvédelmi Főosztály látja el.
Elérhetőség: 6000 Kecskemét, Bajcsy-Zsilinszky Endre krt. 2.
e-mail:Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.,
telefon: (76) 795-870

A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal feladatköreit minden agrártámogatási ügyben az Agrár- és Vidékfejlesztést Támogató Főosztály végzi.
Elérhetőség: 6000 Kecskemét, Kisfaludy u. 6.,
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. ,
telefon: (76) 814-520

A megyei szintről járási szintre átkerülő feladatokat végző szervezeti egységek elérhetőségei nem változtak, így a mindennapi ügyintézés során fennakadás nem várható. További információért kérjük, keressék fel a kormányhivatal weboldalát (www.bkmkh.hu).

(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)