Polgármesteri Hivatal
Elérhetőségeink

Tompa Város Önkormányzata,
Tompai Polgármesteri Hivatal

6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Tel.: +36-77/551-500
Fax: +36-77/551-510
E-mail: tompaonk@tompa.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 8:00-12:00-ig,
12:50-17:00-ig
Kedd: 8:00-12:00-ig
Szerda: 8:00-12:00-ig,
12:30-16:00-ig
Csütörtök: 8:00-12:00-ig
Péntek: 8:00-12:00-ig

Tájékoztatás az engedély nélkül fúrt vagy ásott kutak engedélyeztetéséről

Az Országgyűlés 2017. évben módosította a vízgazdálkodásról szóló 1995. évi LVII. törvényt (a továbbiakban: Vgtv.), amely 2018. január 1. lépett hatályba. A módosítás értelmében mentesül a vízgazdálkodási bírság megfizetése alól az a létesítő, aki 2018. január 1-jét megelőzően engedély nélkül vagy engedélytől eltérően létesített vízkivételt biztosító vízilétesítményt (ásott vagy fúrt kút), ha a vízjogi fennmaradási engedélyezési eljárást 2018. december 31-ig kérelmezi, és az engedély megadásának feltételei fennállnak.

Az Országgyűlés honlapján már olvasható a T/2823. számú törvényjavaslat, mely szerint ez a határidő módosulna 2020. december 31. napjára.

Jelenlegi törvényi szabályozás szerint vízjogi engedély a kutak megépítéséhez, átalakításához, üzemeltetéséhez és megszüntetéséhez szükséges. Abban az esetben, ha a vízkivételt biztosító kút vízjogi engedély nélkül került megépítésre, vagy attól eltérően került megvalósításra, fennmaradási vagy üzemeltetési engedélyt kell kérni.

  • 1992. február 15. napjáig létesített kutaknál: üzemeltetési engedély kell
  • 1992. február 15. napja után létesített kutaknál: fennmaradási engedély kell

A vízkivételt biztosító kutak utólagos engedélyezésének hatásköre megoszlik a helyi vízgazdálkodási hatósági jogkörrel rendelkező jegyző, illetve a vízügyi és vízvédelmi hatáskörrel rendelkező fővárosi, és a kijelölt megyei katasztrófavédelmi igazgatóságok között.

A vízgazdálkodási hatósági jogkör gyakorlásáról szóló 72/1996. (V.22.) Kormányrendelet alapján a jegyző adja ki az engedélyt, ha az alábbi összes feltétel teljesül:

  • a kút nem érint karszt- vagy rétegvizet,
  • 500 m3/év vízigénybevétel alatti,
  • a kút épülettel rendelkező ingatlanon van, vagy az épület létesítésére engedélyt adtak,
  • magánszemély a kérelmező,
  • a kút házi ivóvízigény és a háztartási igények kielégítését szolgálja,
  • a kút nem gazdasági célú vízigényt szolgál.

Amennyiben az előző feltételek közül bármelyik nem teljesül, akkor nem a jegyző, hanem a megyei katasztrófavédelmi igazgatóság hatáskörébe tartozik a kút fennmaradási engedélyezési eljárása!

Háztartási igény: a magánszemély részéről merülhet fel, a saját háztartásban jelentkező igények ellátására, mely főként az alábbi tevékenységekre terjed ki: jellemzően az ingatlanhoz tartozó kiskert, gyepterület locsolása, az építmények és az ingóságok időszakos tisztítása, karbantartása a nem gazdasági célból termesztett növények öntözése, nem gazdasági célból tartott állatok itatása és ellátása.

Házi ivóvíz igény: a háztartási igény kiemelt esete, itt kötelezően vizsgálni kell az ivóvíz minőségét.

Gazdasági célú vízigénynek minősül minden, a háztartási igénytől eltérő, azt meghaladó vízigény. A gazdasági célú vízigénybe beletartozhat a locsolás, vagy az állatitatás is, amennyiben ezzel az engedélyes nem a saját háztartási igényeit elégíti ki, azaz a víz használatával gazdasági haszonnal járó tevékenységet végez.

Az üzemeltetési vagy fennmaradási engedély akkor is be kell szerezni, ha az ügyfél úgy nyilatkozik, hogy a kutat nem használja, kivéve, ha kérelmet nyújt be a kút megszüntetése iránt!

A kutak engedélyezése hatósági ügy, mely az ügyfél kérelmére indul.

Az ügyfél a kút fennmaradásának engedélyezése iránti kérelmét, hiánypótlását és nyilatkozatát csak írásban terjeszthet elő. Az írásbeli előterjesztés történhet papír alapon és elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül.

A kérelem letölthető a kapcsolódó dokumentumok között!

A fennmaradási vagy üzemeltetési engedélyezési eljárás iránti kérelem benyújtása előtt szakterületi tervezői jogosultsággal rendelkező szakértővel tervdokumentációt kell készíttetni a vízjogi engedélyezési eljáráshoz szükséges dokumentáció tartalmáról szóló 41/2017. (XII. 29.) BM rendelet szerint.

Az eljárás mentes az igazgatási szolgáltatási díjfizetési kötelezettség alól, de az illetékről szóló 1990. évi XCIII. törvény 29. § (1) bekezdése szerinti általános tételű illetéket, 3000.-Ft-ot kell fizetni a kérelmezőnek.

A kérelem részeként a kérelmezőnek igazolni kell a közmű kezelője hozzájárulásának meglétét abban az esetben, ha a kút közművet érint, továbbá az ingatlan tulajdonos írásbeli hozzájárulásának meglétét abban az esetben, ha a kúttal érintett ingatlan, nem a kutat létesítő kérelmező tulajdona. Az ügyfél a fenti hozzájárulásokat csak eredetben vagy hiteles elektronikus másolatban nyújthatja be.  

Aki 2018. december 31-ig nem kér fennmaradási vagy üzemeltetési engedélyt az engedély nélkül fúrt kútra, annak 2019. január 1-től vízgazdálkodási bírságot kell fizetni. A bírság nem az önkormányzat hanem a központi költségvetés bevétele.

 1992. február 15. napjáig létesült egy ingatlan határán belül ásott kút megépítéséhez, átalakításához csak akkor nem szükséges szükséges vízjogi létesítési engedély, ha:

  • annak mélysége az első vízadó réteg követő záróréteget nem haladja meg
  • élővíz folyás, csatorna vagy állóvíz medrétől legalább húsz méter, és a környezetükre szennyező hatású építményektől (pl. istálló, ól) egyéb kutaktól, épületektől és a telek határaitól pedig az erre vonatkozó építési előírásoknak meghatározott távolságra van
  • a víz kiemelése kézi erővel vagy olyan gépi erővel történik, amelynek teljesítőképessége nem haladja meg a háztartás (háztáji gazdaság) indokolt vízszükségletének kielégítéséhez szükséges mértéket.

1992. február 15. napjáig létesült egy ingatlan határán belül fúrt kút megépítéséhez, átalakításához csak akkor nem szükséges szükséges vízjogi létesítési engedély, ha:

  • 10 méternél sekélyebb, illetve kézi kiemelésű vagy 1,5 LE alatti teljesítményű szivattyúval működtetett, kizárólag háztartási célokra használatos kutakra.

A kérelem benyújtásához a mellékelt adatlapokat szíveskedjenek használni.

KAPCSOLÓDÓ DOKUMENTUMOK:

Kérelem a helyi vízgazdálkodási hatósági jogkörbe tartozó kutak vízjogi létesítési engedélyezési eljáráshoz.
Kérelem a helyi vízgazdálkodási hatósági jogkörbe tartozó kutak vízjogi üzemeltetési és fennmaradási engedélyezési eljáráshoz.
Kérelem a helyi vízgazdálkodási hatósági jogkörbe tartozó kutak vízjogi megszüntetési engedélyezési eljáráshoz.

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző

Ebösszeírás kezdődik

Tisztelt Ebtartó, Ebtulajdonos!

Az állatok védelméről és kíméletéről szóló 1998. évi XXVIII. törvény (Ávt.) 42/B. § (1} bekezdése alapján Tompa Város Önkormányzata ebrendészeti feladatainak teljesítése érdekében, illetve a veszettség elleni oltás járványvédelmi vonatkozásaira való tekintettel, 2018. szeptember 3-tól 2018. december 31-ig terjedő időszakban ebösszeírást végez.

Az ebösszeírás során az ebtartóknak ebenként egy, a hivatkozott jogszabályban meghatározott adattartalmú „Ebösszeíró adatlap”-ot kell kitölteni és azt az Önkormányzathoz visszajuttatni. Az adatlap beszerezhető a Tompai Polgármesteri Hivatal (Tompa, Szabadság tér 3.) ügyfélszolgálatán, vagy letölthető honlapunk Dokumentumtárából. Az ebösszeírás önbevallás alapján történik, a formanyomtatvány beszerzése az ebtulajdonos/ebtartó kötelezettsége. Az ebtulajdonos és az ebtartó az összeírásban köteles együttműködni.

Az ebösszeíró adatlapot ebenként kitöltve az alábbi módon lehet az Önkormányzathoz benyújtani:

  • személyesen a Hivatal ügyfélszolgálatán elhelyezett „EBÖSSZEÍRÁS” feliratú dobozba bedobva
  • postai úton a Tompai Polgármesteri Hivatal, 6422 Tompa, Szabadság tér 3. címre
  • elektronikusan a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre, kizárólag a tulajdonos/ebtartó által aláírt, beszkennelt dokumentum formájában, tárgymezőbe: "EBNY" feltüntetésével.

Az ebösszeíró adatlapok leadásának határideje: 2018. december 31.

Bővebben ...

Kártyás étkező rendszer bevezetése

Kedves Vendégeink!

Ezúton tájékoztatjuk önöket, hogy szeptembertől új, kártyás étkező rendszer üzemel a konyhánkon. A rendszer tökéletes működéséhez elengedhetetlen, hogy előre tudjuk rögzíteni az étkezési igényeiket. Az új rendszerben a szeptemberi térítési díjakat előre, az augusztusi hónapban rendezni szükséges . Az előre választás és fizetés érdekében egész havi étlapot dolgoztunk ki önöknek. Rendelésüket akár egész hónapra is leadhatják, számlájukat pedig a Városfejlesztési Kft. irodájában tudják rendezni. Természetesen a rendelés lemondására van lehetőség, ennek az összegét a következő befizetéskor tudjuk jóváírni. Lemondásra a tárgy napot megelőző napon 14 óráig van lehetőség.

Megértésüket és segítségüket előre is köszönjük!

Tisztelettel:
Kollár Tímea
Élelmezésvezető
Tel: 77/551-564

Igénybejelentő téli rezsicsökkentéshez

Lakossági tájékoztató!

Tompa Város Önkormányzata tájékoztatja a Tisztelt Tompai Lakosságot, hogy Magyarország Kormánya az 1364/2018. (VII. 27.) Kormányhatározatában döntött arról, hogy a téli rezsicsökkentésben korábban nem részesült háztartások is egyszeri természetbeni támogatásban részesüljenek.

A támogatás igényléséhez igénybejelentő adatlapot kell kitölteni, mely elérhető a www.tompa.hu honlap dokumentumtárából, vagy a Tompai Polgármesteri Hivatal 6. számú irodájában.
Az igénybejelentő lapokat személyesen ügyfélfogadási időben, vagy postai úton a Tompai Polgármesteri Hivatal címére szíveskedjenek eljuttatni (6422 Tompa Szabadság tér 3.), legkésőbb 2018. október 15. napjáig, amely határidő elmulasztása jogvesztő.

Az igénybejelentés feltétele és annak tudomásul vétele a bejelentő részéről, hogy az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság ellenőrzi, hogy a bejelentő háztartása korábban téli rezsicsökkentésben nem részesült. A természetbeni támogatás a fűtőanyagra vonatkozik, a támogatás nem fedezi az egyéb, például a szállítási, darabolási költségeket.
Felhívjuk a figyelmet, hogy háztartásonként kizárólag egy igény érkezhet, ellenkező esetben az önkormányzat az ugyanazon háztartásra benyújtani kívánt további igénybejelentést nem fogadja be, illetve az igénylő személynek az adott háztartás a bejelentett lakhelye, vagy a bejelentett tartózkodási helyének kell lennie.
A benyújtott igényekről az önkormányzatnak tájékoztatást kell adnia Belügyminisztérium részére, további intézkedés céljából.

Tompa, 2018. augusztus 27.

Véh László
polgármester

A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadás rendje:

Hétfő: 8:00-12:00 óráig 12:50-18:00 óráig
Kedd: 8:00-12:00 óráig
Szerda: 8:00-12:00 óráig 12:30-16:00 óráig
Csütörtök: 8:00-12:00 óráig
Péntek: 8:00-12:00 óráig

Hirdetmény az óvodai felvételről

Tisztelt Szülők!

A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény (a továbbiakban: Nkt.) 8. § (1) bekezdése szerint az óvoda a gyermek három éves korától a tankötelezettség kezdetéig nevelő intézmény.

A nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. (VIII.31.) EMMI rendelet (a továbbiakban: Rendelet) 12. § alapján az óvodai nevelés a gyermek neveléséhez szükséges, a teljes óvodai életet magában foglaló foglalkozások keretében folyik.

Az Nkt. rendelkezése szerint a gyermeknek abban az évben, amelynek augusztus 31. napjáig a harmadik életévét betölti, a nevelési év kezdő napjától legalább napi négy órában óvodai foglalkozáson vesz részt. [Nkt. 8. § (2) bekezdés]

Ez a kötelezettség azon gyermekekre vonatkozik, akik 2015.szeptember 1. előtt születtek, és még nem járnak óvodába.

Bővebben ...

Kémények ellenőrzése

Tisztelt Lakosok!

Tájékoztatjuk önöket, hogy a Halas-Thermo Kft. munkatársai településünkön megkezdték a kémények ellenőrzését. A munkálatokkal kapcsolatban az alábbi telefonszámon kérhetnek információt: +36-77 /423-020.

Szociális célú tűzifa támogatás

tuzifaLAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÓ

1. Tompa Város Önkormányzat Képviselő-testülete 2018. február 1-jétől települési támogatás formájában szociális célú tűzifa támogatást állapít meg annak a szociálisan rászorult személyeknek, akinek a háztartásában együtt élő személyek egy főre jutó jövedelme nem haladja meg az öregségi nyugdíj mindenkori legkisebb összegének a 280 %-át (2018. évben 79.800 Ft), egyedül élő esetében a 300%-át. (2018. évben 85.000 Ft).

2. A szociális célú tűzifa támogatás megállapítás kérelemhez csatolni kell:
a háztartásban élő személy/személyek a kérelem benyújtását megelőző
havi nettó jövedelméről szóló igazolást:
- nyugdíjas kérelmező esetében a 2018. évi „zöld” nyugdíjközlőt;
- közfoglalkoztatottak esetében a munkaszerződést
- munkavállaló esetében az előző havi bérjegyzéket!

3. A szociális célú tűzifa támogatást ugyanazon lakásra csak egy jogosultnak állapítható meg, függetlenül a lakásban élő személyek és háztartások számától.

4. A szociális célú tűzifa biztosítása kérelemre indul. A kérelmet postai úton, vagy személyesen a Tompai Polgármesteri Hivatal Szociális Irodájában (6.sz.) lehet benyújtani ügyfélfogadási időben, az arra rendszeresített formanyomtatványon, a szociális rászorultságot igazoló irat, vagy iratok másolatával ellátva.

A kérelem IDE KATTINTVA letölthető.

A Polgármesteri Hivatal Szociális Irodájának ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: 08:00-12:00; 12:50-18:00
Kedd: 08:00-12:00
Szerda: 08:00-12:00; 12:30-16:00
Csütörtök: 08:00-12:00
Péntek: 08:00-12:00

Telefonszám: 06-77/551-511

Tompa Város Önkormányzata

Lakossági tájékoztató szennyvíz szállításról

Tájékoztatjuk a Lakosságot, hogy Tompa Város közigazgatási területén 2018. januárjától 2019. január 31. napjáig a nem közművel összegyűjtött háztartási szennyvíz begyűjtésére jogosult és kötelezett Viszmeg Zsolt (székhelye: 6449 Mélykút, Bartók B. u. 76.) egyéni vállalkozó.

A közszolgáltatást keddi és csütörtöki naponkon végzi.
Időpontot egyeztetni az alábbi telefonszámon lehet: +36-30/9584-388

A szolgáltatás díjai:
Lakossági szállítás 1m3 mennyiségre vetítve: bruttó 720 Ft/m3.
Egyéb megrendelők (akikre nem vonatkozik a rezsicsökkentésről szóló 2013. évi CXIV. tv.) esetében: a közszolgáltató és a megrendelő közötti egyezség alapján kell fizetni.

Tompa Város Önkormányzata

Tájékoztató szünidei gyermekétkeztetésről

Tisztelt Szülő/Törvényes képviselő!

A gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 21/C. § (1)-(2) bekezdése értelmében a hátrányos, illetve halmozottan hátrányos helyzetű, kiskorú gyermek szünidei gyermekétkeztetésre jogosult településünkön, az alábbiak szerint:

  • Azoknak a gyermekeknek, akik még nem járnak óvodába, de az 5 hónapos kort már betöltötték, az iskolai téli szünet időtartama alatt 2017. december 27-29-ig és 2018. január 2-án biztosítjuk a szünidei gyermekétkeztetés keretében a déli meleg főétkezést.
  • Az óvodába járó gyermekek a téli szünet ideje alatti munkanapokon továbbra is étkezhetnek az óvodában, ugyanis az óvoda nem zár be a szünet időtartamára. Részükre szünidei gyermekétkeztetést igényelni nem szükséges.
  • Az általános iskolába járó gyermekeknek, illetve azoknak a gyermekeknek, akik iskolába már nem járnak, de a 18. életévüket még nem töltötték be, a téli szünet időtartama alatt 2017. december 27-29-ig és 2018. január 2-án biztosítjuk a szünidei gyermekétkeztetés keretében a déli meleg főétkezést.

Kérem, hogy a honlap Dokumentumtárából letölthető nyilatkozat kitöltésével tájékoztasson, hogy a TÉLI SZÜNET időtartamára (2017.12.27-2018.01.02) igénybe kívánják-e venni a szünidei gyermekétkeztetést.

Tájékoztatom, hogy a szünet időtartama alatt az erre jogosultak a Szabó Dénes Általános Iskola étteremkonyhájában (Tompa, Bem u. 22-24.), 11-13 óra között fogyaszthatják el az ételt, illetve – igény szerint - ételhordóban elvihetik.

Tájékoztatom az érintetteket, hogy a Nyilatkozat kitöltésében a Családsegítő-Gyermekjóléti Szolgálat munkatársai nyújtanak segítséget (cím: 6422 Tompa, Szabadság tér 4/A – a Szabó Dénes Általános Iskola udvarában).

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző

Gyermekvédelmi kedvezményhez kapcsolódó természetbeni támogatás

Tisztelt Jogosultak!

Tájékoztatom önöket, hogy a 2017. év november havi rendszeres gyermekvédelmi kedvezményhez kapcsolódó természetbeni támogatás (Erzsébet utalvány) 2017. december 6. napjától (szerdától) felvehető a Polgármesteri Hivatal Pénztárában, a további napokon pedig a pénztári nyitvatartási órákban.

Kérem, hogy az átvételhez személyi igazolványát és lakcímkártyáját hozza magával!
Ezek nélkül nem veheti fel az utalványt!!!

Amennyiben nem a jogosult kívánja átvenni az utalványt, úgy ahhoz meghatalmazás szükséges (a pénztárban kérhető)!

A pénztár nyitva tartása:
Hétfő: 08:30-15:00
Kedd: a pénztár zárva
Szerda: 08:30-15:00
Csütörtök: a pénztár zárva
Péntek: 08:30-10:00

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző

Lakossági felhívás

FELHÍVÁS

A településfejlesztési koncepcióról, az integrált településfejlesztési stratégiáról és a településrendezési eszközökről, valamint egyes településrendezési sajátos jogintézményekről szóló 314/2012. (XI. 8.) Korm. rendelet (továbbiakban Eljr.) szerinti a településrendezési eszközök módosítása a településképi arculati kézikönyv és a településképi rendelet jóváhagyása előtt egyeztetési eljárást kell lefolytatni.

Tompa településrendezési eszközeinek 77/2017.(VI.21.) Képviselő-testületi határozattal indított módosításáról, az Eljr. rendelkezései és Tompa Város Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2017.(VI.29.) önkormányzati rendelete alapján a partnereket tájékoztatom és 2017. augusztus 28. napján 17 órakor a Művelődési Házba tartandó lakossági fórumon a módosítást ismertetem.

10/2017.(VI.29.) önkormányzati rendelet alapján partner Tompa település közigazgatási területén:
a) ingatlannal rendelkező személy
b) valamennyi székhellyel, telephellyel rendelkező gazdálkodó szervezet
c) bejegyzett egyház és civil szervezet

A fórumon ismertetésre kerülő partneri egyeztetés tájékoztatási szakaszának papíralapú munkarésze megtekinthető a Polgármesteri Hivatal 7. sz. hivatali helyiségében ügyfélfogadási időben 2017. szeptember 5. napjáig.

Elektronikusan elérhető honlapunk Dokumentumtárából.

2017. szeptember 5. napjáig javaslatok, vélemények tehetők írásban a polgármesternek címzett levélben papíron (6422 Tompa Szabadság tér 3.) vagy elektronikusan a (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) címre.

Véh László
polgármester

Változások a közigazgatási ügyintézéshez kapcsolódó egyes illetékek és díjak tekintetében

Az állami rezsicsökkentés folytatásaként - a lakossági konzultáció figyelembevételével – elkészített, a közigazgatási ügyintézéshez kapcsolódó egyes illetékek és díjak megszüntetéséről szóló 2017. évi II. törvény szerint 2017. március 16-tól 20 hatósági eljárás díja kerül megszüntetésre, amelyből 15 a magánszemélyek, 5 a vállalkozások terheit csökkenti.

Bővebben ...

Lakossági tájékoztató a kéményseprésről

Ki sepri a kéményt?
A lakossági kéményseprést több megyében átvette a katasztrófavédelem. Ez nem azt jelenti, hogy tűzoltók ellenőrzik a kéményeket, a sormunkát változatlanul kéményseprő szakemberek végzik. Az újdonság csak az, hogy ahol a megyei jogú városok nem vállalták a feladatot, ott a katasztrófavédelem szervezésében valósul meg a kéményseprés.

Bővebben ...

Tájékoztató a mezőőri szolgálatról

Tisztelt Lakosok!

2015. októberben kezdte meg a munkáját a mezőőri szolgálat. Most már teljes felszereltséggel rendelkeznek, így hatékonyan tudnak dolgozni. Kérjük a lakosságot, hogy észrevételeikkel (illegális szemétlerakás, termény lopás stb.) értesítsék a szolgálatot a

06-70/850-6173–as telefonszámon.

 

mezoor

Tájékoztató a helyi orvosi ügyeletről

Tisztelt Lakosok!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy dr. Sárvári Erzsébet, Miklósiné dr. Tóth Éva, és Dr. Szarvas Gyula a hétvégi és a hétköznapi orvosi ügyeletet Tompa Kossuth u. 10. szám alatt látják el.

Az ügyeleten asszisztens fogadja a hívásokat, melyet az alábbi telefonszámon lehet elérni:
06-77/742-274

Kérjük, a készenléti szolgálat igénybevétele előtt mindenképpen hívják fel az ügyelet mobilszámát, ugyanis előre nem látható események miatt előfordulhat, hogy az adott napon nem a feltüntetett orvos ügyel!

Az ügyeletes orvost a 06-70/940-7080-as központi számon lehet elérni.

orvos

Tájékoztató a tompai vezetékes víz minőségéről

viz poharbanTisztelt Lakosok!

Tájékoztatjuk önöket, hogy a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Kiskunhalasi Járási Hivatalának Népegészségügyi Intézete megállapította, hogy településünkön a vízmű víztisztító technológiájának hatásfoka megfelelő, a vizsgált időszakban a szűrt víz paraméterei kielégítették a vonatkozó jogszabályban előírt határértékeket.

A fentiekre tekintettel Tompán a vezetékes víz emberi fogyasztásra (korlátozások nélkül) alkalmasnak minősül!

A Népegészségügyi osztályvezető tájékoztató levelét letölthetik honlapunk Dokumentumtárából.