Polgármesteri Hivatal
Elérhetőségeink

Tompa Város Önkormányzata,
Tompai Polgármesteri Hivatal

6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Tel.: +36-77/551-500
Fax: +36-77/551-510
E-mail: tompaonk@tompa.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 8:00-12:00-ig,
12:50-17:00-ig
Kedd: 8:00-12:00-ig
Szerda: 8:00-12:00-ig,
12:30-16:00-ig
Csütörtök: 8:00-12:00-ig
Péntek: 8:00-12:00-ig

Ebösszeírás kezdődik

Tisztelt Ebtartó, Ebtulajdonos!

Az állatok védelméről és kíméletéről szóló 1998. évi XXVIII. törvény (Ávt.) 42/B. § (1} bekezdése alapján Tompa Város Önkormányzata ebrendészeti feladatainak teljesítése érdekében, illetve a veszettség elleni oltás járványvédelmi vonatkozásaira való tekintettel, 2018. szeptember 3-tól 2018. december 31-ig terjedő időszakban ebösszeírást végez.

Az ebösszeírás során az ebtartóknak ebenként egy, a hivatkozott jogszabályban meghatározott adattartalmú „Ebösszeíró adatlap”-ot kell kitölteni és azt az Önkormányzathoz visszajuttatni. Az adatlap beszerezhető a Tompai Polgármesteri Hivatal (Tompa, Szabadság tér 3.) ügyfélszolgálatán, vagy letölthető honlapunk Dokumentumtárából. Az ebösszeírás önbevallás alapján történik, a formanyomtatvány beszerzése az ebtulajdonos/ebtartó kötelezettsége. Az ebtulajdonos és az ebtartó az összeírásban köteles együttműködni.

Az ebösszeíró adatlapot ebenként kitöltve az alábbi módon lehet az Önkormányzathoz benyújtani:

  • személyesen a Hivatal ügyfélszolgálatán elhelyezett „EBÖSSZEÍRÁS” feliratú dobozba bedobva
  • postai úton a Tompai Polgármesteri Hivatal, 6422 Tompa, Szabadság tér 3. címre
  • elektronikusan a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre, kizárólag a tulajdonos/ebtartó által aláírt, beszkennelt dokumentum formájában, tárgymezőbe: "EBNY" feltüntetésével.

Az ebösszeíró adatlapok leadásának határideje: 2018. december 31.

Bővebben ...

Kártyás étkező rendszer bevezetése

Kedves Vendégeink!

Ezúton tájékoztatjuk önöket, hogy szeptembertől új, kártyás étkező rendszer üzemel a konyhánkon. A rendszer tökéletes működéséhez elengedhetetlen, hogy előre tudjuk rögzíteni az étkezési igényeiket. Az új rendszerben a szeptemberi térítési díjakat előre, az augusztusi hónapban rendezni szükséges . Az előre választás és fizetés érdekében egész havi étlapot dolgoztunk ki önöknek. Rendelésüket akár egész hónapra is leadhatják, számlájukat pedig a Városfejlesztési Kft. irodájában tudják rendezni. Természetesen a rendelés lemondására van lehetőség, ennek az összegét a következő befizetéskor tudjuk jóváírni. Lemondásra a tárgy napot megelőző napon 14 óráig van lehetőség.

Megértésüket és segítségüket előre is köszönjük!

Tisztelettel:
Kollár Tímea
Élelmezésvezető
Tel: 77/551-564

Igénybejelentő téli rezsicsökkentéshez

Lakossági tájékoztató!

Tompa Város Önkormányzata tájékoztatja a Tisztelt Tompai Lakosságot, hogy Magyarország Kormánya az 1364/2018. (VII. 27.) Kormányhatározatában döntött arról, hogy a téli rezsicsökkentésben korábban nem részesült háztartások is egyszeri természetbeni támogatásban részesüljenek.

A támogatás igényléséhez igénybejelentő adatlapot kell kitölteni, mely elérhető a www.tompa.hu honlap dokumentumtárából, vagy a Tompai Polgármesteri Hivatal 6. számú irodájában.
Az igénybejelentő lapokat személyesen ügyfélfogadási időben, vagy postai úton a Tompai Polgármesteri Hivatal címére szíveskedjenek eljuttatni (6422 Tompa Szabadság tér 3.), legkésőbb 2018. október 15. napjáig, amely határidő elmulasztása jogvesztő.

Az igénybejelentés feltétele és annak tudomásul vétele a bejelentő részéről, hogy az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság ellenőrzi, hogy a bejelentő háztartása korábban téli rezsicsökkentésben nem részesült. A természetbeni támogatás a fűtőanyagra vonatkozik, a támogatás nem fedezi az egyéb, például a szállítási, darabolási költségeket.
Felhívjuk a figyelmet, hogy háztartásonként kizárólag egy igény érkezhet, ellenkező esetben az önkormányzat az ugyanazon háztartásra benyújtani kívánt további igénybejelentést nem fogadja be, illetve az igénylő személynek az adott háztartás a bejelentett lakhelye, vagy a bejelentett tartózkodási helyének kell lennie.
A benyújtott igényekről az önkormányzatnak tájékoztatást kell adnia Belügyminisztérium részére, további intézkedés céljából.

Tompa, 2018. augusztus 27.

Véh László
polgármester

A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadás rendje:

Hétfő: 8:00-12:00 óráig 12:50-18:00 óráig
Kedd: 8:00-12:00 óráig
Szerda: 8:00-12:00 óráig 12:30-16:00 óráig
Csütörtök: 8:00-12:00 óráig
Péntek: 8:00-12:00 óráig

Hirdetmény az óvodai felvételről

Tisztelt Szülők!

A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény (a továbbiakban: Nkt.) 8. § (1) bekezdése szerint az óvoda a gyermek három éves korától a tankötelezettség kezdetéig nevelő intézmény.

A nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. (VIII.31.) EMMI rendelet (a továbbiakban: Rendelet) 12. § alapján az óvodai nevelés a gyermek neveléséhez szükséges, a teljes óvodai életet magában foglaló foglalkozások keretében folyik.

Az Nkt. rendelkezése szerint a gyermeknek abban az évben, amelynek augusztus 31. napjáig a harmadik életévét betölti, a nevelési év kezdő napjától legalább napi négy órában óvodai foglalkozáson vesz részt. [Nkt. 8. § (2) bekezdés]

Ez a kötelezettség azon gyermekekre vonatkozik, akik 2015.szeptember 1. előtt születtek, és még nem járnak óvodába.

Bővebben ...

Kémények ellenőrzése

Tisztelt Lakosok!

Tájékoztatjuk önöket, hogy a Halas-Thermo Kft. munkatársai településünkön megkezdték a kémények ellenőrzését. A munkálatokkal kapcsolatban az alábbi telefonszámon kérhetnek információt: +36-77 /423-020.

Szociális célú tűzifa támogatás

tuzifaLAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÓ

1. Tompa Város Önkormányzat Képviselő-testülete 2018. február 1-jétől települési támogatás formájában szociális célú tűzifa támogatást állapít meg annak a szociálisan rászorult személyeknek, akinek a háztartásában együtt élő személyek egy főre jutó jövedelme nem haladja meg az öregségi nyugdíj mindenkori legkisebb összegének a 280 %-át (2018. évben 79.800 Ft), egyedül élő esetében a 300%-át. (2018. évben 85.000 Ft).

2. A szociális célú tűzifa támogatás megállapítás kérelemhez csatolni kell:
a háztartásban élő személy/személyek a kérelem benyújtását megelőző
havi nettó jövedelméről szóló igazolást:
- nyugdíjas kérelmező esetében a 2018. évi „zöld” nyugdíjközlőt;
- közfoglalkoztatottak esetében a munkaszerződést
- munkavállaló esetében az előző havi bérjegyzéket!

3. A szociális célú tűzifa támogatást ugyanazon lakásra csak egy jogosultnak állapítható meg, függetlenül a lakásban élő személyek és háztartások számától.

4. A szociális célú tűzifa biztosítása kérelemre indul. A kérelmet postai úton, vagy személyesen a Tompai Polgármesteri Hivatal Szociális Irodájában (6.sz.) lehet benyújtani ügyfélfogadási időben, az arra rendszeresített formanyomtatványon, a szociális rászorultságot igazoló irat, vagy iratok másolatával ellátva.

A kérelem IDE KATTINTVA letölthető.

A Polgármesteri Hivatal Szociális Irodájának ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: 08:00-12:00; 12:50-18:00
Kedd: 08:00-12:00
Szerda: 08:00-12:00; 12:30-16:00
Csütörtök: 08:00-12:00
Péntek: 08:00-12:00

Telefonszám: 06-77/551-511

Tompa Város Önkormányzata

Lakossági tájékoztató szennyvíz szállításról

Tájékoztatjuk a Lakosságot, hogy Tompa Város közigazgatási területén 2018. januárjától 2019. január 31. napjáig a nem közművel összegyűjtött háztartási szennyvíz begyűjtésére jogosult és kötelezett Viszmeg Zsolt (székhelye: 6449 Mélykút, Bartók B. u. 76.) egyéni vállalkozó.

A közszolgáltatást keddi és csütörtöki naponkon végzi.
Időpontot egyeztetni az alábbi telefonszámon lehet: +36-30/9584-388

A szolgáltatás díjai:
Lakossági szállítás 1m3 mennyiségre vetítve: bruttó 720 Ft/m3.
Egyéb megrendelők (akikre nem vonatkozik a rezsicsökkentésről szóló 2013. évi CXIV. tv.) esetében: a közszolgáltató és a megrendelő közötti egyezség alapján kell fizetni.

Tompa Város Önkormányzata

Tájékoztató szünidei gyermekétkeztetésről

Tisztelt Szülő/Törvényes képviselő!

A gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 21/C. § (1)-(2) bekezdése értelmében a hátrányos, illetve halmozottan hátrányos helyzetű, kiskorú gyermek szünidei gyermekétkeztetésre jogosult településünkön, az alábbiak szerint:

  • Azoknak a gyermekeknek, akik még nem járnak óvodába, de az 5 hónapos kort már betöltötték, az iskolai téli szünet időtartama alatt 2017. december 27-29-ig és 2018. január 2-án biztosítjuk a szünidei gyermekétkeztetés keretében a déli meleg főétkezést.
  • Az óvodába járó gyermekek a téli szünet ideje alatti munkanapokon továbbra is étkezhetnek az óvodában, ugyanis az óvoda nem zár be a szünet időtartamára. Részükre szünidei gyermekétkeztetést igényelni nem szükséges.
  • Az általános iskolába járó gyermekeknek, illetve azoknak a gyermekeknek, akik iskolába már nem járnak, de a 18. életévüket még nem töltötték be, a téli szünet időtartama alatt 2017. december 27-29-ig és 2018. január 2-án biztosítjuk a szünidei gyermekétkeztetés keretében a déli meleg főétkezést.

Kérem, hogy a honlap Dokumentumtárából letölthető nyilatkozat kitöltésével tájékoztasson, hogy a TÉLI SZÜNET időtartamára (2017.12.27-2018.01.02) igénybe kívánják-e venni a szünidei gyermekétkeztetést.

Tájékoztatom, hogy a szünet időtartama alatt az erre jogosultak a Szabó Dénes Általános Iskola étteremkonyhájában (Tompa, Bem u. 22-24.), 11-13 óra között fogyaszthatják el az ételt, illetve – igény szerint - ételhordóban elvihetik.

Tájékoztatom az érintetteket, hogy a Nyilatkozat kitöltésében a Családsegítő-Gyermekjóléti Szolgálat munkatársai nyújtanak segítséget (cím: 6422 Tompa, Szabadság tér 4/A – a Szabó Dénes Általános Iskola udvarában).

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző

Gyermekvédelmi kedvezményhez kapcsolódó természetbeni támogatás

Tisztelt Jogosultak!

Tájékoztatom önöket, hogy a 2017. év november havi rendszeres gyermekvédelmi kedvezményhez kapcsolódó természetbeni támogatás (Erzsébet utalvány) 2017. december 6. napjától (szerdától) felvehető a Polgármesteri Hivatal Pénztárában, a további napokon pedig a pénztári nyitvatartási órákban.

Kérem, hogy az átvételhez személyi igazolványát és lakcímkártyáját hozza magával!
Ezek nélkül nem veheti fel az utalványt!!!

Amennyiben nem a jogosult kívánja átvenni az utalványt, úgy ahhoz meghatalmazás szükséges (a pénztárban kérhető)!

A pénztár nyitva tartása:
Hétfő: 08:30-15:00
Kedd: a pénztár zárva
Szerda: 08:30-15:00
Csütörtök: a pénztár zárva
Péntek: 08:30-10:00

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző

Lakossági felhívás

FELHÍVÁS

A településfejlesztési koncepcióról, az integrált településfejlesztési stratégiáról és a településrendezési eszközökről, valamint egyes településrendezési sajátos jogintézményekről szóló 314/2012. (XI. 8.) Korm. rendelet (továbbiakban Eljr.) szerinti a településrendezési eszközök módosítása a településképi arculati kézikönyv és a településképi rendelet jóváhagyása előtt egyeztetési eljárást kell lefolytatni.

Tompa településrendezési eszközeinek 77/2017.(VI.21.) Képviselő-testületi határozattal indított módosításáról, az Eljr. rendelkezései és Tompa Város Önkormányzata Képviselő-testületének 10/2017.(VI.29.) önkormányzati rendelete alapján a partnereket tájékoztatom és 2017. augusztus 28. napján 17 órakor a Művelődési Házba tartandó lakossági fórumon a módosítást ismertetem.

10/2017.(VI.29.) önkormányzati rendelet alapján partner Tompa település közigazgatási területén:
a) ingatlannal rendelkező személy
b) valamennyi székhellyel, telephellyel rendelkező gazdálkodó szervezet
c) bejegyzett egyház és civil szervezet

A fórumon ismertetésre kerülő partneri egyeztetés tájékoztatási szakaszának papíralapú munkarésze megtekinthető a Polgármesteri Hivatal 7. sz. hivatali helyiségében ügyfélfogadási időben 2017. szeptember 5. napjáig.

Elektronikusan elérhető honlapunk Dokumentumtárából.

2017. szeptember 5. napjáig javaslatok, vélemények tehetők írásban a polgármesternek címzett levélben papíron (6422 Tompa Szabadság tér 3.) vagy elektronikusan a (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) címre.

Véh László
polgármester