Polgármesteri Hivatal
Elérhetőségeink

Tompa Város Önkormányzata,
Tompai Polgármesteri Hivatal

6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Tel.: +36-77/551-500
Fax: +36-77/551-510
E-mail: tompaonk@tompa.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 8:00-12:00-ig,
12:50-17:00-ig
Kedd: 8:00-12:00-ig
Szerda: 8:00-12:00-ig,
12:30-16:00-ig
Csütörtök: 8:00-12:00-ig
Péntek: 8:00-12:00-ig

Rendkívüli nyitvatartás lesz az EP-választás hétvégéjén a kormányablakokban

A választások zavartalan lebonyolításához, illetve a választójog gyakorlásához kapcsolódó elemi érdek, hogy a választópolgáraink részére azonnali lehetőséget biztosítsunk lejárt érvényességű okmányainak megújítására.

Mindezekre tekintettel a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal illetékességi területén műkö­dő kormányablakok/ okmányirodák az Európai Parlamenti választások napját megelőző na­pon, azaz 2019. május 25. napján (szombaton) 8 és 14 óra között, 2019. május 26. napján (va­sárnap) meghosszabbított nyitvatartási idővel - reggel 6 órától este 19 óráig - állnak a név­jegyzékben szereplő választópolgárok rendelkezésére a személyazonosításra alkalmas okmá­nyok:

  • állandó személyazonosító igazolvány - átvételére,
  • útlevél - átvételére, magánútlevél kiadása, cseréje iránti kérelem azonnali eljárásban,
  • kártya formátumú vezetői engedély - átvételére,

valamint a személyi azonosítót (ideiglenes személyazonosító igazolvány kiadása, amennyiben nem rendelkezik más érvényes személyazonosító okmánnyal) és lakcímet igazoló hatósági igazolvány csak és kizárólag annak pótlásának  intézésére.

A lakcímet igazoló hatósági igazolvány esetében csak és kizárólag annak pótlására lesz lehetőség, új lakcím létesítésére nem.

Bővebben ...

Tájékoztató az Európai Parlament tagjainak 2019. évi választásáról

A Magyar Köztársaság Elnöke a 93/2019. (III. 1.) KE határozatával az Európai Parlament tagjainak 2019. évi választása időpontját 2019. május 26. napjára (vasárnapra) tűzte ki.

A választási eljárásról szóló 2013. évi XXXVI. törvény 75. § (1) bekezdés b) pontjában foglaltak alapján a Helyi Választási Iroda Választási Információs Szolgálatot működtet. Az Európai Parlament tagjainak 2019. évi választásán a választási irodák hatáskörébe tartozó feladatok végrehajtásának részletes szabályairól, a választási eredmény országosan összesített adatai körének megállapításáról, valamint a választási eljárásban használandó nyomtatványokról, valamint egyes választási tárgyú rendeletek módosításáról szóló 3/2019. (II.27.) IM rendelet 9. § 1) bekezdés szerint a HVI vezetőjének nevét, a választási iroda helyiségének címét, telefonszámát, e-mail címét és fax számát a helyben szokásos módon nyilvánosságra kell hozni.

A Helyi Választási Iroda vezetője: Jezsekné Kovács Szilvia jegyző
A Helyi Választási Iroda vezetőjének helyettese: Leány Györgyi aljegyző
A Helyi Választási Iroda címe: 6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Telefon: +36 77/551-500
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Fax.: +36 77/551-510
A Választási Információs Szolgálat elérhetőségei:
6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Tel.: 77/551-500

Az információs szolgálat hétfőtől-csütörtökig 8:00 órától 16:00 óráig, pénteken 8:00 órától 12:30 óráig áll a választópolgárok rendelkezésére, illetve a választás napján 6:00 órától 19:00 óráig hívható a megadott telefonszámokon.

Jezsekné Kovács Szilvia
HVI vezető

Dokumentumok, űrlapok

Tisztelt Érdeklődők!

Engedjék meg, hogy figyelmükbe ajánljuk a www.valasztas.hu honlapot, ahol a választással kapcsolatban találhatnak hasznos információkat.

IDE KATTINTVA érhetik el azt az internetes felületet, ahol a mozgóurnás szavazással, a másik szavazókörbe történő átjelentkezéssel vagy a külképviseleten történő szavazással kapcsolatos űrlapok találhatók. Az űrlapok letölthetők, vagy online is benyújthatók.