Hírek, információk
E-ügyintézés

e ugyintezes

Elérhetőségeink

Tompa Város Önkormányzata,
Tompai Polgármesteri Hivatal

6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Tel.: +36-77/551-500
Fax: +36-77/551-510
E-mail: tompaonk@tompa.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 8:00-12:00-ig,
12:50-17:00-ig
Kedd: 8:00-12:00-ig
Szerda: 8:00-12:00-ig,
12:30-16:00-ig
Csütörtök: 8:00-12:00-ig
Péntek: 8:00-12:00-ig
Fejlesztések, beruházások
Hivatkozások

magyar falu program logo

 mak altalanos banner

 

bunmegelozesi projekt 2013
A Polgárőr Egyesület Tompa vissza nem térítendő támogatást nyert el a Helyi Vidékfejlesztési Stratégiák LEADER fejezetének végrehajtásához 2013-ban nyújtandó jogcím keretében.

 

napenergia
Az iskolai étteremkonyhánál
felszerelt naperőmű
teljesítmény-adatai
ide kattintva megtekinthetők

 

360halasikisterseg
Virtuális séta Tompán

 

polgaror tompa

 

 Együttműködő médiapartnerünk:
logo halasihir

 

elbir logo

 

nemzeti jogszabalytar resize

 

mak logo

  • A városháza
  • Szabó Dénes Általános Iskola
  • Kapisztrán Szent János templom
  • Játszótér a központi parkban
  • Művelődési Ház
  • Naperőmű az iskolai étteremkonyha tetején
  • Piaccsarnok
  • Redl-kastély
  • Sétány a központi parkban
  • Szent Anna templom
  • Szökőkút a város főutcáján
  • A Kapisztrán Szent János templom kertje
  • Gyűjtemények Háza (helyi múzeum)

A járványügyi helyzetben is folyamatos a toborzás

Közzététel dátuma

A Magyar Honvédség a koronavírus járvány miatt egyik napról a másikra munkájukat vesztett embereknek is szeretne alternatívát kínálni.

A kialakult gazdasági helyzetben sok ember megélhetése került veszélybe. A honvédség őket is szeretné megszólítani, biztos megélhetést és kiszámítható pályaképet kínálva számukra. A toborzás folyamatos országszerte, a szakemberek azonban arra kérik az érdeklődőket, hogy első körben lehetőség szerint inkább telefonon vagy e-mailben keressék őket, elérhetőségeik megtalálhatók a www.hadkiegeszites.hu oldalon.

Az érdeklődők kétféle szolgálati forma közül választhatnak: a szerződéses katonai szolgálat folyamatos munkaviszonyt biztosít, míg a tartalékos szolgálat azoknak szól, akik tanulmányaik vagy meglévő munkahelyük mellett szeretnének részt vállalni a honvédelmi feladatokból. A jelentkezési feltételek közt szerepel a magyar állampolgárság, az állandó belföldi lakóhely, a betöltött 18. életév, a büntetlen előélet, valamint az egészségügyi, fizikai és pszichológiai alkalmasság.

A megbízható fizetésen és a béren kívüli juttatásokon kívül változatos munkakörülmények, valamint számos szakmai kihívás várja a leendő katonákat: nálunk a tehetségtől, a hozzáállástól és a kitartástól függ, hogy ki milyen sikeres lesz, a honvédség pedig támogatja a katonák további szakmai fejlődését. Sokan a katona szó hallatán egyből a terepen lévő, aktív harcoló katonára gondolnak, viszont a támogató beosztások (pl. ápoló, logisztikus, pénzügyes) ugyanolyan fontos szereppel bírnak és – nem utolsó sorban – lehetővé teszik a munkavállalóknak, hogy a korábban megszerzett civil képesítéseiket is hasznosíthassák.

Személyes jelentkezésre a megszokott rendben, hétfőtől csütörtökig 8:00-15:30 óra között, pénteken pedig 8:00-12:00 óráig van lehetőség. A toborzóiroda munkatársai kérik ügyfeleiket, hogy amennyiben a személyes ügyintézés mellett döntenek, előzetesen jelezzék érkezésüket telefonon, vagy elektronikus úton, elkerülve a járványügyi rendszabályok miatt előforduló várakozást.

MAGYAR HONVÉDSÉG
KATONAI IGAZGATÁSI ÉS KÖZPONTI NYILVÁNTARTÓ PARANCSNOKSÁG
1. Katonai Igazgatási és Érdekvédelmi Iroda
Cím: 6000 Kecskemét, Lunkányi János utca 1.; Telefon: +36 (76) 581-600/33-62;
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Polgármesteri köszöntő
Közelgő események
Nincsenek események
Hibabejelentés

Elektromos hálózattal kapcsolatos hibabejelentés:
+36-62/565-881
(a hibabejelentés fogadást az NKM Áramhálózati Kft., mint elosztói engedélyes üzemelteti)

A hibabejelentés menüpontjai:
1. Közvetlen életveszéllyel kapcsolatos bejelentés
2. Hálózati károkozással kapcsolatos bejelentés*
3. Áramellátás hiányának bejelentése*
4. Közvilágítási hibával kapcsolatos bejelentés

*Az ügyintézéshez kérjük, készítse elő 10 számjegyű fogyasztási hely azonosítóját, amelyet áramszámlája utolsó oldalán, kiemelt vastag számmal talál!

Időjárás

Felhőkép
Felhőkép

Hőtérkép
Hőtérkép

Széltérkép
Széltérkép

www.idokep.hu

Látogatóink
Ma:Ma:81
Tegnap:Tegnap:307
Összesen:Összesen:730558
Statistik created: 2020-06-01T07:40:30+02:00