Hírek, információk
E-ügyintézés

e ugyintezes

Elérhetőségeink

Tompa Város Önkormányzata,
Tompai Polgármesteri Hivatal

6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Tel.: +36-77/551-500
Fax: +36-77/551-510
E-mail: tompaonk@tompa.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 8:00-12:00-ig,
12:50-17:00-ig
Kedd: 8:00-12:00-ig
Szerda: 8:00-12:00-ig,
12:30-16:00-ig
Csütörtök: 8:00-12:00-ig
Péntek: 8:00-12:00-ig
Fejlesztések, beruházások
Hivatkozások

magyar falu program logo

mak allampapir 2021

mak babakotveny 2021

bunmegelozesi projekt 2013
A Polgárőr Egyesület Tompa vissza nem térítendő támogatást nyert el a Helyi Vidékfejlesztési Stratégiák LEADER fejezetének végrehajtásához 2013-ban nyújtandó jogcím keretében.

 

napenergia
Az iskolai étteremkonyhánál
felszerelt naperőmű
teljesítmény-adatai
ide kattintva megtekinthetők

 

360halasikisterseg
Virtuális séta Tompán

 

polgaror tompa

 

 Együttműködő médiapartnerünk:
logo halasihir

 

elbir logo

 

nemzeti jogszabalytar resize

 

  • A városháza
  • Szabó Dénes Általános Iskola
  • Kapisztrán Szent János templom
  • Játszótér a központi parkban
  • Művelődési Ház
  • Naperőmű az iskolai étteremkonyha tetején
  • Piaccsarnok
  • Redl-kastély
  • Sétány a központi parkban
  • Szent Anna templom
  • Szökőkút a város főutcáján
  • A Kapisztrán Szent János templom kertje
  • Gyűjtemények Háza (helyi múzeum)

Tájékoztató a Védőnői Szolgálat működéséről

Tisztelt Szülők!

Hivatkozva a 2020.november 7-én az NNK által kiadott eljárásrendre a 2020.évben azonosított új koronavírussal kapcsolatban a Védőnői Szolgálat vonatkozásában, az alábbiakban módosul a területi védőnői ellátás rendje.

A családok és a védőnők egészségének védelme érdekében törekedni kell a védőnő- gondozott találkozások számának minimalizálására, a távkonzultáció előtérbe helyezésére.

AZ EGÉSZSÉGES (orvossal tartott és védőnői) TANÁCSADÁSON
- kizárólag a védőoltások beadására lesz lehetőség.
- a váróban egy szülő tartózkodhat gyermekével, azok, akik aktuálisan oltásra várnak, más nem! Tehát egyéb rokon sem!
- testvérek oltása esetén egy szülő bent lehet a gyermekkel, a másik szülő vagy rokon kint a másik oltásra váró gyermekkel. Amíg az adott gyermeket oltjuk, a többi szülő gyermekével KINT, a rendelőn kívül várakozik. A kint várakozóknak javasoljuk a szükséges távolság kb. 2 m betartását. Ne fogjanak kezet, ne adjanak puszit, ne ölelgessék egymást és figyeljenek arra, hogy gyermekeinek se engedjék meg ezeket!
- Tanácsadásra KIZÁRÓLAG telefonon vagy e-mailen, messengeren kérhetnek időpontot!
- A kötelező státuszvizsgálatok, súlymérések egyéni megbeszélés és egyeztetés útján történnek.
- A tanácsadáson csak tünetmentes, egészséges személy vehet részt!
- A gondozott személy/szülő valamint a 6éves, és annál idősebb gyermek viseljen maszkot!
- fertőtlenítő kézmosás/kézfertőtlenítő használata be és kilépéskor kötelező!

VÁRANDÓS TANÁCSADÁS
- Akinek van választott szülész-nőgyógyász szakorvosa, az egyeztesse a vizsgálatokat az orvosával
- a protokollban előírt kötelező vizsgálatok jelenleg nem változnak (Kiskunhalasi Semmelweis Kórházban az UH és a vérvételek)
- Védőnői várandós tanácsadásra van lehetőség, kizárólag egyeztetett időpontban!

LÁTOGATÁS
- családlátogatás csak a legindokoltabb esetekben fog megtörténni (újszülött, fokozott gondozott, várandós)

Kérjük a fentiek elfogadását, illetve együttműködésüket!

Védőnői Szolgálat
Tompa, Bem u 47
06-77-551-529
Péter-Szabó Ottóné: 06-70-333-65-79, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Kucsó Istvánné: 06-70-337-47-43, 06-70-459-30-46, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Változik a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje

LAKOSSÁGI KÖZLEMÉNY

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje – a Kormány által elrendelt veszélyhelyzetre tekintettel, a Lakosok és a Hivatal munkatársai egészségének védelme érdekében - 2020. november 12. napjától, határozatlan ideig az alábbiak szerint változik:

A személyes ügyintézés lehetősége kizárólag a halaszthatatlan ügyek intézésére korlátozódik. 

A kizárólag személyesen intézhető ügyekben kérjük, hogy időpont foglalása céljából előzetesen egyeztessenek az ügyintézőkkel a megadott telefonszámokon vagy e-mail címeken.

Felkérjük ügyfeleinket, hogy ügyeiket elektronikus úton intézzék az E-önkormányzati portálon keresztül (www. tompa.hu)!

Ügyeik elintézéséről telefonon (+36-77/551-500) vagy e-mailben (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) kérjenek tájékoztatást.

Mindannyiunk egészségének megóvása érdekében kérjük szíves együttműködésüket, amelyet előre is köszönünk!

Tisztelettel:

Véh László
polgármester sk.

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző sk.

Bővebben ...

Csak időpontfoglalással fogadják ügyfeleiket a kormányhivatalok

Szerdától csak időpontfoglalással fogadják az ügyfeleket a kormányhivatali ügyfélszolgálatok: aki teheti, online intézze hivatali ügyeit!

A járvány terjedésének, valamint a személyes kontaktusok számának csökkentése érdekében szerdától csak előzetes időpontfoglalással lehet ügyeket intézni a kormányablakokban és okmányirodákban. A kormányzati intézkedésekkel összhangban most meghozott óvintézkedésekkel a megbetegedés kockázata és a járvány további terjedése mérsékelhető.

A járvány elleni védekezés elősegítése érdekében Magyarország Kormánya által bevezetett korlátozásokkal párhuzamosan 2020. november 11-től a kormányablakokban ismét kizárólag előzetes időpontfoglalást követően lehet ügyeket intézni. Időpontfoglalásra az idopontfoglalo.kh.gov.hu oldalon, a megújult magyarorszag.hu oldalon, illetve a 1818 ingyenesen hívható telefonszámon van lehetőség. Az interneten elérhető Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban az ügyfelek ügyfélkapu regisztráció nélkül is foglalhatnak majd időpontot. Ez alól kivételt képeznek a gépjármű ügyintézéssel kapcsolatos ügykörök. Szerdától nem közlekednek a kormányablakbuszok és a települési ügysegéd szolgálatok működését is felfüggesztik.

A többi kormányhivatali ügyfélszolgálaton telefonos, illetve e-mailben történő időpontfoglalás lehetőségét biztosítják, az elérhetőségek a kormanyhivatal.hu oldalon találhatók.

Az ügyintézők és ügyfelek biztonsága érdekében továbbra is kizárólag szájat és orrot takaró maszkban szabad tartózkodni az ügyfélszolgálatokon.

Az elkészült okmányok személyes átvételére november 11-ét követően nem lesz lehetőség, azokat postai úton, levélküldemény formájában kézbesíti a kormányhivatal. Felhívjuk az ügyfelek figyelmét, hogy a 2020. március. 11. és június 18. közötti veszélyhelyzet alatt lejárt okmányok változatlanul 2020. december 15-ig érvényesek, ezért kérjük, éljenek az előzetes időpontfoglalás lehetőségével.

Javasoljuk, hogy az ügyfélkapuval rendelkező állampolgárok elsősorban a megújult magyarorszag.hu oldalon elérhető online ügyintézési lehetőségeket, illetve az e-papír szolgáltatást vegyék igénybe. Az ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfelek számos ügyben postai úton is leadhatják kérelmüket. További információkért keressék fel a kormanyhivatal.hu oldalt, valamint hívják az ingyenesen hívható, 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonalat.

(Miniszterelnökség)

Tájékoztató optikai kábel létesítéséről

Tisztelt Lakosság!

MVM NET Zrt. a kormányzati hálózatok konszolidációja, kapacitásainak, teljesítményének növelése érdekében optikai alépítményt és optikai kábel létesít. A projekt keretében csatlakozik az országos optikai hálózathoz.

A megépítésre kerülő nyomvonal hossza 2.200 m, 2 db 40 mm-es átmérőjű műanyag védőcső kerül lefektetésre általában 60 cm mélységben. Az egyik védőcsőbe kerül az optikai kábel.

Nyomvonal:
o Árpád u. 350 m (páratlan oldal)
o Jósika u. 780 m (páros oldal)
o Rákóczi u. 680 m (páratlan oldal)
o Bem u. 130 m (páros oldal)
o Szabadság tér 260 m

Az összeköttetés végpontja a Polgármesteri Hivatal és a Kormányablak.
Kivitelező: Hír-Ker Kft.
A kiviteli terv rendelkezik arról, hogy a munkálatok során a környezetet a kivitelező a lehető legkevésbé károsítsa, a lakosság számára a balesetmentes közlekedést folyamatosan biztosítsa, és a munka befejeztével a munkaterület az eredeti állapotát állítsa vissza.

A munka megkezdését és ütemezését az időjárás befolyásolja.
Kezdés várható időpontja: 2020. 11.15. Várható befejezés 2021 II. negyedév.

Tisztelettel:
MVM NET Zrt.

Emléktábla avatás

waclaw felczak alapitvany logo                    cimer kicsi

Tompa Város Önkormányzata és a Waclaw Felczak Alapítvány közösen emléket állít az 1939-ben a német és a szovjet agresszió elöl Magyarország déli területeire – köztük településünkre - menekült lengyel katonák emlékére. Az emléktábla elkészítését és a rendezvény költségeit az Alapítvány által az 52/2019 (08.13.) számú határozatban megítélt bruttó 300 000,- Ft vissza nem térítendő támogatás biztosítja.  

Az emléktábla avatás helyszíne és időpontja:
2020. november 8. 10.30
Kapisztrán Szent János templom kertje

Tisztelettel várunk minden érdeklődőt!

Szociális célú tűzifa támogatás

tuzifaLAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÓ

1. Tompa Város Önkormányzat Képviselő-testülete 2020. november 5-től csütörtöktől települési támogatás formájában szociális célú tűzifa támogatást állapít meg annak a szociálisan rászorult személyeknek, akinek a háztartásában együtt élő személyek egy főre jutó jövedelme nem haladja meg az öregségi nyugdíj mindenkori legkisebb összegének a 270 %-át (2020. évben 76.950 Ft), egyedül élő esetében a 350%-át. (2020. évben 99.750 Ft).

2. A szociális célú tűzifa támogatás megállapítás kérelemhez csatolni kell:
a háztartásban élő személy/személyek a kérelem benyújtását megelőző
havi nettó jövedelméről szóló igazolást:
- nyugdíjas kérelmező esetében a 2020. évi „zöld” nyugdíjközlőt;
- közfoglalkoztatottak esetében a munkaszerződést
- munkavállaló esetében az előző havi bérjegyzéket!

A polgármester a kérelmeket a rendelkezésre álló tűzifamennyiség erejéig, érkezési sorrendben bírálja el. A támogatás a készlet erejéig tart.

3. A szociális célú tűzifa támogatást ugyanazon lakásra csak egy jogosultnak állapítható meg, függetlenül a lakásban élő személyek és háztartások számától.

4. A szociális célú tűzifa biztosítása kérelemre indul. A kérelmet postai úton, vagy személyesen a Tompai Polgármesteri Hivatal Szociális Irodájában (6.sz.) lehet benyújtani ügyfélfogadási időben, az arra rendszeresített formanyomtatványon, a szociális rászorultságot igazoló irat, vagy iratok másolatával ellátva.

A kérelem letölthető a honlap Dokumentumtárából.

A Polgármesteri Hivatal Szociális Irodájának ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: 08:00-12:00; 12:50-17:00
Kedd: 08:00-12:00
Szerda: 08:00-12:00; 12:30-16:00
Csütörtök: 08:00-12:00
Péntek: 08:00-12:00

Telefonszám: 06-77/551-511

Tompa Város Önkormányzat

 

Kisgyermeket nevelők munkaerőpiaci visszatérésének támogatása

Ezúton tájékoztatjuk a tisztelt Lakosságot a kisgyermeket nevelő szülőknek szóló, alábbi pályázati lehetőségről.

GINOP-5.3.11-18 – Kisgyermeket nevelők munkaerőpiaci visszatérésének támogatása

A Magyar Államkincstár vissza nem térítendő támogatást nyújt a kisgyermeket nevelő szülők munkaerőpiaci visszatérésének támogatása céljából. A támogatás folyósítása az ország egész területén biztosított.

Jelen pályázat vissza nem térítendő támogatás.

A támogatásról részletes tájékoztatást a csatolt dokumentumban és az alábbi oldalon olvashat:
http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/bolcsodei-tamogatas

Pályázat aljegyző munkakör betöltésére

Tompa Város Polgármestere a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet

Tompai Polgármesteri Hivatal
aljegyző

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozatlan időre szól, 6 hónap próbaidővel.

A munkavégzés helye:
Bács-Kiskun Megye, 6422 Tompa, Szabadság tér 3.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A jegyző teljes körű helyettesítése, jegyző munkájának segítése, a jegyző által meghatározott államigazgatási és önkormányzati hatósági feladatok ellátása, Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (a továbbiakban: Mötv.) 81. § (3) bekezdése szerint.

Bővebben ...

Csapadékvíz elvezető árkok felújítása, új árkok kiépítése

Tisztelt Tompaiak!

Tompa Város Önkormányzata 2020. október 7-én megkezdi a Dózsa, a Bem, a Kossuth, az Árpád és a Hunyadi utcákban (a régi 53-as számú főút nyomvonalán) a csapadékvíz elvezető árkok felújítását, új árkok kiépítését. A kivitelezés előreláthatólag 2020. október végéig tart.

Az árkolási munkálatokkal kapcsolatos esetleges kellemetlenségek miatt türelmüket és megértésüket előre is köszönöm!

A munkálatokkal kapcsolatosan információ és tájékoztató az alábbi telefonszámon Berkiné Csillagvári Andrea ügyintézőtől kérhető: 06 77 551 521

Tisztelettel,
Véh László polgármester

Bursa Hungarica Felsőoktatási Ösztöndíjpályázat 2021

Tisztelt Tompai Fiatalok!

Tompa Város Önkormányzata az Emberi Erőforrások Minisztériumával együttműködve, az 51/2007. (III.26.) Kormányrendelet alapján ezennel kiírja a 2021. évre a Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjpályázatot.

A pályázattal kapcsolatos dokumentáció letölthető honlapunk Dokumentumtárából.

Egyenlő Bánásmód Hatóság ügyfélfogadási időpontjai

ebh logo

Forduljon az ügyfélszolgálatához, ha neme, faji hovatartozása, bőrszíne, nemzetisége, nemzetiséghez  való tartozása, fogyatékossága, életkora, egészségi állapota, vallási- vagy világnézeti meggyőződése, politikai vagy más véleménye, anyanyelve, családi állapota, anyasága vagy apasága, szexuális irányultsága, nemi identitása, vagyoni helyzete vagy egyéb tulajdonsága miatt  hátrányos megkülönböztetés éri!

Az Egyenlő Bánásmód Hatóság feladata a hátrányos megkülönböztetéssel okozott jogsértések kivizsgálása és megszüntetése.

Keresse fel Dr. Tóth Edina Bács-Kiskun megyei egyenlőbánásmód-referens ügyfélfogadását:

06 70/517-9251, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

SINOSZ Bács-Kiskun Megyei Tagszervezet
6000 Kecskemét, Táncsics M. u. 19.
2020. 12.02. 08:00-12:00
2020. 12.14. 08:00-12:00

BKM-i Család, Esélyteremtési és Önkéntes Ház
Kecskemét, Reile G. u. 22.
2020. 12.16. 08:00-12:00

Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Igazságügyi Szolgálata
6000 Kecskemét, Attila u. 4.
2020. 12.09. 08:00-12:00

Egyenlő bánásmód - mindenkit megillet!

Polgármesteri köszöntő
Közelgő események
Nincsenek események
Hibabejelentés

Elektromos hálózattal kapcsolatos hibabejelentés:
+36-62/565-881
(a hibabejelentés fogadást az NKM Áramhálózati Kft., mint elosztói engedélyes üzemelteti)

A hibabejelentés menüpontjai:
1. Közvetlen életveszéllyel kapcsolatos bejelentés
2. Hálózati károkozással kapcsolatos bejelentés*
3. Áramellátás hiányának bejelentése*
4. Közvilágítási hibával kapcsolatos bejelentés

*Az ügyintézéshez kérjük, készítse elő 10 számjegyű fogyasztási hely azonosítóját, amelyet áramszámlája utolsó oldalán, kiemelt vastag számmal talál!

Településünkön a háztartási jellegű települési szilárd hulladék gyűjtését a Csongrád Megyei Településtisztasági Nonprofit Kft., mint szolgáltató végzi.
Kérjük Önöket, hogy a hulladékgyűjtéssel kapcsolatos észrevételeiket az alábbi elérhetőségeken jelezzék.
06-62-777-234
https://www.telepulestisztasag.hu/elerhetosegek

Közvilágítási hiba bejelentése:
https://www.nkmenergia.hu/aram/kozvilagitasi_hibabejelentes/

Időjárás

Felhőkép
Felhőkép

Hőtérkép
Hőtérkép

Széltérkép
Széltérkép

www.idokep.hu

Látogatóink
Ma:Ma:157
Tegnap:Tegnap:360
Összesen:Összesen:1007623
Statistik created: 2022-10-05T10:55:21+02:00