Hírek, információk
E-ügyintézés

e ugyintezes

Elérhetőségeink

Tompa Város Önkormányzata,
Tompai Polgármesteri Hivatal

6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Tel.: +36-77/551-500
Fax: +36-77/551-510
E-mail: tompaonk@tompa.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 8:00-12:00-ig,
12:50-17:00-ig
Kedd: 8:00-12:00-ig
Szerda: 8:00-12:00-ig,
12:30-16:00-ig
Csütörtök: 8:00-12:00-ig
Péntek: 8:00-12:00-ig
Fejlesztések, beruházások
Hivatkozások

magyar falu program logo

 mak altalanos banner

 

bunmegelozesi projekt 2013
A Polgárőr Egyesület Tompa vissza nem térítendő támogatást nyert el a Helyi Vidékfejlesztési Stratégiák LEADER fejezetének végrehajtásához 2013-ban nyújtandó jogcím keretében.

 

napenergia
Az iskolai étteremkonyhánál
felszerelt naperőmű
teljesítmény-adatai
ide kattintva megtekinthetők

 

360halasikisterseg
Virtuális séta Tompán

 

polgaror tompa

 

 Együttműködő médiapartnerünk:
logo halasihir

 

elbir logo

 

nemzeti jogszabalytar resize

 

mak logo

  • A városháza
  • Szabó Dénes Általános Iskola
  • Kapisztrán Szent János templom
  • Játszótér a központi parkban
  • Művelődési Ház
  • Naperőmű az iskolai étteremkonyha tetején
  • Piaccsarnok
  • Redl-kastély
  • Sétány a központi parkban
  • Szent Anna templom
  • Szökőkút a város főutcáján
  • A Kapisztrán Szent János templom kertje
  • Gyűjtemények Háza (helyi múzeum)

Képviselő-testület határozatai

Tisztelt Érdeklődők!

Tájékoztatjuk önöket, hogy Tompa Város Önkormányzat Képviselő-testületének 2020. március 31-én tartott nyílt ülésén hozott határozatai feltöltésre kerültek honlapunk Dokumentumtárába.

A korábbi határozatok a fenti hivatkozás alatt szintén megtekinthetők.

Települési posta hétvégén zárva tart

Tájékoztatom, hogy a Magyar Posta Zrt. Kelet-magyarországi Területi Igazgatóság irányítása alá tartozó Tompa posta (Kossuth u. 28.) 2020. március 28-tól ideiglenesen zárva tart hétvégén (szombati, vasárnapi napokon) határozatlan ideig.

Tájékoztató a szünidei gyermekétkeztetés részleteiről

Tisztelt Szülő/Törvényes képviselő!

A szünidei gyermekétkeztetéssel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatom önt:

A Kormány 40/2020. (III.121.) Korm. rendeletével a COVID-19 (vuhani koronavírus) kapcsán az élet - és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére vészhelyzetet hirdetett ki.

A gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 21/C. § (1) bekezdése értelmében a települési önkormányzat a szünidei gyermekétkeztetés keretében a szülő, törvényes képviselő kérelmére a déli meleg főétkezést a hátrányos helyzetű gyermek és a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő, halmozottan hátrányos helyzetű gyermek részére ingyenesen biztosítja.

A 2020. évben, a tavaszi szünetben az erre jogosultak a 2020. április 9. és 2020. április 14. közötti munkanapokon (2020. április 9. napján, valamint 2020. április 14. napján) vehetik igénybe a szünidei gyermekétkeztetést a Szabó Dénes Általános Iskola étteremkonyhájában, 11 és 13 óra között (cím: Tompa, Szabadság tér 4/B.) Az erre jogosultaknak az ételt (egyszer használatos, eldobható dobozokban) vehetik át.

Felhívjuk figyelmét, hogy ezen időszak alatt a Szabó Dénes Általános Iskola étteremkonyhájában NEM VEHETŐ IGÉNYBE az étel helyben fogyasztása!!

Kérjük igényüket 2020. április 07.  12: 00 óráig jelezzék vissza, a 77/551-519 -es telefonszámszámon vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.  e-mail címre (személyes megjelenést, kérjük mellőzzék), hogy a tavaszi szünet időtartamára igénybe kívánják-e venni a szünidei gyermekétkeztetést. A szünidei gyermekétkeztetés csak abban az esetben tudjuk biztosítani, ha az fenti elérhetőségek egyikén jelzi igényét.

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző sk.

Szünidei gyermekétkeztetés - 2020 tavaszi szünet

TÁJÉKOZTATÓ

Tisztelt Szülő/Törvényes képviselő!

A Kormány 40/2020. (III.121.) Korm. rendeletével a COVID-19 (vuhani koronavírus) kapcsán az élet - és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére vészhelyzetet hirdetett ki.

A gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 21/C. § (1) bekezdése értelmében a települési önkormányzat a SZÜNIDEI gyermekétkeztetés keretében a szülő, törvényes képviselő KÉRELMÉRE a DÉLI MELEG FŐÉTKEZÉST csak a hátrányos helyzetű gyermek és a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő, halmozottan hátrányos helyzetű gyermek részére ingyenesen biztosítja.

A 2020. évben, a TAVASZI SZÜNETBEN az erre jogosultak MUNKANAPOKON (2020. április 9. napján, valamint 2020. április 14. napján) vehetik igénybe a SZÜNIDEI gyermekétkeztetést.  

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a TAVASZI SZÜNET IDEJE ALATT CSAK ÉS KIZÁRÓLAG A SZÜNIDEI GYERMEKÉTKEZTETÉS VEHETŐ IGÉNYBE, (hátrányos helyzetű gyermek és a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő, halmozottan hátrányos helyzetű gyermek) az INTÉZMÉNYI GYERMEKÉTKEZTETÉS NEM!!!!  Más gyermekétkeztetés a törvény értelmében nem biztosított.

A tavaszi szünet után az intézményi gyermekétkeztetésre nem kell új igényt benyújtani a szolgáltatás automatikusan folytatódik tovább.

További információ a 77/551-519-es telefonszámon.

Véh László
polgármester sk.

Gyermekorvosi alapellátás szempontjai a koronavírus járvány idején Tompán

(Készült a Házi Gyermekorvosok Egyesületének ajánlása alapján)

A koronavírus járvány idején a gyermekorvosi ellátás folytonosságát biztosítva, olyan működési forma szükséges, amelynek során minimálisra csökken a fertőzés veszély mind a betegek, mind az ellátó személyzet számára. Ennek érdekében kettéválasztjuk az egészséges rendelés/tanácsadás és a betegellátás feladatait.

Mindkét típusú ellátás kizárólag előzetes telefonon (77/740-741) történő időpontegyeztetést követően lehetséges, kivéve a közvetlen életveszély elhárítását.

Az ellátás a megbeszélt időpontban történik, kivéve, ha állapotváltozás állt be a betegnél, vagy a beteget kísérő felnőttnél. Erről szintén telefonon kell értesíteni a kezelőorvost. A rendszeresen szedett gyógyszerek felíratásához elegendő a telefonos megbeszélés, ami után a gyógyszertárban, TÁJ és lakcímkártya bemutatása mellett, felvehetik a kért gyógyszereket. Egyéb ügyintézés (igazolás, alkalmassági vizsgálatok) telefonos megbeszélést követően történik.

A kötelező védőoltások beadása a védőnővel történő telefonos időpont egyeztetés után zajlik.

A rendelőn kívüli betegellátás csak a nem mobilizálható beteg esetében lehetséges.

Kérjük betegeinket és szüleiket, hogy tartsák be az ajánlott higiéniai szabályokat és előírásokat!

Vigyázzanak magukra! Vigyázzunk egymásra!

Tájékoztatás 70. életévüket betöltötteknek

Tájékoztatás!

Kormány a 46/2020. (III. 16.) Korm. rendelete 2. §-a szerint a 70. életévüket betöltött személyeket arra kéri, hogy lakóhelyüket vagy tartózkodási helyüket ne hagyják el!

A fentiekre való tekintettel, tisztelettel kérem a 70 év feletti tompai lakosokat,

MARADJANAK Otthonaikban!

Ha a 70. életévét betöltött személy ezt vállalja, és erről az önkormányzatot tájékoztatja, az ellátásáról való gondoskodás a települési önkormányzat polgármesterének feladata.

Az ellátásról való gondoskodást az önkormányzat INGYENESEN biztosítja kedd és pénteki napokon. (pl. élelmiszer, gyógyszer vásárlása esetén, a számlán, blokkon, nyugtán szereplő összeg, műszaki hiba elhárítása során szakember munkadíja, anyagköltség megtérítése az igénybevevőt terheli).

A családtagok, barátok, ismerősök és barátok nélkül maradt 70 év felettiek, akiknek szükségük van segítségre, kérem jelezzék az alábbi telefonszámon:

minden munkanapon 08 – 10 óra között a 06/77 551-511, vagy a 06/77 551 524 vagy a 06/77 551 525 telefonszámon.   

Az intézkedés célja a veszélyeztetett, 70 év feletti idős korosztály fertőzésveszélyének csökkentése, azonban az ellátók kapacitásának veszélyhelyzetekre történő koncentrációja céljából kérjük, hogy

  • bejelentéssel csak azok az időskorú személyek ügyeiben éljenek, akiknek ellátása más módon nem biztosított,
  • továbbá a bejelentés valóban indokolt alapellátás, létfenntartáshoz szükséges sürgős, akut élethelyzet, életveszély vagy egyéb súlyos veszély elhárítása/megelőzése érdekében szükséges

Tisztelettel,

Véh László polgármester sk.

„Tompa-Otthon egy életen át” című lakhatási támogatásra benyújtott nyertes pályázatok kihirdetése

Tompa Város Önkormányzata Képviselő-testülete az EFOP-1.2.11-16-2017-00055 azonosítószámú, Esély Otthon- Tompa város népességmegtartó képességének javítása „Tompa-Otthon egy életen át” című pályázat keretében lakhatási támogatás pályázatot hirdetett a 18-35 éves korosztály számára önkormányzati bérlakások ingyenes igénybevételére legfeljebb 2 éves időtartamra, a célcsoportba tartozó fiatalok önálló életkezdésének és családalapításának támogatásának céljából.

Tompa Város Képviselő testületének a 25/2020. (III.12.) képviselő-testületi határozata alapján a nyertes pályázók:

  • Rain Rita
  • Török Mihály
  • Oravec Szabolcs
  • Óvári Gábor

A megítélt önkormányzati ingatlanok címe:

  • 6422 Tompa, Szabadság tér 2. földszint 1. ajtó
  • 6422 Tompa, Szabadság tér 2. földszint 2. ajtó
  • 6422 Tompa, Szabadság tér 2. 1. emelet 1. ajtó
  • 6422 Tompa, Szabadság tér 2. 1. emelet 2. ajtó

Rendkívüli hírműsor

Tisztelt Lakosok!

A Tompai Információs Csatornán 2020.03.18-20-ig, minden nap 18:00-tól rendkívüli hírműsor, polgármesteri tájékoztató lesz látható.

Polgármesteri köszöntő
Közelgő események
Nincsenek események
Hibabejelentés

Elektromos hálózattal kapcsolatos hibabejelentés:
+36-62/565-881
(a hibabejelentés fogadást az NKM Áramhálózati Kft., mint elosztói engedélyes üzemelteti)

A hibabejelentés menüpontjai:
1. Közvetlen életveszéllyel kapcsolatos bejelentés
2. Hálózati károkozással kapcsolatos bejelentés*
3. Áramellátás hiányának bejelentése*
4. Közvilágítási hibával kapcsolatos bejelentés

*Az ügyintézéshez kérjük, készítse elő 10 számjegyű fogyasztási hely azonosítóját, amelyet áramszámlája utolsó oldalán, kiemelt vastag számmal talál!

Településünkön a háztartási jellegű települési szilárd hulladék gyűjtését a Csongrád Megyei Településtisztasági Nonprofit Kft., mint szolgáltató végzi.
Kérjük Önöket, hogy a hulladékgyűjtéssel kapcsolatos észrevételeiket az alábbi elérhetőségeken jelezzék.
06-62-777-234
https://www.telepulestisztasag.hu/elerhetosegek

Közvilágítási hiba bejelentése:
https://www.nkmenergia.hu/aram/kozvilagitasi_hibabejelentes/

Időjárás

Felhőkép
Felhőkép

Hőtérkép
Hőtérkép

Széltérkép
Széltérkép

www.idokep.hu

Látogatóink
Ma:Ma:12
Tegnap:Tegnap:228
Összesen:Összesen:752305
Statistik created: 2020-08-15T00:40:51+02:00