Hírek, információk
E-ügyintézés

e ugyintezes

Elérhetőségeink

Tompa Város Önkormányzata,
Tompai Polgármesteri Hivatal

6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Tel.: +36-77/551-500
Fax: +36-77/551-510
E-mail: tompaonk@tompa.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 8:00-12:00-ig,
12:50-17:00-ig
Kedd: 8:00-12:00-ig
Szerda: 8:00-12:00-ig,
12:30-16:00-ig
Csütörtök: 8:00-12:00-ig
Péntek: 8:00-12:00-ig
Fejlesztések, beruházások
Hivatkozások

magyar falu program logo

 mak altalanos banner

 

bunmegelozesi projekt 2013
A Polgárőr Egyesület Tompa vissza nem térítendő támogatást nyert el a Helyi Vidékfejlesztési Stratégiák LEADER fejezetének végrehajtásához 2013-ban nyújtandó jogcím keretében.

 

napenergia
Az iskolai étteremkonyhánál
felszerelt naperőmű
teljesítmény-adatai
ide kattintva megtekinthetők

 

360halasikisterseg
Virtuális séta Tompán

 

polgaror tompa

 

 Együttműködő médiapartnerünk:
logo halasihir

 

elbir logo

 

nemzeti jogszabalytar resize

 

mak logo

  • A városháza
  • Szabó Dénes Általános Iskola
  • Kapisztrán Szent János templom
  • Játszótér a központi parkban
  • Művelődési Ház
  • Naperőmű az iskolai étteremkonyha tetején
  • Piaccsarnok
  • Redl-kastély
  • Sétány a központi parkban
  • Szent Anna templom
  • Szökőkút a város főutcáján
  • A Kapisztrán Szent János templom kertje
  • Gyűjtemények Háza (helyi múzeum)

Összefoglaló tájékoztató a járvánnyal kapcsolatban

Tisztelt Lakosság!

A kialakult járványügyi helyzet miatt bevezetett intézkedésekről szeretném Önöket tájékoztatni.

Magyarország Kormányának döntése alapján március 16-ától, azaz a hétfői naptól az óvodák és az iskolák Magyarország teljes területén bezárásra kerültek. Ettől az időponttól kezdődve az intézmények csak ügyeleti jelleggel fognak működni. Kérek minden érintett szülőt, hogy csak azok vigyék igénybe az ügyeleti szolgáltatást, akik a napközbeni gyermekfelügyeletet nem tudják megoldani illetve azok, akiknek a munkája nélkülözhetetlen a járvánnyal kapcsolatos feladatok, valamint az egyéb közfeladatok és a közellátás biztosításához.

A szülők a felügyelet iránti igényüket az osztályfőnöknek illetve az óvónőknek jelezzék az osztályok, óvodai csoportok zárt közösségi csoportjában.

A Tompai Művelődési Ház és a Könyvtár látogatókat nem fogad. Az intézményekbe szervezett és a rendszeresen tartott programokat (próbák, tornák, foglalkozások) határozatlan időre felfüggesztettük.

A Napsugár Gondozási Központban (Idősek Otthonában) látogatási tilalom lépett életbe. A Szabadság tér 1. szám alatt működő idősek klubja 2020. március 16-tól határozatlan ideig zárva tart.

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés a következő elérhetőségeken biztosított e-önkormányzati portál, www.tompa.hu, tájékoztatást a 77/551 500 telefonszámon, illetve a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen kérhetnek. A csak személyesen intézhető ügyek esetében kérem, hogy kérjen időpontot a fenti elérhetőségek valamelyikén. 

A szociális étkeztetés, házi segítségnyújtás, tanyagondoki szolgálat a továbbiakban is folyamatosan működik.

Bővebben ...

Alapegészségügyi ellátással kapcsolatos tájékoztató

A KÖRZETI ORVOSI, A GYERMEKORVOSI ÉS A FOGORVOSI RENDELŐKBEN a miniszteri rendelet értelmében 2020. március 16-tól betegek ellátása csak SÜRGŐS SZÜKSÉG miatt (életveszély vagy tartós egészségkárosodás elkerülése érdekében) történik.

Kérek mindenkit, hogy mielőtt igénybe venné az orvosi ellátást, előzetesen a következő telefonszámokon kérjenek időpontot:
Körzeti orvosok:
Dr. Szilvásiné Dr. Sárvári Erzsébet 06-77/451-563
Miklósiné Dr. Tóth Éva 06-77/451-400
Dr. Szarvas Gyula gyermekorvos 06-77/740-741
Dr. Kovács Igor fogorvos 06-77/742-194

Az állandó gyógyszereik felírását rendelési időben, telefonon jelezzék az orvosok számára (a gyermekek részére is kérhető már). Ebben az esetben a szükséges gyógyszereket e-recept formájában felírják, és Önök másnap TAJ kártyával és a személyes okmányaikkal a receptek nélkül is ki tudják váltani a felírt gyógyszereket. Nem kell a receptért a rendelőben személyesen megjelenni.

A járvány idején semmilyen adminisztratív feladatot (jogosítvány, igazolások, közgyógy-igazolvány-hosszabbítás) nem intéznek a rendelő dolgozói, ilyen ügyben se menjen senki sem a rendelőbe. A lejáró gépjárművezetői jogosítványok, gyógyszer javaslatok automatikusan ér-vényben maradnak a járványügyi vészhelyzet alatt, emiatt hátrányt senki sem szenved.

Gyermekek részére a kötelező védőoltások beadását Doktor Úr folyamatosan biztosítja, azonban a fakultatív jelleggel igényelt oltások esetében, azok igénylésére a járványügyi helyzet elmúltával lesz csak lehetőség.

Kérek mindenkit, ha eddig nem tette meg töltse fel az otthoni patikáját alapvető, vény nélkül is kapható gyógyszerekkel, láz- és fájdalomcsillapítóval, vitaminokkal.

KORONAVÍRUS FERTŐZÉS GYANÚJA a következő esetekben áll fenn:
• láz, köhögés, légszomj,
• és a fenti tünetek jelentkezését megelőző 14 napon belül korona vírus járvánnyal sújtott területen járt, vagy a tünetek jelentkezését megelőző 14 napon belül új koronavírussal fertőzött személlyel került kapcsolatba.

Koronavírus fertőzés gyanú felmerülésekor kérem MARADJON OTTHON és HÍVJA a háziorvosát a fenti telefonszámokon vagy hívja a 06-80/277-455 vagy a 06-80/277-456 telefonszámok valamelyikét. Ezek után az orvos kikérdezi Önt tüneteiről, utazási előzményeiről és ha gyanús/kivizsgálandó betegnek minősíti mentőszállítást rendel el.
Még egyszer szeretném nyomatékosítani, hogy CSAK NAGYON INDOKOLT ESETBEN KERESSÉK FEL SZEMÉLYESEN AZ ORVOSAIKAT, hiszen ezek az intézkedések mind a járvány megelőzését, terjedésének csökkentését szolgálják.

Továbbá kérem, hogy legyenek türelmesek és megértőek, nem biztos, hogy első hívásra sikerül elintézni ügyeiket, orvosaink, védőnőink lelkiismeretesen végzik munkájuk, minden érintettnek segítséget fognak nyújtani.

MARADJ OTTHON!!!!!!!

Tisztelettel,
Véh László polgármester

Intézkedések

Tisztelt Lakosok!

A kialakult járványügyi helyzetre való tekintettel a mai naptól a település teljes közigazgatási területén határozatlan időre a helyi termelői piac bezárását és az alkalmi árusítás megszüntetését rendelem el.

Kérem azokat az őstermelőket, akik vállalják az otthoni árusítást, a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre küldjék meg elérhetőségüket (név, cím, telefonszám, árusított termékek), hogy egy lakosság számára elérhető adatbázist tudjunk összeállítani.

Tájékoztatom továbbá a tisztelt Lakosságot, hogy a holnapi nap folyamán egy minden eddig meghozott intézkedést tartalmazó kiadvány juttatunk el Önökhöz, kérek mindenkit, hogy az abban foglaltakat maradéktalanul tartsa be.

Kérem az intézkedések megértését és tudomásulvételét,
és MARADJ, MARADJANAK OTTHON!!!!!

Tisztelettel, Véh László polgármester

Tájékoztató a Védőnői Szolgálat működéséről

Tisztelt Szülők!

A koronavírus járvány új centruma Európa. Éppen ezért az Önök, családjaik, gyermekeik és az ellátók biztonsága érdekében a következő, járványügyi szempontból elkerülhetetlen intézkedéseket vezetjük be az egészséges tanácsadáson.

Az EGÉSZSÉGES TANÁCSADÁSON kizárólag a kötelező védőoltások beadására lesz lehetőség. Egyéb oltások beadása értelemszerűen halasztódik. A váróban egy szülő tartózkodhat gyermekével, azok, akik aktuálisan oltásra várnak, más nem! Tehát egyéb rokon sem! A testvérek oltása esetén egy szülő bent lehet a gyermekkel, a másik szülő vagy rokon kint a másik oltásra váró gyermekkel. Amíg az adott gyermeket oltjuk, a többi szülő gyermekével KINT, a rendelőn kívül várakozik. A kint várakozóknak javasoljuk a szükséges távolság kb. 2 m betartását.

Ne fogjanak kezet, ne adjanak puszit, ne ölelgessék egymást és figyeljenek arra, hogy gyermekeinek se engedjék meg ezeket!

Egészséges tanácsadásra KIZÁRÓLAG telefonon vagy e-mailen, messengeren kérhetnek időpontot a lenti elérhetőségek valamelyikén!

A kötelező státuszvizsgálatok, súlymérések egyéni megbeszélés és egyeztetés útján fognak történni!

A fertőtlenítő kézmosás be és kilépéskor kötelező!

A receptírás egészséges tanácsadáson kizárólag annak történik, aki oltásra érkezik

VÁRANDÓS TANÁCSADÁS

Akinek van választott szülész-nőgyógyász szakorvosa, az egyeztesse a vizsgálatokat az orvosával. A protokollban előírt kötelező vizsgálatok jelenleg nem változnak (Kiskunhalasi Semmelweis Kórházban az UH és a vérvételek) Védőnői várandós tanácsadásra van lehetőség, kizárólag egyeztetett időpontban!

CSALÁDLÁTOGATÁS csak a legindokoltabb esetekben fog megtörténni (újszülött, fokozott gondozott esetében)

A védőnői ellátásra vonatkozó eljárásrend készítése folyamatban van. Változás esetén tájékoztatást adunk! Probléma esetén elérhetők vagyunk a lenti elérhetőségeken!

Kérjük a fentiek elfogadását, illetve együttműködésüket!

Védőnői Szolgálat, 6422, Tompa, Bem u. 47. 06/77 551-529
Péter-Szabó Ottóné: 06/70 333-65-79, 06/70 341-98-51, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Kucsó Istvánné: 06/70 337-47-43, 06/70 459-30-46, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Polgármesteri Hivatal rendkívüli ügyfélfogadási rendje

LAKOSSÁGI KÖZLEMÉNY

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje – a Kormány által elrendelt veszélyhelyzetre tekintettel, a Lakosok és a Hivatal munkatársai egészségének védelme érdekében – 2020. március 17. napjától, határozatlan ideig az alábbiak szerint változik:

A személyes ügyintézés lehetősége kizárólag a halaszthatatlan ügyek intézésére korlátozódik. 

A kizárólag személyesen intézhető ügyekben kérjük, hogy időpont foglalása céljából előzetesen egyeztessenek az ügyintézőkkel a megadott telefonszámokon vagy e-mail címeken.

Felkérjük ügyfeleinket, hogy ügyeiket elektronikus úton intézzék az E-önkormányzati portálon keresztül (www. tompa.hu)!

Ügyeik elintézéséről telefonon (+36/77/551-500) vagy e-mailben (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) kérjenek tájékoztatást.

Mindannyiunk egészségének megóvása érdekében kérjük szíves együttműködésüket, amelyet előre is köszönünk!

Tisztelettel:

Véh László
polgármester sk.

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző sk.

Bővebben ...

Ebzárlat 2020. április 4-től

Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Főosztály határozata:

 

A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Főosztálya, mint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóság, hivatalból eljárva meghoztam a következő:

HATÁROZAT-ot

A veszettség elleni védekezés részletes szabályairól szóló 164/2008. (XII. 20.) FVM rendelet (továbbiakban: R.) 8. § (5) bekezdése alapján Baja, Bácsalmás, Jánoshalma, Kalocsa, Kiskunhalas, Kiskunmajsa, Kiskőrös és Kiskunfélegyháza Járásban a mellékelt térképen megjelölt területeken, a mellékelt listában szereplő települések közigazgatási területén

21 napig, 2020. április 04-től 2020. április 24-ig
EBZÁRLATOT ÉS LEGELTETÉSI TILALMAT RENDELEK EL.

 

A határozat teljes szövege, valamint a hozzá tartozó mellékletek letölthetők honlapunk Dokumentumtárából.

e-Recept kiváltásra vonatkozó rendelet

EMMI által 2020. március 13-án életbe léptetésre kerülő, eRecept kiváltásra vonatkozó rendeletről szóló tájékoztatás:

Péntektől bárki kiválthatja hozzátartozója, barátja, ismerőse gyógyszereit.

Prof. Dr. Kásler Miklós, az emberi erőforrások minisztere ugyanis rendeletben egyszerűsítette az e-recept kiváltásának feltételeit. A rendelet szerint a kormány által kihirdetett veszélyhelyzetben a patikák a gyógyszer kiadását felírási igazolás és meghatalmazás nélkül is teljesítik azon személy részére, aki közli a beteg TAJ-számát, és saját személyazonosító adatait is hitelt érdemlően igazolja. A patikák csupán a gyógyszert átvevő személy adatait rögzítik, és kiadják számára a receptre felírt gyógyszereket.

Kormányablakok - Személyesen csak szükség esetén és csak időpontfoglalással, de inkább interneten intézzék az ügyeket!

A kormányablakokban és okmányirodákban is korlátozásokat vezet be a koronavírus-fertőzés terjedésének mérséklése érdekében a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal. Az intézkedések célja, hogy az ügyfélterekben a lehető legkevesebb személy tartózkodjon egyszerre. Az ügyfélszolgálatokon történő személyes megjelenés elkerülésével a megbetegedés kockázata és a járvány további terjedése mérsékelhető.

Az operatív törzs arra kéri a kormányablakok, okmányirodák ügyfeleit, hogy lehetőség szerint időpontfoglalással menjenek ügyet intézni, e nélkül csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a kormányablakokat. A kormányablakok hétfőn nyitják meg az új foglalható időpontokat, ezzel párhuzamosan kevesebb olyan ügyfelet tudnak majd fogadni, akik időpontfoglalás nélkül érkeznek. Időpont ügyfélkapuval az idopontfoglalo.kh.gov.hu oldalon, ügyfélkapu nélkül a 1818 ingyenesen hívható telefonszámon foglalható.

A kormányablakokban, okmányirodákban és más ügyfélszolgálatokon korlátozhatják a bent tartózkodók maximális létszámát. Kérjük ügyfeleinket, hogy az ügyféltereken kívül, egymástól kellő távolságot tartva várják meg, amíg sorra kerülnek.

Az elkészült okmányokat az eddigiekkel ellentétben nem személyesen kell átvenni a kormányablakokban, okmányirodákban, illetve a postán vagy a kézbesítőtől, hanem levélküldeményként a postaládába kézbesítik azokat.

A kormányhivatalok az operatív törzs intézkedéseivel, javaslataival összhangban látják el feladataikat.

Felhívjuk az ügyfelek figyelmét, hogy a 2020. március 12-t követően lejáró, a magyar állampolgárok Magyarország területén hatályos valamennyi hivatalos okmánya a veszélyhelyzet megszűnését követő 15 napig érvényes. Az okmányok megújítására jelenleg tehát nincs szükség, azokat Magyarország területén továbbra is használhatják, külföldön azonban nem érvényesek a lejárt okmányok. Azok tehát, akiknek külföldön is érvényes okmányra van szükségük, lejárt okmányaikat meg tudják hosszabbítani a kormányablakokban.

Javasoljuk, hogy az ügyfélkapuval rendelkező állampolgárok elsősorban a megújult magyarorszag.hu oldalon elérhető online ügyintézési lehetőségeket vegyék igénybe. A leggyakoribb 750 ügykörben elérhető az elektronikus ügyintézés (a bejelentkezés ügyfélkapu regisztrációval, elektronikus személyi igazolvánnyal, vagy telefonos azonosítással történik), továbbá valamennyi ügyben lehetőség van a kérelem benyújtására ún. e-papír szolgáltatás használatával (a bejelentkezéshez szintén ügyfélkapus azonosítás szükséges). Az ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfelek számos ügyben postai úton is leadhatják kérelmüket. További információkért keressék fel a kormanyhivatal.hu oldalt, valamint hívják az ingyenesen hívható 1818 Kormányzati Ügyfélvonalat.

A 2020.03.15-i vezetői egyeztetés összefoglalója

Tisztelt Lakosság!

A mai vezetői egyeztetést követően az alábbiakról tájékoztatom a lakosságot:

Magyarország Kormányának döntése alapján március 16-ától, azaz a hétfői naptól az iskolák Magyarország teljes területén bezárásra kerülnek.

Március 16-ától, hétfőtől az óvoda és az iskola is csak ügyeleti jelleggel fog működni. Kérek minden érintett szülőt, hogy csak akkor vigye gyermekét az óvodába, ha más módon a felügyeletéről nem tud gondoskodni.

Az iskola 2020. március 16-ától (8:00-17:00 óráig) indokolt esetben ügyeletet biztosít, azon szülők gyermekei számára, akiknek a napközbeni felügyelete nem megoldott, azonban itt is kérem a kormányzati iránymutatásnak megfelelően, hogy csak azok tartsanak igényt a felügyeletre, akiknek a munkája nélkülözhetetlen a járvánnyal kapcsolatos feladatok, valamint az egyéb közfeladatok és a közellátás biztosításához. Felügyelet iránti igényüket az osztályfőnöknek jelezzék az osztály közösségi csoportjában legkésőbb 2020. március 16. 7:30-ig.

A hétfői naptól a Művelődési Ház és a Könyvtár látogatókat nem fogad. Az intézményekbe szervezett és a rendszeresen tartott programok (próbák, tornák, foglalkozások) határozatlan időre felfüggesztésre kerülnek.

A Napsugár Gondozási Központban (Idősek Otthonában) látogatási tilalom van.

A Polgármesteri Hivatal a szokott rendben működik, de kérem, hogy ügyeiket elsősorban levélben, telefonon, e-mailben intézzék, ezzel is csökkentve a személyes találkozások számát. Elérhetőségek: 77/551 500; Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.; Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A szociális étkeztetés, házi segítségnyújtás, tanyagondoki szolgálat a továbbiakban is folyamatosan működik.

A szociális és a gyermekétkeztetés vonatkozásában az alábbi intézkedések lépnek életbe

  • azon óvodás, iskolás gyermekek számára, akik napközben az intézményben tartózkodnak, biztosítjuk az étkezést (napi háromszori)
  • azon hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű óvodás és iskolás gyermekek számára, akik napközben NEM tartózkodnak az
  • intézményben, egyszeri étkezést (ebéd) biztosítunk keddtől (március 17.). Igényüket a 06 / 77 551-519 telefonszámon jelezhetik hétfőn (március 16.) 9:00 és 14:00 között
  • szociális étkezés (2020. március 17.) keddtől minden érintettnek házhoz szállítva biztosítjuk, azért nem kell bejönni a konyhára

Az étkeztetéssel kapcsolatban a holnapi nap folyamán minden érintett írásos tájékoztatást kap a részletekről.

Általános kérések a lakossághoz:

  • Aki teheti, halassza el tervezett külföldi útját.
  • Halaszthatatlan út esetén a hazaérkezéstől számított 2 hétig az utazók és családtagjaik, maradjanak otthonukban.
  • Akik az elmúlt 14 napban bárhol külföldön jártak - akkor is, ha nem a kormányrendeletben felsorolt országokban - a hazaérkezésüktől számított 14 napig válasszák az önkéntes otthoni karantént és ne látogassák családtagjaikat.
  • Mindazok ellátásáról, akik a Kormányrendeletben felsorolt országokból érkeznek (Olaszország, Dél-Korea, Kína, Irán, Izrael) és emiatt kötelező hatósági karanténba kerülnek, szükség esetén az önkormányzat gondoskodik. Az önkormányzattól segítséget a következő telefonszámokon lehet kérni: 77/551 500, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Az ilyen esetekben arra kérjük a velük egy háztartásban élő hozzátartozókat, hogy ők is vonuljanak önkéntes karanténba.

Mindannyiunk felelős védelme érdekében kérem intézkedéseim szíves tudomásulvételét!

Naprakész információkat az alábbi elérhetőségeken találnak:
www.tompa.hu
nnk.gov.hu
koronavirus.gov.hu

Véh László
polgármester

Az óvoda ügyelet jelleggel fog működni a hétfői naptól

Tisztelt Szülők!

A legfrissebb kormányzati döntés értelmében az önkormányzatok döntenek az általuk működtetett óvodák bezárásáról.

Az intézményvezetővel történt egyeztetés után, úgy döntöttem, hogy az óvoda ügyelet jelleggel fog működni a hétfői naptól.

Kérek minden érintett szülőt, hogy csak akkor hozza gyermekét az óvodába, ha más módon a felügyeletéről nem tud gondoskodni. Kérek mindenkit, hogy a gyerekek elhelyezésében, felügyeletében meghozott döntése során vegye figyelembe a kormányzati iránymutatást is, amely szerint nem ajánlott nagyszülővel, idősebb korosztályba tartozó hozzátartozóval megoldani azt, hiszen ők tartoznak a legveszélyeztetettebb személyek közé. Kérem továbbá a szülőket, hogy az óvoda csoportjainak zárt faceboook csoportjaiba jelezzenek vissza az óvónőknek vagy az intézményvezetőnek, hogy az óvodai ellátást igénybe kívánják - e venni. Ez az étkezés adagszáma és a gyermekek minél kisebb létszámú csoportokban történő elhelyezése miatt nagyon fontos.

Továbbá szeretném tájékoztatni a szülőket, hogy az óvoda területére nem léphetnek be, gyermeküket az óvoda kapujában adhatják, illetve vehetik át az óvoda munkatársaitól.

Segítő együttműködésüket köszönöm!

Véh László
polgármester

Polgármesteri köszöntő
Közelgő események
Nincsenek események
Hibabejelentés

Elektromos hálózattal kapcsolatos hibabejelentés:
+36-62/565-881
(a hibabejelentés fogadást az NKM Áramhálózati Kft., mint elosztói engedélyes üzemelteti)

A hibabejelentés menüpontjai:
1. Közvetlen életveszéllyel kapcsolatos bejelentés
2. Hálózati károkozással kapcsolatos bejelentés*
3. Áramellátás hiányának bejelentése*
4. Közvilágítási hibával kapcsolatos bejelentés

*Az ügyintézéshez kérjük, készítse elő 10 számjegyű fogyasztási hely azonosítóját, amelyet áramszámlája utolsó oldalán, kiemelt vastag számmal talál!

Településünkön a háztartási jellegű települési szilárd hulladék gyűjtését a Csongrád Megyei Településtisztasági Nonprofit Kft., mint szolgáltató végzi.
Kérjük Önöket, hogy a hulladékgyűjtéssel kapcsolatos észrevételeiket az alábbi elérhetőségeken jelezzék.
06-62-777-234
https://www.telepulestisztasag.hu/elerhetosegek

Közvilágítási hiba bejelentése:
https://www.nkmenergia.hu/aram/kozvilagitasi_hibabejelentes/

Időjárás

Felhőkép
Felhőkép

Hőtérkép
Hőtérkép

Széltérkép
Széltérkép

www.idokep.hu

Látogatóink
Ma:Ma:23
Tegnap:Tegnap:228
Összesen:Összesen:752316
Statistik created: 2020-08-15T01:30:43+02:00