Hírek, információk
E-ügyintézés

e ugyintezes

Elérhetőségeink

Tompa Város Önkormányzata,
Tompai Polgármesteri Hivatal

6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Tel.: +36-77/551-500
Fax: +36-77/551-510
E-mail: tompaonk@tompa.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 8:00-12:00-ig,
12:50-17:00-ig
Kedd: 8:00-12:00-ig
Szerda: 8:00-12:00-ig,
12:30-16:00-ig
Csütörtök: 8:00-12:00-ig
Péntek: 8:00-12:00-ig
Fejlesztések, beruházások
Hivatkozások

magyar falu program logo

mak allampapir 2021

mak babakotveny 2021

bunmegelozesi projekt 2013
A Polgárőr Egyesület Tompa vissza nem térítendő támogatást nyert el a Helyi Vidékfejlesztési Stratégiák LEADER fejezetének végrehajtásához 2013-ban nyújtandó jogcím keretében.

 

napenergia
Az iskolai étteremkonyhánál
felszerelt naperőmű
teljesítmény-adatai
ide kattintva megtekinthetők

 

360halasikisterseg
Virtuális séta Tompán

 

polgaror tompa

 

 Együttműködő médiapartnerünk:
logo halasihir

 

elbir logo

 

nemzeti jogszabalytar resize

 

  • A városháza
  • Szabó Dénes Általános Iskola
  • Kapisztrán Szent János templom
  • Játszótér a központi parkban
  • Művelődési Ház
  • Naperőmű az iskolai étteremkonyha tetején
  • Piaccsarnok
  • Redl-kastély
  • Sétány a központi parkban
  • Szent Anna templom
  • Szökőkút a város főutcáján
  • A Kapisztrán Szent János templom kertje
  • Gyűjtemények Háza (helyi múzeum)

Tompa Város Kiváló Tanulója 2021

A Városunkért Alapítvány pályázatot hirdet Tompa Város Kiváló Tanulója címmel, melyre várjuk azon tompai lakóhellyel rendelkező diákok jelentkezését, akik a 2020-20201-es tanév II. szemeszterében középiskolai vagy egyetemi tanulmányokat folytattak.

A pályázati kiírás teljes szövege, valamint a pályázati adatlap letölthető honlapunk Dokumentumtárából.

Közszolgálati Tisztviselők Napja

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatom Önöket, hogy a közszolgálati tisztségviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232/A. § (1) bekezdése, valamint a 7/2020. (VI.16.) önkormányzati rendelet alapján a Közszolgálati Tisztviselők Napja július 1-je munkaszüneti nap.

Fentiek értelmében a Tompa Város Polgármesteri Hivatala 2021. július 1-jén (csütörtökön) zárva tart.

Megértésüket köszönöm!

Jezsekné Kovács Szilvia sk.
Jegyző

Ügyfélfogadási szünet lesz a Foglalkoztatási Osztályon

Áramszünet miatt szünetel az ügyfélfogadás 2021. június 28-án, hétfőn a Kiskunhalas, Szent Imre u. 12. szám alatti Foglalkoztatási Osztályon.

Köszönjük megértésüket és türelmüket!

(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)

Tájékoztató a "Nyári diákmunka 2021" programról

Az előző évekhez hasonlóan a 2021. évben ismét meghirdetésre került a “Nyári diákmunka” program.

A program célcsoportja: 16-25 év közötti nappali tagozaton tanuló diákok.

Tompa Város Önkormányzata a program keretén belül 7 fő diák 1 hónapos foglalkoztatására kap támogatást, amelyre 2021. július 01- július 31 között, napi 6 órában nyílik lehetőség. A képzettséghez nem kötött munkakör betöltése esetén adható bruttó havi bér: 125.550 Ft/fő.

Jelentkezni a következő e-mail címen lehet: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Jelentkezési határidő: 2021. június 22.

Álláshirdetés: konyhalány munkakör

A Tompai Városfejlesztési Kft konyhája konyhalány munkakörbe munkatársat keres.

A jelentkezést személyesen vagy fényképes önéletrajz beküldésével a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre várjuk.

Bővebb információ a 06-77-551-502 telefonszámon kérhető, 7.30-14.30 óra között.
Konyhai gyakorlat előnyt jelent!

Ternyák László ügyvezető

Ünnepi nyitvatartás

A Szegedi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft., és a Szegedi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft. ezúton tájékoztatja Tisztelt Ügyfeleit a 2021. évi  május 23-24. napi nyitva tartásról és szállítási rendről.

A tájékoztató letölthető a honlap Dokumentumtárából.

Pályzat - óvodapedagógus munkakör betöltésére

Bokréta Önkormányzati Óvoda és Bölcsőde
a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet

Bokréta Ön kormányzati Óvoda és Bölcsőde
Óvodapedagógus

munkakör betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozott idejű 2022.07.31 -ig tartó közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

Bővebben ...

Pályzat - óvodai dajka munkakör betöltésére

Bokréta Önkormányzati Óvoda és Bölcsőde

a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet

Bokréta Önkormányzati Óvoda és Bölcsőde
óvodai dajka

munkakör betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Bővebben ...

A Városi Könyvtár tájékoztatója

Örömmel tájékoztatjuk olvasóinkat és látogatóinkat, hogy a 194/2021. (IV. 26.) Korm. rendeletben foglaltak szerint 2021. május 4-től könyvtárunk szolgáltatásait ismét személyesen igénybe vehetik a védettségi igazolvánnyal rendelkezők és a felügyeletük alatt álló 18 év alatti olvasóink.

A védettségi igazolvánnyal nem rendelkezők továbbra is leadhatják dokumentumokra vonatkozó igényüket az alábbi elérhetőségeken:

Telefon: +36/77-551-527

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Facebook: Könyvtár Tompa

A kért dokumentumokat a könyvtár bejáratánál tudják átvenni.

Természetesen a COVID-19 koronavírussal kapcsolatos járványügyi védekezésre a továbbiakban is fokozott figyelemmel kell lennünk, a könyvtárhasználók és a könyvtárban dolgozók érdekében egyaránt. Kérjük az általános szabályok betartását: szájmaszk viselése, kézfertőtlenítés, távolság megtartása.

Szeretettel várjuk olvasóinkat!

Menetrendi egyeztetések elektronikus úton

Az országos, elővárosi és regionális személyszállítási közszolgáltatások megrendelője az Innovációs és Technológiai Minisztérium. Az ITM felhatalmazása alapján a helyközi közforgalmú közlekedés szervezésében a KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. Személyszállítási Közszolgáltatási Igazgatóság Közszolgáltatási Központja is közreműködik, valamint koordinálja a menetrendek társadalmi egyeztetésének folyamatát.

Közszolgáltatási Központunk a 2021. december 12-től életbe lépő 2021/2022. évi vasúti és autóbusz menetrendeket érintő, járási menetrendi egyeztetéseit - a kialakult veszélyhelyzeti elrendelésre való tekintettel – az idei évben ismételten elektronikus formában tartja meg.

Az egyeztetési folyamatban továbbra is kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy minden települési önkormányzat, kormányhivatal, járási hivatal, tankerületi központ, illetve szakképzési centrum számára biztosítsuk az egyeztetési folyamatban való aktív részvétel lehetőségét – ahogy erre a korábbi évek során is törekedtünk.
A menetrend előkészítésével kapcsolatos rendelkezéseket, jogszabályi környezetet a Személyszállítási szolgáltatásokról szóló 2012. évi XLI. törvény 26. § -28. §-a és a Személyszállítási közszolgáltatási menetrendek egységes egyeztetési eljárásáról szóló 15/2010 (III.5.) KHEM rendelet tartalmazza. A törvény rendelkezései alapján az egyeztetési eljárás során az ellátásért felelősök és a közszolgáltatással érintett – a lakosságot képviselő – önkormányzatok egymással együttműködve, az egységes egyeztetési eljárásban való részvételükkel biztosítják a közszolgáltatási személyszállítás alágazatok közötti ésszerű munkamegosztását, valamint a takarékos ellátási rendszer kialakítását. A menetrendi egyeztetés törvényi kötelezettségen felüli célja a menetrend módosítását igénylő javaslatok, észrevételek összegyűjtése a közösségi közlekedés színvonalának javítása érdekében.
A menetrendi egyeztetés során felmerülő igényeket a KTI Személyszállítási Közszolgáltatási Igazgatóság Közszolgáltatási Központja a szolgáltató társaságokkal közösen megvizsgálja, és javaslatot dolgoznak ki a menetrendi irányelvekben meghatározott elvárások figyelembevételével a hivatásforgalmat kiszolgáló, valós utazási igények lehetőség szerinti teljesítésére.

Az egyeztetési folyamat során tisztelettel kérjük aktív részvételüket, a közösségi közlekedés területén tudomásukra jutott, megalapozott eljutási igények összegyűjtését, illetve megosztását. Az egyeztetéssel kapcsolatos észrevétel, eljárással kapcsolatos kérdés, vagy javaslat esetén, állunk rendelkezésére az ismert elérhetőségeink bármelyikén.

Együttműködését megköszönve, üdvözlettel:
KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft

Polgármesteri köszöntő
Közelgő események
Nincsenek események
Hibabejelentés

Elektromos hálózattal kapcsolatos hibabejelentés:
+36-62/565-881
(a hibabejelentés fogadást az NKM Áramhálózati Kft., mint elosztói engedélyes üzemelteti)

A hibabejelentés menüpontjai:
1. Közvetlen életveszéllyel kapcsolatos bejelentés
2. Hálózati károkozással kapcsolatos bejelentés*
3. Áramellátás hiányának bejelentése*
4. Közvilágítási hibával kapcsolatos bejelentés

*Az ügyintézéshez kérjük, készítse elő 10 számjegyű fogyasztási hely azonosítóját, amelyet áramszámlája utolsó oldalán, kiemelt vastag számmal talál!

Településünkön a háztartási jellegű települési szilárd hulladék gyűjtését a Csongrád Megyei Településtisztasági Nonprofit Kft., mint szolgáltató végzi.
Kérjük Önöket, hogy a hulladékgyűjtéssel kapcsolatos észrevételeiket az alábbi elérhetőségeken jelezzék.
06-62-777-234
https://www.telepulestisztasag.hu/elerhetosegek

Közvilágítási hiba bejelentése:
https://www.nkmenergia.hu/aram/kozvilagitasi_hibabejelentes/

Időjárás

Felhőkép
Felhőkép

Hőtérkép
Hőtérkép

Széltérkép
Széltérkép

www.idokep.hu

Látogatóink
Ma:Ma:290
Tegnap:Tegnap:389
Összesen:Összesen:950930
Statistik created: 2022-05-17T19:29:29+02:00