Hírek, információk
E-ügyintézés

e ugyintezes

Elérhetőségeink

Tompa Város Önkormányzata,
Tompai Polgármesteri Hivatal

6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Tel.: +36-77/551-500
Fax: +36-77/551-510
E-mail: tompaonk@tompa.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 8:00-12:00-ig,
12:50-17:00-ig
Kedd: 8:00-12:00-ig
Szerda: 8:00-12:00-ig,
12:30-16:00-ig
Csütörtök: 8:00-12:00-ig
Péntek: 8:00-12:00-ig
Fejlesztések, beruházások
Hivatkozások

magyar falu program logo

mak allampapir 2021

mak babakotveny 2021

bunmegelozesi projekt 2013
A Polgárőr Egyesület Tompa vissza nem térítendő támogatást nyert el a Helyi Vidékfejlesztési Stratégiák LEADER fejezetének végrehajtásához 2013-ban nyújtandó jogcím keretében.

 

napenergia
Az iskolai étteremkonyhánál
felszerelt naperőmű
teljesítmény-adatai
ide kattintva megtekinthetők

 

360halasikisterseg
Virtuális séta Tompán

 

polgaror tompa

 

 Együttműködő médiapartnerünk:
logo halasihir

 

elbir logo

 

nemzeti jogszabalytar resize

 

  • A városháza
  • Szabó Dénes Általános Iskola
  • Kapisztrán Szent János templom
  • Játszótér a központi parkban
  • Művelődési Ház
  • Naperőmű az iskolai étteremkonyha tetején
  • Piaccsarnok
  • Redl-kastély
  • Sétány a központi parkban
  • Szent Anna templom
  • Szökőkút a város főutcáján
  • A Kapisztrán Szent János templom kertje
  • Gyűjtemények Háza (helyi múzeum)

Pályázat: gazdasági vezető munkakör betöltésére

Tompa Város Jegyzője  

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet

Tompai Polgármesteri Hivatal
gazdasági vezető

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Bács-Kiskun Megye, 6422 Tompa, Szabadság tér 3.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az önkormányzat költségvetési szerveinek főkönyvi könyvelése, havi, negyedéves és éves zárlati teendői, a költségvetési szervek jelentéseinek, mérlegjelentéseinek készítése és feltöltése a KGR rendszerbe, analitikus nyilvántartások vezetése.

Az önkormányzat bevételeivel, kiadásaival kapcsolatban a tervezési, gazdálkodási, ellenőrzési, finanszírozási, adatszolgáltatási és beszámolási feladatok ellátása. A pénzügyi, gazdasági ügyintézők munkájának irányítása, koordinálása, ellenőrzése.

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései valamint Tompa Város Önkormányzata Képviselő-testületének a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőit megillető juttatásokról és támogatásokról szóló 3/2019. (II.28.) önkormányzati rendelete az irányadók.

Bővebben ...

Álláshirdetés: élelmezésvezető munkakör

A Tompai Városfejlesztési Kft élelmezésvezető munkakörbe munkatársat keres.

Fényképes motivációs levelet a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre várjuk, fizetési igény megjelölésével.
Gyakorlat előnyt jelent!

Határidő: 2020.december 05.

Jakus Tünde ügyvezető

Tájékoztató a Védőnői Szolgálat működéséről

Tisztelt Szülők!

Hivatkozva a 2020.november 7-én az NNK által kiadott eljárásrendre a 2020.évben azonosított új koronavírussal kapcsolatban a Védőnői Szolgálat vonatkozásában, az alábbiakban módosul a területi védőnői ellátás rendje.

A családok és a védőnők egészségének védelme érdekében törekedni kell a védőnő- gondozott találkozások számának minimalizálására, a távkonzultáció előtérbe helyezésére.

AZ EGÉSZSÉGES (orvossal tartott és védőnői) TANÁCSADÁSON
- kizárólag a védőoltások beadására lesz lehetőség.
- a váróban egy szülő tartózkodhat gyermekével, azok, akik aktuálisan oltásra várnak, más nem! Tehát egyéb rokon sem!
- testvérek oltása esetén egy szülő bent lehet a gyermekkel, a másik szülő vagy rokon kint a másik oltásra váró gyermekkel. Amíg az adott gyermeket oltjuk, a többi szülő gyermekével KINT, a rendelőn kívül várakozik. A kint várakozóknak javasoljuk a szükséges távolság kb. 2 m betartását. Ne fogjanak kezet, ne adjanak puszit, ne ölelgessék egymást és figyeljenek arra, hogy gyermekeinek se engedjék meg ezeket!
- Tanácsadásra KIZÁRÓLAG telefonon vagy e-mailen, messengeren kérhetnek időpontot!
- A kötelező státuszvizsgálatok, súlymérések egyéni megbeszélés és egyeztetés útján történnek.
- A tanácsadáson csak tünetmentes, egészséges személy vehet részt!
- A gondozott személy/szülő valamint a 6éves, és annál idősebb gyermek viseljen maszkot!
- fertőtlenítő kézmosás/kézfertőtlenítő használata be és kilépéskor kötelező!

VÁRANDÓS TANÁCSADÁS
- Akinek van választott szülész-nőgyógyász szakorvosa, az egyeztesse a vizsgálatokat az orvosával
- a protokollban előírt kötelező vizsgálatok jelenleg nem változnak (Kiskunhalasi Semmelweis Kórházban az UH és a vérvételek)
- Védőnői várandós tanácsadásra van lehetőség, kizárólag egyeztetett időpontban!

LÁTOGATÁS
- családlátogatás csak a legindokoltabb esetekben fog megtörténni (újszülött, fokozott gondozott, várandós)

Kérjük a fentiek elfogadását, illetve együttműködésüket!

Védőnői Szolgálat
Tompa, Bem u 47
06-77-551-529
Péter-Szabó Ottóné: 06-70-333-65-79, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Kucsó Istvánné: 06-70-337-47-43, 06-70-459-30-46, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Változik a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje

LAKOSSÁGI KÖZLEMÉNY

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje – a Kormány által elrendelt veszélyhelyzetre tekintettel, a Lakosok és a Hivatal munkatársai egészségének védelme érdekében - 2020. november 12. napjától, határozatlan ideig az alábbiak szerint változik:

A személyes ügyintézés lehetősége kizárólag a halaszthatatlan ügyek intézésére korlátozódik. 

A kizárólag személyesen intézhető ügyekben kérjük, hogy időpont foglalása céljából előzetesen egyeztessenek az ügyintézőkkel a megadott telefonszámokon vagy e-mail címeken.

Felkérjük ügyfeleinket, hogy ügyeiket elektronikus úton intézzék az E-önkormányzati portálon keresztül (www. tompa.hu)!

Ügyeik elintézéséről telefonon (+36-77/551-500) vagy e-mailben (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) kérjenek tájékoztatást.

Mindannyiunk egészségének megóvása érdekében kérjük szíves együttműködésüket, amelyet előre is köszönünk!

Tisztelettel:

Véh László
polgármester sk.

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző sk.

Bővebben ...

Csak időpontfoglalással fogadják ügyfeleiket a kormányhivatalok

Szerdától csak időpontfoglalással fogadják az ügyfeleket a kormányhivatali ügyfélszolgálatok: aki teheti, online intézze hivatali ügyeit!

A járvány terjedésének, valamint a személyes kontaktusok számának csökkentése érdekében szerdától csak előzetes időpontfoglalással lehet ügyeket intézni a kormányablakokban és okmányirodákban. A kormányzati intézkedésekkel összhangban most meghozott óvintézkedésekkel a megbetegedés kockázata és a járvány további terjedése mérsékelhető.

A járvány elleni védekezés elősegítése érdekében Magyarország Kormánya által bevezetett korlátozásokkal párhuzamosan 2020. november 11-től a kormányablakokban ismét kizárólag előzetes időpontfoglalást követően lehet ügyeket intézni. Időpontfoglalásra az idopontfoglalo.kh.gov.hu oldalon, a megújult magyarorszag.hu oldalon, illetve a 1818 ingyenesen hívható telefonszámon van lehetőség. Az interneten elérhető Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban az ügyfelek ügyfélkapu regisztráció nélkül is foglalhatnak majd időpontot. Ez alól kivételt képeznek a gépjármű ügyintézéssel kapcsolatos ügykörök. Szerdától nem közlekednek a kormányablakbuszok és a települési ügysegéd szolgálatok működését is felfüggesztik.

A többi kormányhivatali ügyfélszolgálaton telefonos, illetve e-mailben történő időpontfoglalás lehetőségét biztosítják, az elérhetőségek a kormanyhivatal.hu oldalon találhatók.

Az ügyintézők és ügyfelek biztonsága érdekében továbbra is kizárólag szájat és orrot takaró maszkban szabad tartózkodni az ügyfélszolgálatokon.

Az elkészült okmányok személyes átvételére november 11-ét követően nem lesz lehetőség, azokat postai úton, levélküldemény formájában kézbesíti a kormányhivatal. Felhívjuk az ügyfelek figyelmét, hogy a 2020. március. 11. és június 18. közötti veszélyhelyzet alatt lejárt okmányok változatlanul 2020. december 15-ig érvényesek, ezért kérjük, éljenek az előzetes időpontfoglalás lehetőségével.

Javasoljuk, hogy az ügyfélkapuval rendelkező állampolgárok elsősorban a megújult magyarorszag.hu oldalon elérhető online ügyintézési lehetőségeket, illetve az e-papír szolgáltatást vegyék igénybe. Az ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfelek számos ügyben postai úton is leadhatják kérelmüket. További információkért keressék fel a kormanyhivatal.hu oldalt, valamint hívják az ingyenesen hívható, 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati Ügyfélvonalat.

(Miniszterelnökség)

Tájékoztató optikai kábel létesítéséről

Tisztelt Lakosság!

MVM NET Zrt. a kormányzati hálózatok konszolidációja, kapacitásainak, teljesítményének növelése érdekében optikai alépítményt és optikai kábel létesít. A projekt keretében csatlakozik az országos optikai hálózathoz.

A megépítésre kerülő nyomvonal hossza 2.200 m, 2 db 40 mm-es átmérőjű műanyag védőcső kerül lefektetésre általában 60 cm mélységben. Az egyik védőcsőbe kerül az optikai kábel.

Nyomvonal:
o Árpád u. 350 m (páratlan oldal)
o Jósika u. 780 m (páros oldal)
o Rákóczi u. 680 m (páratlan oldal)
o Bem u. 130 m (páros oldal)
o Szabadság tér 260 m

Az összeköttetés végpontja a Polgármesteri Hivatal és a Kormányablak.
Kivitelező: Hír-Ker Kft.
A kiviteli terv rendelkezik arról, hogy a munkálatok során a környezetet a kivitelező a lehető legkevésbé károsítsa, a lakosság számára a balesetmentes közlekedést folyamatosan biztosítsa, és a munka befejeztével a munkaterület az eredeti állapotát állítsa vissza.

A munka megkezdését és ütemezését az időjárás befolyásolja.
Kezdés várható időpontja: 2020. 11.15. Várható befejezés 2021 II. negyedév.

Tisztelettel:
MVM NET Zrt.

Emléktábla avatás

waclaw felczak alapitvany logo                    cimer kicsi

Tompa Város Önkormányzata és a Waclaw Felczak Alapítvány közösen emléket állít az 1939-ben a német és a szovjet agresszió elöl Magyarország déli területeire – köztük településünkre - menekült lengyel katonák emlékére. Az emléktábla elkészítését és a rendezvény költségeit az Alapítvány által az 52/2019 (08.13.) számú határozatban megítélt bruttó 300 000,- Ft vissza nem térítendő támogatás biztosítja.  

Az emléktábla avatás helyszíne és időpontja:
2020. november 8. 10.30
Kapisztrán Szent János templom kertje

Tisztelettel várunk minden érdeklődőt!

Szociális célú tűzifa támogatás

tuzifaLAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÓ

1. Tompa Város Önkormányzat Képviselő-testülete 2020. november 5-től csütörtöktől települési támogatás formájában szociális célú tűzifa támogatást állapít meg annak a szociálisan rászorult személyeknek, akinek a háztartásában együtt élő személyek egy főre jutó jövedelme nem haladja meg az öregségi nyugdíj mindenkori legkisebb összegének a 270 %-át (2020. évben 76.950 Ft), egyedül élő esetében a 350%-át. (2020. évben 99.750 Ft).

2. A szociális célú tűzifa támogatás megállapítás kérelemhez csatolni kell:
a háztartásban élő személy/személyek a kérelem benyújtását megelőző
havi nettó jövedelméről szóló igazolást:
- nyugdíjas kérelmező esetében a 2020. évi „zöld” nyugdíjközlőt;
- közfoglalkoztatottak esetében a munkaszerződést
- munkavállaló esetében az előző havi bérjegyzéket!

A polgármester a kérelmeket a rendelkezésre álló tűzifamennyiség erejéig, érkezési sorrendben bírálja el. A támogatás a készlet erejéig tart.

3. A szociális célú tűzifa támogatást ugyanazon lakásra csak egy jogosultnak állapítható meg, függetlenül a lakásban élő személyek és háztartások számától.

4. A szociális célú tűzifa biztosítása kérelemre indul. A kérelmet postai úton, vagy személyesen a Tompai Polgármesteri Hivatal Szociális Irodájában (6.sz.) lehet benyújtani ügyfélfogadási időben, az arra rendszeresített formanyomtatványon, a szociális rászorultságot igazoló irat, vagy iratok másolatával ellátva.

A kérelem letölthető a honlap Dokumentumtárából.

A Polgármesteri Hivatal Szociális Irodájának ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: 08:00-12:00; 12:50-17:00
Kedd: 08:00-12:00
Szerda: 08:00-12:00; 12:30-16:00
Csütörtök: 08:00-12:00
Péntek: 08:00-12:00

Telefonszám: 06-77/551-511

Tompa Város Önkormányzat

 

Kisgyermeket nevelők munkaerőpiaci visszatérésének támogatása

Ezúton tájékoztatjuk a tisztelt Lakosságot a kisgyermeket nevelő szülőknek szóló, alábbi pályázati lehetőségről.

GINOP-5.3.11-18 – Kisgyermeket nevelők munkaerőpiaci visszatérésének támogatása

A Magyar Államkincstár vissza nem térítendő támogatást nyújt a kisgyermeket nevelő szülők munkaerőpiaci visszatérésének támogatása céljából. A támogatás folyósítása az ország egész területén biztosított.

Jelen pályázat vissza nem térítendő támogatás.

A támogatásról részletes tájékoztatást a csatolt dokumentumban és az alábbi oldalon olvashat:
http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/bolcsodei-tamogatas

Pályázat aljegyző munkakör betöltésére

Tompa Város Polgármestere a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet

Tompai Polgármesteri Hivatal
aljegyző

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozatlan időre szól, 6 hónap próbaidővel.

A munkavégzés helye:
Bács-Kiskun Megye, 6422 Tompa, Szabadság tér 3.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A jegyző teljes körű helyettesítése, jegyző munkájának segítése, a jegyző által meghatározott államigazgatási és önkormányzati hatósági feladatok ellátása, Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (a továbbiakban: Mötv.) 81. § (3) bekezdése szerint.

Bővebben ...

Polgármesteri köszöntő
Közelgő események
Nincsenek események
Hibabejelentés

Elektromos hálózattal kapcsolatos hibabejelentés:
+36-62/565-881
(a hibabejelentés fogadást az NKM Áramhálózati Kft., mint elosztói engedélyes üzemelteti)

A hibabejelentés menüpontjai:
1. Közvetlen életveszéllyel kapcsolatos bejelentés
2. Hálózati károkozással kapcsolatos bejelentés*
3. Áramellátás hiányának bejelentése*
4. Közvilágítási hibával kapcsolatos bejelentés

*Az ügyintézéshez kérjük, készítse elő 10 számjegyű fogyasztási hely azonosítóját, amelyet áramszámlája utolsó oldalán, kiemelt vastag számmal talál!

Településünkön a háztartási jellegű települési szilárd hulladék gyűjtését a Csongrád Megyei Településtisztasági Nonprofit Kft., mint szolgáltató végzi.
Kérjük Önöket, hogy a hulladékgyűjtéssel kapcsolatos észrevételeiket az alábbi elérhetőségeken jelezzék.
06-62-777-234
https://www.telepulestisztasag.hu/elerhetosegek

Közvilágítási hiba bejelentése:
https://www.nkmenergia.hu/aram/kozvilagitasi_hibabejelentes/

Időjárás

Felhőkép
Felhőkép

Hőtérkép
Hőtérkép

Széltérkép
Széltérkép

www.idokep.hu

Látogatóink
Ma:Ma:79
Tegnap:Tegnap:299
Összesen:Összesen:900151
Statistik created: 2021-11-28T09:33:01+01:00