Gyermekorvosi rendelési idő változás áramszünet miatt

Tisztelt Lakosság!

Tájékoztatjuk a tisztelt pácienseket, hogy áramszünet miatt 2020. november 30. napján (hétfőn) a gyermekorvosi rendelés 7:00-9:00 óra között lesz.
Megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:
Dr. Szarvas Gyula
gyermekorvos

Áramszünet miatt az ügyfélfogadás szünetel

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatom Önöket, hogy áramszünet miatt 2020. november 30. napján (hétfőn) a Tompai Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás szünetel.

A vészhelyzetre tekintettel az új eljárás rendet alkalmazva, az elővásárlási jog jogosultjai postai úton is benyújthatják az elfogadó, vagy elővásárlási jogról lemondó nyilatkozatukat.

Megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:
Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző

Ügyfélfogadási szünet lesz a Kiskunhalasi Járási Hivatal Tompai Kormányablakánál

Áramszünet miatt szünetel az ügyfélfogadás 2020. november 30. napján (hétfőn) a Tompa, Szabadság tér 1. szám alatti kormányablakban.

Kérelmeiket a 1818-as telefonszámon, vagy az idopontfoglalo.kh.gov.hu felületen történő időpontfoglalást követően a Kiskunhalas, Szilády Áron u. 19. szám alatti kormányablakban nyújthatják be.

Köszönjük megértésüket és türelmüket!

(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)

Áramszünet Tompán

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy Társaságunk, az NKM Áramhálózati Kft. az ön felhasználási helyét ellátó közcélú villamos hálózaton előre tervezett munkálatokat fog végezni, melyek időtartamában a villamosenergia-szolgáltatás szünetelni fog.

Időszak:
2020.11.30. 08:00 - 16:00

Érintett területek:
Arany János utca 1-31,4-30; Jókai utca 1-71,2-68; Kis utca 11-27,2-28; Móra Ferenc utca 1-15,2-12; Széchenyi utca 9-15,2-26; Szentháromság tér 5-21,10-26; Táncsics utca 1-81,22-142; Zrínyi utca 1-15,2-32
Árpád utca 1-145,2-76; Deák utca 1-35,2-18; Eötvös utca 1-67,2-66/A; Felsősáskalapos tanya 1-11,6-16; Jósika utca 1-71,2-62; Kinizsi utca 1-61,2-90; Kölcsey utca 1-63,2-52; Mátyás utca 1-25,2-24;
Ady utca 1-9-10,2-8; Bem utca 21-87,12-60; Kolozsvári utca 1-31,6-20; Kossuth utca 1-35,2-54; Munkácsy utca 1-25,2-44; Rákóczi utca 1-45,2-26; Sportpálya; Szabadság tér 1-19/1,2-18; Szentistván utca 1-19,2-16;
Alsósáskalapos tanya 1-45,2-46/B; Attila utca 1-59,2-70; Dózsa György utca 11-59/A,10-72; Malom utca 3; Örökföld tanya 1-13,2-32; Petőfi utca 1-13,2-12; Szabadföld tanya 7-29, 77,6-28, 104;

Berendezéseinket az áramszünet ideje alatt is feszültség alatt állónak kell tekinteni! Aggregátor használata kizárólag Társaságunktól előzetesen megkért, írásbeli engedély alapján történhet. Amennyiben saját vagy bérelt aggregátort kíván alkalmazni szíveskedjen az áramszünetet megelőzően legalább 5 nappal elektronikus levélben a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre bejelenteni, melynek tárgya "Aggregátor használat" legyen! Levele tartalmazza az Ön nevét, telefonos elérhetőségét, továbbá azon felhasználási hely címét és 0400-val kezdődő 10 jegyű azonosítóját, ahol aggregátorozni kíván!

Üdvözlettel:
NKM Áramhálózati Kft.

Pályázat: gazdasági vezető munkakör betöltésére

Tompa Város Jegyzője  

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet

Tompai Polgármesteri Hivatal
gazdasági vezető

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Bács-Kiskun Megye, 6422 Tompa, Szabadság tér 3.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az önkormányzat költségvetési szerveinek főkönyvi könyvelése, havi, negyedéves és éves zárlati teendői, a költségvetési szervek jelentéseinek, mérlegjelentéseinek készítése és feltöltése a KGR rendszerbe, analitikus nyilvántartások vezetése.

Az önkormányzat bevételeivel, kiadásaival kapcsolatban a tervezési, gazdálkodási, ellenőrzési, finanszírozási, adatszolgáltatási és beszámolási feladatok ellátása. A pénzügyi, gazdasági ügyintézők munkájának irányítása, koordinálása, ellenőrzése.

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései valamint Tompa Város Önkormányzata Képviselő-testületének a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőit megillető juttatásokról és támogatásokról szóló 3/2019. (II.28.) önkormányzati rendelete az irányadók.

Bővebben ...

Álláshirdetés: élelmezésvezető munkakör

A Tompai Városfejlesztési Kft élelmezésvezető munkakörbe munkatársat keres.

Fényképes motivációs levelet a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre várjuk, fizetési igény megjelölésével.
Gyakorlat előnyt jelent!

Határidő: 2020.december 05.

Jakus Tünde ügyvezető

Tájékoztató a Védőnői Szolgálat működéséről

Tisztelt Szülők!

Hivatkozva a 2020.november 7-én az NNK által kiadott eljárásrendre a 2020.évben azonosított új koronavírussal kapcsolatban a Védőnői Szolgálat vonatkozásában, az alábbiakban módosul a területi védőnői ellátás rendje.

A családok és a védőnők egészségének védelme érdekében törekedni kell a védőnő- gondozott találkozások számának minimalizálására, a távkonzultáció előtérbe helyezésére.

AZ EGÉSZSÉGES (orvossal tartott és védőnői) TANÁCSADÁSON
- kizárólag a védőoltások beadására lesz lehetőség.
- a váróban egy szülő tartózkodhat gyermekével, azok, akik aktuálisan oltásra várnak, más nem! Tehát egyéb rokon sem!
- testvérek oltása esetén egy szülő bent lehet a gyermekkel, a másik szülő vagy rokon kint a másik oltásra váró gyermekkel. Amíg az adott gyermeket oltjuk, a többi szülő gyermekével KINT, a rendelőn kívül várakozik. A kint várakozóknak javasoljuk a szükséges távolság kb. 2 m betartását. Ne fogjanak kezet, ne adjanak puszit, ne ölelgessék egymást és figyeljenek arra, hogy gyermekeinek se engedjék meg ezeket!
- Tanácsadásra KIZÁRÓLAG telefonon vagy e-mailen, messengeren kérhetnek időpontot!
- A kötelező státuszvizsgálatok, súlymérések egyéni megbeszélés és egyeztetés útján történnek.
- A tanácsadáson csak tünetmentes, egészséges személy vehet részt!
- A gondozott személy/szülő valamint a 6éves, és annál idősebb gyermek viseljen maszkot!
- fertőtlenítő kézmosás/kézfertőtlenítő használata be és kilépéskor kötelező!

VÁRANDÓS TANÁCSADÁS
- Akinek van választott szülész-nőgyógyász szakorvosa, az egyeztesse a vizsgálatokat az orvosával
- a protokollban előírt kötelező vizsgálatok jelenleg nem változnak (Kiskunhalasi Semmelweis Kórházban az UH és a vérvételek)
- Védőnői várandós tanácsadásra van lehetőség, kizárólag egyeztetett időpontban!

LÁTOGATÁS
- családlátogatás csak a legindokoltabb esetekben fog megtörténni (újszülött, fokozott gondozott, várandós)

Kérjük a fentiek elfogadását, illetve együttműködésüket!

Védőnői Szolgálat
Tompa, Bem u 47
06-77-551-529
Péter-Szabó Ottóné: 06-70-333-65-79, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Kucsó Istvánné: 06-70-337-47-43, 06-70-459-30-46, Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Rendszeres gyermekvédelmi kedvezményhez kapcsolódó pénzbeli támogatás

Tisztelt Jogosult!

Tájékoztatom, hogy a 2020 év november havi rendszeres gyermekvédelmi kedvezményhez kapcsolódó pénzbeli támogatás 2020. november 24. napján (kedden) felvehető a Polgármesteri Hivatal Pénztárában 8:00 és 12:00 óra között. 2020. november 24-e után pedig előre egyeztetett időpontban az alábbi telefonszámon: 77/551-522


Kérem, hogy az átvételhez személyi igazolványát és lakcímkártyáját hozza magával! Ezek nélkül nem veheti fel pénzbeli támogatást!!!

Amennyiben nem a jogosult kívánja átvenni a pénzbeli támogatást, úgy ahhoz meghatalmazás szükséges!

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző

Változik a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje

LAKOSSÁGI KÖZLEMÉNY

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje – a Kormány által elrendelt veszélyhelyzetre tekintettel, a Lakosok és a Hivatal munkatársai egészségének védelme érdekében - 2020. november 12. napjától, határozatlan ideig az alábbiak szerint változik:

A személyes ügyintézés lehetősége kizárólag a halaszthatatlan ügyek intézésére korlátozódik. 

A kizárólag személyesen intézhető ügyekben kérjük, hogy időpont foglalása céljából előzetesen egyeztessenek az ügyintézőkkel a megadott telefonszámokon vagy e-mail címeken.

Felkérjük ügyfeleinket, hogy ügyeiket elektronikus úton intézzék az E-önkormányzati portálon keresztül (www. tompa.hu)!

Ügyeik elintézéséről telefonon (+36-77/551-500) vagy e-mailben (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) kérjenek tájékoztatást.

Mindannyiunk egészségének megóvása érdekében kérjük szíves együttműködésüket, amelyet előre is köszönünk!

Tisztelettel:

Véh László
polgármester sk.

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző sk.

Bővebben ...