Nyilvános pályázati felhívás: MTZ 552 traktor eladás

Nyilvános pályázati felhívás

Tompa Város Önkormányzata pályázat útján értékesítésre meghirdeti az alábbi, műszaki vizsgával rendelkező gépjárművét:

Gyártmány: MTZ 552

Típus: Belorusz

Rendszám: YAK-590

Gyártási év: 1987

Műszaki vizsga érvényessége: 2024.03.28.

Üzemóra állás:10000 óra

A traktor minimális vételára: bruttó 2.000.000 Ft.

A pályázó a felhívásban meghatározott eredményhirdetési időpontot követő harminc napig marad kötve ajánlatához.

A tulajdonjog átírással kapcsolatos költségek a vevőt terhelik.

A pályázat megjelenésének napja, helye: 2021. december 6. www.tompa.hu, Polgármesteri Hivatal hirdetőtáblája, Tompa Város facebook oldala, agroinfo

 

Pályázat beadási határideje: 2021. december 21.

Pályázat benyújtásának helye: Tompa Város Önkormányzata

                                               6422 Tompa Szabadság tér 3.

Pályázat beadásának módja: postai úton vagy személyesen benyújtva, zárt borítékban, egy példányban. A borítékon kérem feltüntetni: „Nyilvános pályázati eljárás MTZ 552 ”

A pályázat elbírálásának szempontja: a legmagasabb összegű árajánlat. Amennyiben a legmagasabb értékben több azonos összegű ajánlat érkezik, akkor ezen ajánlatok között versenytárgyalást alkalmaz az eladó.

Pályázatok elbírálása: a pályázatokat Tompa Város Önkormányzat Képviselő-testülete bírálja el a soron következő ülésen legkésőbb 2022. január 28. napjáig. A pályázók a pályáztatás eredményéről írásban kapnak tájékoztatást.

A jármű megtekinthető: Kovács Andorral történt előzetes egyeztetést követően a 70/935- 40-32-es telefonszámon, a Tompa, Ady u.5. sz. alatt.

 

A nyertes ajánlattevő a döntésről szóló értesítés átvételétől számított 5 napon belül köteles a vételárat egyösszegben átutalni az eladó OTP Nyrt-nél vezetett 11732064-15339106 számú számlájára.

A beadott pályázatnak tartalmaznia kell:

  1. ajánlattevő kifejezett nyilatkozatát a pályázati felhívás feltételeinek elfogadására vonatkozóan,
  2. a bruttó ajánlati árat,
  3. a szerződéskötéshez szükséges személyazonosító adatait (pl. név, lakóhely, székhely, adóazonosító szám), nem természetes személy pályázónál 30 napnál nem régebbi, hiteles cégkivonatot, a képviseletre jogosult aláírási címpéldányát, a pályázó átláthatósági nyilatkozatát,
  4. nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a pályázónak nincs az önkormányzattal szemben fennálló tartozása
  5. nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy az ajánlattételi határidő leteltét követő 30 napig érvényes az ajánlata.