2022. év november havi rendszeres gyermekvédelmi kedvezményhez kapcsolódó pénzbeli támogatás

Tisztelt Jogosult!

Tájékoztatom, hogy a 2022. év november havi rendszeres gyermekvédelmi kedvezményhez kapcsolódó pénzbeli támogatás 2022. november 15. napján (kedden) és 2022. november 17. napján (csütörtökön) 8:00-tól - 12:00-ig és 12:30-tól - 15:00-ig felvehető a Polgármesteri Hivatal Pénztárában, egyéb napokon pedig a pénztári nyitvatartási órákban.

Kérem, hogy az átvételhez személyi igazolványát és lakcímkártyáját hozza magával!
Ezek nélkül nem veheti fel az utalványt!!!

Amennyiben nem a jogosult kívánja átvenni az utalványt, úgy ahhoz meghatalmazás szükséges!

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző

Tájékoztató és adatlap a barnakőszén igények előzetes felméréséhez

Magyarország Kormánya kérésére Tompa Város Önkormányzata felmérést végez a tompai lakosság részéről jelentkező barnakőszén igények előzetes felméréséhez.

A felmérés célja, hogy országos szinten biztosítható legyen a lakosság téli fűtéséhez szükséges tüzelőanyag és valós segítséget jelentő megoldási javaslat kerüljön a döntéshozók elé.

A barnakőszén igények összesítése során egy háztartásból egy adatlap vehető figyelembe, függetlenül attól, hogy hány család/generáció lakik egy házban/lakásban.

Az összesített adatokat (bejelentéssel élő háztartások száma és jelzett barnakőszén szükséglet) az önkormányzat 2022. szeptember 30. napjáig juttatja el a Magyar Államkincstár részére.

Kérjük, hogy csak abban az esetben töltse ki az adatlapot, ha széntüzelésre alkalmas fűtőberendezéssel rendelkezik.

Az adatlap beérkezési határideje: 2022. szeptember 29. 12 óra

Az igényfelmérés kizárólag a lakossági igények megismerését szolgálja, nem jelent későbbi automatikus támogatást!

Az adatlap benyújtható:
a Polgármesteri Hivatal 6-os irodájában ügyfélfogadási időben
(Hétfő: 8:00-12:00 12:30-17:00. Kedd: 8:00-12:00, Szerda: 8:00-12:00 12:30-16:00, Csütörtök: 8:00-12:00, Péntek: 8:00-12:00)
a https://epapir.gov.hu/ weboldalon keresztül az ügyfélkapus bejelentkezést követően

Danisné Belák Szilvia

 

Adatlap letölthető IDE KATTINTVA

Tájékoztatás rendszeres gyermekvédelmi kedvezménnyel kapcsolatban

Tisztelt Szülő/Törvényes képviselő!

Tájékoztatom, hogy 2022. szeptember 10. napján hatályba lépett a veszélyhelyzet ideje alatt a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultság jövedelmi feltételeinek egyes szabályaitól való eltérésről szóló 344/2022. (IX.9.) Korm. rendelet ( a továbbiakban: Korm. rendelet).

A Korm. rendelet a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultság megállapítása esetén irányadó jövedelmi értékhatártól való pozitív irányú eltérést határoz meg, egyebekben az általános szabályok alkalmazandóak továbbra is.

Korm. rendelet 2. §-a alapján a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultságot meg kell állapítani, ha a gyermeket gondozó családban az egy főre jutó havi jövedelem összege nem haladja meg

a) öregségi nyugdíj legkisebb összegének 180%-át (51.300 Ft-ot), ha
aa) a gyermeket egyedülálló szülő, illetve más törvényes képviselő gondozza,
ab) a gyermek tartósan beteg, illetve súlyosan fogyatékos, vagy
ac) a nagykorúvá vált gyermek megfelel a 20. § (2) bekezdésében foglalt feltételeknek;

b) az öregségi nyugdíj legkisebb összegének 165%-át (47.025 Ft-ot) az a) pont alá nem tartozó esetben,
és az igénylő az ellátásra való jogosultság vagyoni és egyéb feltételeinek egyébként megfelel.

A kérelmeket ügyfélfogadási időben előzetes telefonos egyeztetés alapján a Polgármesteri Hivatal 6-os számú irodájában tudják benyújtani.

Kérem tájékoztatásom szíves tudomásulvételét.

Közszolgálati Tisztviselők Napja

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatom Önöket, hogy a közszolgálati tisztségviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232/A. § (1) bekezdése, valamint a 7/2020. (VI.16.) önkormányzati rendelet alapján a Közszolgálati Tisztviselők Napja július 1-je munkaszüneti nap.

Fentiek értelmében a Tompa Város Polgármesteri Hivatala 2022. július 1-jén (pénteken) zárva tart.

Megértésüket köszönöm!

Jezsekné Kovács Szilvia sk.
Jegyző

Hivatal zárva tartás

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatom Önöket, hogy technikai okok miatt 2022. június 23. napján (csütörtök) a Tompai Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás szünetel.
Megértésüket köszönjük!

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző

Közlemény: területi roma nemzetiségi önkormányzati képiselők időközi választása elmarad

A Bács-Kiskun Megyei Területi Választási Iroda vezetője tájékoztatja az érintett választópolgárokat, jelölő szervezeteket és a választási szerveket, hogy a 2022. június 26. napjára kitűzött területi roma nemzetiségi önkormányzati képviselők időközi választása jelöltállítás hiányában elmarad.

A közlemény teljes szövege megtekinthető honlapunk Dokumenumtárában.

Roma nemzetiségi önkormányzati képviselők időközi választása

A roma nemzetiségi önkormányzati képviselők időközi választásával kapcsolatos hirdetmények megtekinthetők honlapunk Dokumentumtárában.

Tájékoztató a tavaszi szünidei gyermekétkeztetésről

Tisztelt Szülő/Törvényes képviselő!

A gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 21/C. § (1) bekezdése értelmében a települési önkormányzat a szünidei gyermekétkeztetés keretében a szülő, törvényes képviselő kérelmére a déli meleg főétkezést a hátrányos helyzetű gyermek, és a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő, halmozottan hátrányos helyzetű gyermek részére ingyenesen biztosítja.

2022. évben, a tavaszi szünetben az erre jogosultak

2022. április 14. és 2022. április 19. napja közötti 2 munkanapon
2022. április 14. és 2022. április 19. napján

vehetik igénybe a szünidei gyermekétkeztetést .

Az ételt saját ételhordóban vihetik el 11 és 13 óra között a Szabó Dénes Általános Iskola udvarán lévő Városi Konyháról (cím: Tompa, Szabadság tér 4/B.).  

A jogosultak részére Tompa Város Polgármesteri Hivatala személyre szóló tájékoztató levelet küldött ki.

A szünidei gyermekétkeztetést minden egyes jogosult gyermek esetében külön-külön igényelni kell – melyet a kiküldött Nyilatkozaton kell megtenni.

 

A nyilatkozatot 2022. április 04. napjáig kell visszajuttatni a Polgármesteri Hivatal 6-os irodájába, amennyiben igénybe szeretné venni, az őszi szünetben a szolgáltatást.

Igazgatási szünet 2021. december 27-31.

Tompa Város Önkormányzat Képviselő-Testülete a 66/2021.(XI.25.) határozatával Tompa Város Polgármesteri Hivatalában

2021. december 27. napjától 2021. december 31. napjáig
IGAZGATÁSI SZÜNETET RENDELT EL.

Az igazgatási szünet ideje alatt Tompa Város Polgármesteri Hivatalában az ügyfélfogadás valamennyi ügykörben - kizárólag halaszthatatlan ügyekben előzetes telefonos egyeztetés alapján történik.

Telefonos elérhetőség az igazgatási szünet ideje alatt 8:00 és 12:00 óra között:
06-77/551-522
06-77/551-517
06-77/551-500

Anyakönyvi ügyintézés halaszthatatlan ügyben (haláleset anyakönyvezése) munkaidőben hétfőtől csütörtökig 08.00 és 16.00 óra között, pénteken 8:00 és 12:00 óra között a 06-70/580-8040-es telefonszámon előzetes telefonos egyeztetés alapján történik.

Tekintettel arra, hogy az ügyfélfogadás ügyeleti létszámmal történik, az esetleges várakozásért Tisztelt Ügyfeleink szíves türelmét és megértését kérjük!

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző

Maszk viselés a Polgármesteri Hivatalban

Tisztelt Ügyfeleink!

November 8-tól a hivatalban történő ügyintézéshez kérjük orrot és szájat eltakaró maszk viselését.

Megértésüket köszönjük!