Önkormányzat
Elérhetőségeink

Tompa Város Önkormányzata,
Tompai Polgármesteri Hivatal

6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Tel.: +36-77/551-500
Fax: +36-77/551-510
E-mail: tompaonk@tompa.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 8:00-12:00-ig,
12:50-17:00-ig
Kedd: 8:00-12:00-ig
Szerda: 8:00-12:00-ig,
12:30-16:00-ig
Csütörtök: 8:00-12:00-ig
Péntek: 8:00-12:00-ig

Forras 50 típusú öntöződob értékesítése pályázat útján

Készült: 2021. április 14.

Nyilvános pályázati felhívás

Tompa Város Önkormányzata pályázat útján értékesítésre meghirdeti a Forras 50 típusú öntöződobját.

Az öntöződob legkisebb ajánlott vételára: bruttó 550.000 Ft.
A pályázó a pályázata beadásával egyidejűleg köteles az eladó által meghirdetett legkisebb ajánlott vételár 10%-át átutalni az eladó OTP Nyrt-nél vezetett 11732064-15339106 számú számlájára, biztosíték jogcímen.
A közlemény rovatban kérjük feltüntetni: "Nyilvános pályázati felhívás öntöződob"

A pályázatok elbírálását követően a nyertes ajánlattevő által megfizetett összeg jóváírásra kerül a megajánlott árból, a nem nyertes pályázó részére az elbírálást követő 5 munkanapon belül visszautalásra kerül.
A pályázó a felhívásban meghatározott eredményhirdetési időpontot követő harminc napig marad kötve ajánlatához.

A pályázat megjelenésének napja, helye: 2021. április 14. www.tompa.hu, Polgármesteri Hivatal hirdetőtáblája, Tompa Város facebook oldala.

Pályázat beadási határideje: 2021. május 7.

Pályázat beadásának helye: Tompa Város Önkormányzata, 6422 Tompa Szabadság tér 3.

Pályázat beadásának módja: postai úton vagy személyesen benyújtva, zárt borítékban, egy példányban. A borítékon kérjük feltüntetni: "Nyilvános pályázati eljárás öntöződob"

A pályázat elbírálásának szempontja: a legmagasabb összegű árajánlat. Amennyiben a legmagasabb értékben több azonos összegű ajánlat érkezik, akkor ezen ajánlatok között
versenytárgyalást alkalmaz az eladó.

Pályázatok elbírálása: a pályázatokat a veszélyhelyzet ideje alatt Tompa Város Polgármestere bírálja el legkésőbb 2021. május 14. napjáig - amennyiben a veszélyhelyzet időközben megszűnik - a Képviselő-testület. A pályázók a pályáztatás eredményéről írásban kapnak tájékoztatást.

A jármű megtekinthető: Kovács Andorral történt előzetes egyeztetést követően a 70/935- 40-32-es telefonszámon, a Tompa, Ady u.5. sz. alatt.

A nyertes ajánlattevő a döntés értesítésétől számított 5 napon belül köteles a vételárat egyösszegben átutalni az eladó OTP Nyrt-nél vezetett 11732064-15339106 számú számlájára.

A beadott pályázatnak tartalmaznia kell:
1. ajánlattevő kifejezett nyilatkozatát a pályázati felhívás feltételeinek elfogadására vonatkozóan,
2. a bruttó ajánlati árat,
3. a szerződéskötéshez szükséges személyazonosító adatait (pl. név, lakóhely, székhely, adóazonosító szám), nem természetes személy pályázónál 30 napnál nem régebbi, hiteles cégkivonat, a képviseletre jogosult aláírási címpéldánya, a pályázó átláthatósági nyilatkozata,
4. a biztosíték átutalásáról szóló igazolást
5. nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a pályázónak nincs az önkormányzattal szemben fennálló tartozása
6. nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy az ajánlattételi határidő leteltét követő 30 napig érvényes az ajánlata.