Polgármesteri Hivatal
Elérhetőségeink

Tompa Város Önkormányzata,
Tompai Polgármesteri Hivatal

6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Tel.: +36-77/551-500
Fax: +36-77/551-510
E-mail: tompaonk@tompa.hu

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 8:00-12:00-ig,
12:50-17:00-ig
Kedd: 8:00-12:00-ig
Szerda: 8:00-12:00-ig,
12:30-16:00-ig
Csütörtök: 8:00-12:00-ig
Péntek: 8:00-12:00-ig

Hirdetmény a vendéglátó üzletek NTAK regisztrációjáról

Tisztelt Vendéglátóhely Üzemeltetők!

Tájékoztatom Önöket, hogy  - a 2021. augusztus 19. napján hatályba lépett vonatkozó jogszabály értelmében - minden hazai vendéglátó üzlet üzemeltető köteles 2021. november 1. napjával  a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (a továbbiakban: NTAK) üzemeltetője által e célra működtetett elektronikus felületen a regisztrációt elvégezni, továbbá az adatszolgáltatásra kötelezett vendéglátó üzletek kötelesek ott- a vendéglátó szoftver alkalmazásával – 2022. július 1. napjától adatot szolgáltatni.

A turisztikai térségek fejlesztésének állami feladatairól szóló törvény végrehajtásáról szóló 235/2019.(X.15.) Korm. rendeletet (a továbbiakban: Vhr.) 2. § (15) pontja értelmében adatszolgáltatásra kötelezett az a vendéglátó üzlet, amely nyugtaadási kötelezettségének pénztárgéppel köteles eleget tenni.

A Vhr. 2. § (17) pontja meghatározza a vendéglátó szoftver fogalmátaz adatszolgáltatásra kötelezett vendéglátó üzlet üzemeltető által kötelezően használt olyan informatikai program, amely az NTAK számára adatok továbbítására alkalmas.

Az NTAK üzemeltetője a Magyar Turisztikai Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaságot (a továbbiakban: MTÜ).

A fent rögzítettek értelmében minden hazai vendéglátó üzletet regisztrálni kell az NTAK-ba, adatszolgáltatásra azonban nem minden regisztrált vendéglátó üzlet köteles, mivel a Vhr. az online pénztárgépek használatához köti az adatszolgáltatási kötelezettséget.

A következő vendéglátóhely típusok esetében kötelező a regisztráció és a napi szintű adatszolgáltatás is az NTAK felé:

- étterem, TEÁOR'08: 5610 – Éttermi, mozgó vendéglátás.

- büfé, TEÁOR'08: 5610 – Éttermi, mozgó vendéglátás.

- cukrászda, TEÁOR'08: 5610 – Éttermi, mozgó vendéglátás.

- kávézó, alkoholmentes italokra specializálódott vendéglátóhely, TEÁOR’08: 5630 - Italszolgáltatás

- italüzlet, bár, TEÁOR’08: 5630 - Italszolgáltatás

- zenés-táncos szórakozóhely, TEÁOR’08: 5630 - Italszolgáltatás

- gyorsétterem, TEÁOR'08: 5610 – Éttermi, mozgó vendéglátás.

- alkalmi vendéglátóhely, TEÁOR'08: 5610 – Éttermi, mozgó vendéglátás.

 

Az alábbi vendéglátóhely típusnak kizárólag a regisztrációs kötelezettséget kell teljesítenie, de adatot nem kell szolgáltatnia az NTAK felé:

  • munkahelyi/közétkeztetést végző vendéglátóhely, TEÁOR'08: 5629 – Egyéb vendéglátás;
  • rendezvényi étkeztetés, TEÁOR'08: 5621 – Rendezvényi étkeztetés;
  • mozgó vendéglátóhely, TEÁOR'08: 5610 – Éttermi, mozgó vendéglátás.

(A vendéglátóhely típusokat a kereskedelmi tevékenységek végzéséről szóló 210/2009. (IX.29.) Kr. (a továbbiakban: Kr.) 4. melléklete rögzíti.)

A turisztikai térségek fejlesztésének állami feladatairól szóló 2016. évi CLVI. törvény (a továbbiakban: Turizmus Tv.) 9/C. § (1) bekezdése szerint a vendéglátó üzlet üzemeltetője a tevékenysége megkezdésétől számított 5 napon belül köteles regisztrálni az NTAK-ba. 

Már működő vendéglátóhelyek üzemeltetője – a Turizmus tv. 12/A. § (1) bekezdése értelmében - az NTAK-ba történő regisztrációt 2021. november 1. napjával köteles megkezdeni, az adatok szolgáltatására és továbbítására pedig 2022. július 1. napjától köteles.

Az MTÜ a vendéglátó üzlet üzemeltetője részére a vendéglátó szoftvert térítésmentesen biztosítja.

Felhívom a figyelmüket, hogy a Kr. 27. § (6)-(7) bekezdései értelmében a jegyző a vendéglátó üzlet NTAK-ba történő adatszolgáltatási tevékenységét évente legalább egy alkalommal hatósági ellenőrzés keretében ellenőrzi. A jegyző köteles értesíteni az NTAK-ot azon vendéglátó üzletekről, amelyeknek alkalmaznia kell vendéglátó szoftvert, de azzal nem rendelkeznek, vagy az NTAK-ba nem regisztráltak, vagy a kötelező adatszolgáltatási kötelezettségüket nem, vagy nem megfelelően teljesítik.

Az NTAK tájékoztatása alapján a regisztrációs felület megnyitása a későbbiekben várható, bővebb információk hamarosan az NTAK információs oldalán lesznek olvashatóak: https://info.ntak.hu/.

Kérdések esetén keressék az MTÜ Ügyfélszolgálatát a hét minden napján, 0-24 órában hívható 06-1/550-1855 telefonszámon, illetve a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.

 

Szíves együttműködésüket ezúton is köszönöm!

Tompa Város Jegyzője

Iskolai étkezés befizetésének időpontjai

Iskolai étkezés 2021. október havi térítési díj befizetésének időpontjai:

2021.10.11-én (hétfő) de. 8:30-12:00 du.13:00-16:00 óráig
2021.10.13-án (szerda) de. 8:30-12:00 du.12:30-15:00 óráig

Helyszín: Tompai Polgármesteri Hivatal (6422 Tompa Szabadság tér 3.)

Tájékoztató a 2021. őszi szünidei gyermekétkeztetésről

Tisztelt Szülő/Törvényes képviselő!

A gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 21/C. § (1) bekezdése értelmében a települési önkormányzat a szünidei gyermekétkeztetés keretében a szülő, törvényes képviselő kérelmére a déli meleg főétkezést a hátrányos helyzetű gyermek, és a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő, halmozottan hátrányos helyzetű gyermek részére ingyenesen biztosítja.

2021. évben, az őszi szünetben az erre jogosultak

2021. október 23. és 2021. november 01. napja közötti munkanapokon (2021. október 25-től - 2021. október 29-ig.) vehetik igénybe a szünidei gyermekétkeztetést.

Az ételt saját ételhordóban vihetik el 11 és 13 óra között a Szabó Dénes Általános Iskola udvarán lévő Városi Konyháról (cím: Tompa, Szabadság tér 4/B.).  

A jogosultak részére Tompa Város Polgármesteri Hivatala személyre szóló tájékoztató levelet küldött ki.

A szünidei gyermekétkeztetést minden egyes jogosult gyermek esetében külön-külön igényelni kell – melyet a kiküldött Nyilatkozaton kell megtenni.

A nyilatkozatot 2021. október 15. napjáig kell visszajuttatni a Polgármesteri Hivatal 6-os irodájába, amennyiben igénybe szeretné venni, az őszi szünetben a szolgáltatást.

Tompai Polgármesteri Hivatal

Rendszeres gyermekvédelmi kedvezményhez tartozó pénzbeli támogatás

Tisztelt Jogosult!

Tájékoztatom, hogy a 2021. év augusztus havi rendszeres gyermekvédelmi kedvezményhez kapcsolódó pénzbeli támogatás 2021. augusztus 17. napján (kedden) és 2021. augusztus 19. napján (csütörtökön) 08:00-tól - 12:00-ig és 12:30-tól - 14:00-ig felvehető a Polgármesteri Hivatal Pénztárában, egyéb napokon pedig a pénztári nyitvatartási órákban.

Kérem, hogy az átvételhez személyi igazolványát és lakcímkártyáját hozza magával! Ezek nélkül nem veheti fel az utalványt!!!

Amennyiben nem a jogosult kívánja átvenni az utalványt, úgy ahhoz meghatalmazás szükséges!

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző

Közszolgálati Tisztviselők Napja

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatom Önöket, hogy a közszolgálati tisztségviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232/A. § (1) bekezdése, valamint a 7/2020. (VI.16.) önkormányzati rendelet alapján a Közszolgálati Tisztviselők Napja július 1-je munkaszüneti nap.

Fentiek értelmében a Tompa Város Polgármesteri Hivatala 2021. július 1-jén (csütörtökön) zárva tart.

Megértésüket köszönöm!

Jezsekné Kovács Szilvia sk.
Jegyző

Lakossági tájékoztató települési támogatásról

Tájékoztatom a tisztelt Lakosságot, hogy 2021. március 30. napjától módosult a települési támogatásra, valamint a rendkívüli települési támogatásra való jogosultság jövedelmi határa. A szociális ellátásokról szóló 4/2021.(III.29.) önkormányzati rendelet alapján:
- a települési támogatás megállapításának feltétele, hogy a kérelmező háztartásában az egy főre jutó havi jövedelem nem haladja meg az öregségi nyugdíj mindenkori legkisebb összegének 160/% -át, (45.600 Ft-ot) egyedülélő esetén 200 %-át (57.000 Ft-ot), és akinek esetében környezettanulmány során megállapítást nyer, hogy a lakókörnyezete rendezett.
- a rendkívüli települési támogatás csak annak a személynek állapítható meg, akinek családjában az egy főre jutó havi jövedelem nem haladja meg az öregségi nyugdíj mindenkori legkisebb összegének 170%-át (48.450 Ft-ot) egyedülélő esetén 220%-át (62.700 Ft-ot)

A kérelmet postai úton elektronikusan, vagy személyesen a Tompai Polgármesteri Hivatal Szociális Irodájában (6.sz.) lehet benyújtani ügyfélfogadási időben.
A kérelmet a jogszabályokban, illetve a rendeletben meghatározott dokumentumokkal – igazolásokkal, nyilatkozatokkal – együtt kell benyújtani.

A kérelem letölthető honlapunk Dokumentumtárából.

A Polgármesteri Hivatal Szociális Irodájának ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: 08:00-12:00; 12:50-17:00
Kedd: 08:00-12:00
Szerda: 08:00-12:00; 12:30-16:00
Csütörtök: 08:00-12:00
Péntek: 08:00-12:00

Telefonszám: 06-77/551-511

Tompai Polgármesteri Hivatal

Felhívás vendéglátóhely üzlettípusok bejelentési kötelezettségére

A kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet szerint 2021. január 1. napjától a vendéglátó üzleteket üzlettípusokba kell sorolni. Új üzlet létesítésekor már a kérelem tartalmazza az üzlettípus meghatározását. A már meglévő, 2021. január 1-ig bejelentett vendéglátó üzletek esetén az üzlettípust a kereskedő legkésőbb 2021. március 31-ig köteles bejelenteni a jegyzőnek. Az egyes üzlettípusokat és azok jellemzőit a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet 4. melléklete határozza meg.

Üzlettípusok:
• étterem
• büfé
• cukrászda
• kávézó, alkoholmentes italokra specializálódott vendéglátóhely
• italüzlet, bár
• zenés-táncos szórakozóhely
• munkahelyi/közétkeztetést végző vendéglátóhely
• gyorsétterem
• rendezvényi étkeztetés
• alkalmi vendéglátóhely
• mozgó vendéglátóhely

A bejelentőlap honlapunk Dokumentumtárából tölthető le

A bejelentést legkésőbb 2021. március 31. napjáig juttassa el hivatalunkba - az Eüsztv. 9. § (1) bek.-ben foglaltaknak megfelelően – elektronikus úton az e-papír alkalmazással (Epapir.gov.hu):

Ügyfélkapus bejelentkezés
Címzett: Tompa Város Önkormányzata
Ügytípus: Önkormányzati igazgatás
Téma: Kereskedelmi ügyek
Hivatkozási szám: a vendéglátóhely jegyzőnél vezetett nyilvántartási száma (a mező kitöltése nem kötelező!)
Levél tárgya: Bejelentés vendéglátóhely üzlettípusról

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző

Pályázat: gazdasági vezető munkakör betöltésére

Tompa Város Jegyzője  

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet

Tompai Polgármesteri Hivatal
gazdasági vezető

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Bács-Kiskun Megye, 6422 Tompa, Szabadság tér 3.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az önkormányzat költségvetési szerveinek főkönyvi könyvelése, havi, negyedéves és éves zárlati teendői, a költségvetési szervek jelentéseinek, mérlegjelentéseinek készítése és feltöltése a KGR rendszerbe, analitikus nyilvántartások vezetése.

Az önkormányzat bevételeivel, kiadásaival kapcsolatban a tervezési, gazdálkodási, ellenőrzési, finanszírozási, adatszolgáltatási és beszámolási feladatok ellátása. A pénzügyi, gazdasági ügyintézők munkájának irányítása, koordinálása, ellenőrzése.

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései valamint Tompa Város Önkormányzata Képviselő-testületének a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőit megillető juttatásokról és támogatásokról szóló 3/2019. (II.28.) önkormányzati rendelete az irányadók.

Bővebben ...

Rendszeres gyermekvédelmi kedvezményhez kapcsolódó pénzbeli támogatás

Tisztelt Jogosult!

Tájékoztatom, hogy a 2020 év november havi rendszeres gyermekvédelmi kedvezményhez kapcsolódó pénzbeli támogatás 2020. november 24. napján (kedden) felvehető a Polgármesteri Hivatal Pénztárában 8:00 és 12:00 óra között. 2020. november 24-e után pedig előre egyeztetett időpontban az alábbi telefonszámon: 77/551-522


Kérem, hogy az átvételhez személyi igazolványát és lakcímkártyáját hozza magával! Ezek nélkül nem veheti fel pénzbeli támogatást!!!

Amennyiben nem a jogosult kívánja átvenni a pénzbeli támogatást, úgy ahhoz meghatalmazás szükséges!

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző

Szociális célú tűzifa támogatás

tuzifaLAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÓ

1. Tompa Város Önkormányzat Képviselő-testülete 2020. november 5-től csütörtöktől települési támogatás formájában szociális célú tűzifa támogatást állapít meg annak a szociálisan rászorult személyeknek, akinek a háztartásában együtt élő személyek egy főre jutó jövedelme nem haladja meg az öregségi nyugdíj mindenkori legkisebb összegének a 270 %-át (2020. évben 76.950 Ft), egyedül élő esetében a 350%-át. (2020. évben 99.750 Ft).

2. A szociális célú tűzifa támogatás megállapítás kérelemhez csatolni kell:
a háztartásban élő személy/személyek a kérelem benyújtását megelőző
havi nettó jövedelméről szóló igazolást:
- nyugdíjas kérelmező esetében a 2020. évi „zöld” nyugdíjközlőt;
- közfoglalkoztatottak esetében a munkaszerződést
- munkavállaló esetében az előző havi bérjegyzéket!

A polgármester a kérelmeket a rendelkezésre álló tűzifamennyiség erejéig, érkezési sorrendben bírálja el. A támogatás a készlet erejéig tart.

3. A szociális célú tűzifa támogatást ugyanazon lakásra csak egy jogosultnak állapítható meg, függetlenül a lakásban élő személyek és háztartások számától.

4. A szociális célú tűzifa biztosítása kérelemre indul. A kérelmet postai úton, vagy személyesen a Tompai Polgármesteri Hivatal Szociális Irodájában (6.sz.) lehet benyújtani ügyfélfogadási időben, az arra rendszeresített formanyomtatványon, a szociális rászorultságot igazoló irat, vagy iratok másolatával ellátva.

A kérelem letölthető a honlap Dokumentumtárából.

A Polgármesteri Hivatal Szociális Irodájának ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: 08:00-12:00; 12:50-17:00
Kedd: 08:00-12:00
Szerda: 08:00-12:00; 12:30-16:00
Csütörtök: 08:00-12:00
Péntek: 08:00-12:00

Telefonszám: 06-77/551-511

Tompa Város Önkormányzat

 

Pályázat aljegyző munkakör betöltésére

Tompa Város Polgármestere a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet

Tompai Polgármesteri Hivatal
aljegyző

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozatlan időre szól, 6 hónap próbaidővel.

A munkavégzés helye:
Bács-Kiskun Megye, 6422 Tompa, Szabadság tér 3.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A jegyző teljes körű helyettesítése, jegyző munkájának segítése, a jegyző által meghatározott államigazgatási és önkormányzati hatósági feladatok ellátása, Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (a továbbiakban: Mötv.) 81. § (3) bekezdése szerint.

Bővebben ...

Lejárt gyermekvédelmi kedvezmény jogosultság meghosszabbítása

TÁJÉKOZTATÓ

A gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény hatálya alá tartozó rendszeres gyermekvédelmi kedvezményhez kapcsolódó pénzbeli ellátás 2020. augusztusban esedékes – a 2020. augusztus 1-jén fennálló jogosultság alapján biztosított. Ahhoz, hogy a pénzbeli ellátás biztosítva legyen a 2020. június 29 után lejárt gyermekvédelmi kedvezmény iránti kérelmét szíveskedjenek meghosszabbítani, hogy a jogosultság biztosított legyen.

Jezsekné Kovács Szilvia sk.
jegyző

Pályázat: pénzügyi csoportvezető munkakör betöltésére

Tompa Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
Tompai Polgármesteri Hivatal pénzügyi csoportvezető
munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Bács-Kiskun Megye, 6422 Tompa, Szabadság tér 3.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az önkormányzat költségvetési szerveinek főkönyvi könyvelése, havi, negyedéves és éves zárlati teendői, a költségvetési szervek jelentéseinek, mérlegjelentéseinek készítése és feltöltése a KGR rendszerbe, analitikus nyilvántartások vezetése.

Az önkormányzat bevételeivel, kiadásaival kapcsolatban a tervezési, gazdálkodási, ellenőrzési, finanszírozási, adatszolgáltatási és beszámolási feladatok ellátása. A pénzügyi, gazdasági ügyintézők munkájának irányítása, koordinálása, ellenőrzése.

Bővebben ...

Új határidőt kaptak a fúrt kutak tulajdonosai

Módosult a fúrt kutak bírságmentes engedélyezésére vonatkozó határidő, miután az Országgyűlés elfogadta az erre vonatkozó törvénymódosítási indítványt.

A törvényjavaslat címe az "Egyes törvényeknek a polgárok biztonságát erősítő módosításáról", melynek 20. §-a szerint „ mentesülhet a vízgazdálkodási bírság megfizetése alól az a létesítő vagy üzemeltető, aki engedély nélkül vagy engedélytől eltérően létesített vagy üzemeltet felszín alatti vízkivételt biztosító vízilétesítményt, ha a vízjogi fennmaradási engedélyezési eljárást 2023. december 31-ig kérelmezi." Az elfogadott törvénymódosítással a korábban 2020. december 31-éig rögzített határidő 3 évvel, 2023. december 31-ig kitolódik. Eddig lehet a kúttulajdonosoknak a bírság kockáztatása nélkül kezdeményezni kútjuk helyzetének rendezését. Mivel a határidő meghosszabbítása a kérelmezőre nézve kedvező szabályt állapít meg, ezért azt a már folyamatban lévő eljárásokban is alkalmazni kell.
A türelmi idő meghosszabbítása a házi vízigényt kielégítő és a mezőgazdasági öntözési célú fúrt kutakra egyaránt vonatkozik.

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző

Tájékoztató a gyermekvédelmi ellátásokra vonatkozó, eltérő jogszabályi rendelkezésekről

Tisztelt rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre jogosultak!

A veszélyhelyzet során teendő egyes szociális és gyermekvédelmi ellátásokkal kapcsolatos intézkedésekről, valamint a szociális szolgáltatásoknak a vészhelyzet során elrendelt működési rendjéről szóló 88/25020. (IV.5) Korm. rendelet gyermekvédelmi ellátásokat érintőrendelkezéseivel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatom:

  • A rendelet hatálybalépésekor fennálló és a vészhelyzet alatt lejáró rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultság időtartalma, valamint a hátrányos, halmozottan hátrányos helyzet fennállását megállapító határozat hatályának időtartalma meghosszabbodik a vészhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III.11.) rendelet hatályvesztésének hónapját követő második hónap végéig.

Bővebb tájékoztató a 77/551-519 telefonszámon.

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző sk.

Polgármesteri Hivatal rendkívüli ügyfélfogadási rendje

LAKOSSÁGI KÖZLEMÉNY

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje – a Kormány által elrendelt veszélyhelyzetre tekintettel, a Lakosok és a Hivatal munkatársai egészségének védelme érdekében – 2020. március 17. napjától, határozatlan ideig az alábbiak szerint változik:

A személyes ügyintézés lehetősége kizárólag a halaszthatatlan ügyek intézésére korlátozódik. 

A kizárólag személyesen intézhető ügyekben kérjük, hogy időpont foglalása céljából előzetesen egyeztessenek az ügyintézőkkel a megadott telefonszámokon vagy e-mail címeken.

Felkérjük ügyfeleinket, hogy ügyeiket elektronikus úton intézzék az E-önkormányzati portálon keresztül (www. tompa.hu)!

Ügyeik elintézéséről telefonon (+36/77/551-500) vagy e-mailben (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) kérjenek tájékoztatást.

Mindannyiunk egészségének megóvása érdekében kérjük szíves együttműködésüket, amelyet előre is köszönünk!

Tisztelettel:

Véh László
polgármester sk.

Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző sk.

Bővebben ...