Tompa Város Önkormányzat Képviselő-Testülete a 66/2021.(XI.25.) határozatával Tompa Város Polgármesteri Hivatalában
2021. december 27. napjától 2021. december 31. napjáig
IGAZGATÁSI SZÜNETET RENDELT EL.
Az igazgatási szünet ideje alatt Tompa Város Polgármesteri Hivatalában az ügyfélfogadás valamennyi ügykörben - kizárólag halaszthatatlan ügyekben előzetes telefonos egyeztetés alapján történik.
Telefonos elérhetőség az igazgatási szünet ideje alatt 8:00 és 12:00 óra között:
06-77/551-522
06-77/551-517
06-77/551-500
Anyakönyvi ügyintézés halaszthatatlan ügyben (haláleset anyakönyvezése) munkaidőben hétfőtől csütörtökig 08.00 és 16.00 óra között, pénteken 8:00 és 12:00 óra között a 06-70/580-8040-es telefonszámon előzetes telefonos egyeztetés alapján történik.
Tekintettel arra, hogy az ügyfélfogadás ügyeleti létszámmal történik, az esetleges várakozásért Tisztelt Ügyfeleink szíves türelmét és megértését kérjük!
Jezsekné Kovács Szilvia
jegyző
Tompa Város Önkormányzata,
Tompai Polgármesteri Hivatal
6422 Tompa, Szabadság tér 3.
Tel.: +36-77/551-500
Fax: +36-77/551-510
E-mail: tompaonk@tompa.hu
Ügyfélfogadás: | |
Hétfő: | 8:00-12:00-ig, 12:50-17:00-ig |
Kedd: | 8:00-12:00-ig |
Szerda: | 8:00-12:00-ig, 12:30-16:00-ig |
Csütörtök: | 8:00-12:00-ig |
Péntek: | 8:00-12:00-ig |